2017. június 24.










 Dühöngő ... (ex N csoport Magyarországon) + Kérem csak a mikrofont...
+ Fórumok
[1] [2] [következő] [Utolsó]
2011. május 10. 10:48   tibika Válasz Előzmények
Az a baj már nem nagyon jönnek a németek, amelyik meg jön az 70-en felül van :) Egyébként bizony nem mindenki költhet ilyenre úgyhogy ne nagyzolj :D Én a magam mezei xbox-ával is jól meg vagyok köszönöm szépen :)
2011. május 04. 13:00   pazo Válasz Előzmények
Erre nem költenek, szerintem elég költséges lehet egy olyan gép beszerzése, illetve tényleg nem éri meg mert már otthon bárki egy sokkal jobbat készíthet. Ettől függetlenül jogos a kérdés:) A németek lassan már ezért jönnek...jééé itt még van ilyen címszóval:D
2011. május 04. 10:18   orgon Válasz Előzmények
Hát ezeken én pont nem akadtam ki :D Hál isten ma már olyan technikai lehetőségek vannak technikai szempontból, hogy otthon egy LCD házimozi váltós wheel kontroller és egy ps3 kombóval, pihe puha bőrfotelommal tökéletes szimulátort verbuváltam otthon :D
2011. április 28. 14:04   pazo Válasz Előzmények
Elképesztő hogy a strandokon még mindig az ezer éves sega rally autós szimulátorok vannak! Nem akar valaki modernizálni végre egy kicsit???
2006. március 19. 18:28   zufe Válasz Előzmények
Sziasztok!
Szerintetek mennyi esélyem lenne egy 1.4es Fiat Bravoval?
Mik a feltételek hogy rallyzhassak? Kb milyen összegeket kell beleölni a sportba? Még soha nem rallyztam, de szeretném kipróbálni magamat.. pls írjatok 1 tájékoztatást ide, vagy az emailemre: zufe@freestart.hu
előre is köszi!!
zufe
2004. november 05. 17:01   Andrea Válasz Előzmények
Üdv. Mindenki,

Meg tudjátok mondani, hogy TV-ben hol tudom nyomon követni az El Chott Rally-t??

Köszi

Andi
2004. november 05. 14:08   Biró Zoli Válasz Előzmények
Kedves L124PAR!

Turi Cseh Corollával ment,ez igaz.Vizin viszont életében most vezetett először WRC-t.Angyalfi is Cseh Corollával ment,Gergő a Budai félével.De.A Mitsubishi 2001-től WRC-vel ment,Asinak pedig saját tuningolású motorja van(11-12 lóval erősebb)Meghát az Octavia motorja 298 lovas,a Fordé 315.Asi N-es hajtásláncal megy,aminek alapban hosszabb az áttétele.Ennyi.
Csá!

ui.:Janika nem a Budai Corollájával ment,meg ellenfélnek ott volt Érdi,Hényel,Szeleczky néha..
2004. oktober 04. 07:02   Süti Válasz Előzmények
L124Par

Sehol sem írtam, hogy a Budai féle Corolláról lenne szó!!!!
Honnan tudod, hogy a Janika mit hozott ki belőle? Nem volt ellenfél, csak egy a Fefe...
Az Angyalfi mit is mutatott vele??
Amikor még ők használták top autó volt, most már kicsit múzeális kezd lenni...
2004. oktober 01. 22:29   L124PAR Válasz Előzmények
Nahat ez nem volt gyenge!:-)))
2004. oktober 01. 20:05   Rafi Válasz Előzmények
Ha szerinted szánalmas amit írtam,akkor az,nem érdekel semmilyen szinten senki véleménye,ha nem haragszol:))Lehet minősíteni bármilyen nyelven,benyelem,nem érdekel,úgy ahogy az asi könyv se,megy a macskám alá.:))
2004. oktober 01. 19:26   L124PAR Válasz Előzmények
Szoval 1.:Turi nem ment a Budai fele Corollaval!
2. Ha a Budai fele Corollarol beszeltel akkor azert maradjunk annyiba hogy a Szabo Gergo gyorsot is nyert vele, es abszolultban is vegzett elorebb mint a Vizin tehat ez az allitas nem igaz.
3. Ha mas Magyarorszagon futott Corollakrol irtad ezt akkor meg a Turi melle ide seorolnam: Ifj Toth, Szabo G., Benik B., Angyalfi K., akik tobbet kihoztak belole mint Vizin.
szoval igy sem jo

Ezzel nem vizint akartam kicsinyiteni, mert magahoz kepest, es ugy egyebkent is eleg sukarul nyomta!

A furcsa csak az hogy most egy olyan autot akar kiberelni amit egyszer-egyszer mar elvert az A-s Mitsujaval, sott mar N-essel is. Mint mar most ugy latszik (ebben igazad van) mar a 2003-mas WRC-ket is elveri a 3-4 evvel korabbi fejlesztesu (szerinte felig N-es) vasaval.

Ja es amit a Janika irt hogy az Asi-e a legerosebb auto ezzel mindenki egyetertett, csak azt nem tudjak sokan hogy ezt gunyolodasbol mondta!!!!

Es akkor azt magyarazza meg nekem valaki hogy ha ez a Mitsu motor olyan eros legalabb mint a 02-es Focusoke+03-mas Octaviake akkor a Mitsubishi gyar miert "egett" be a 2001-tol kezdve a VB-n mindmaig ezekkel az autokkal, motorokkal?
Hisz megvolt nekik az akkor meg joval erosebb motor+mar a WRC adottsagokat(hajtaslanc, futomu, stb) is kihasznalhattak.


2004. oktober 01. 18:33   Süti Válasz Előzmények
L124 PAr

Miért lenne furcsa???

Mivel már elvert Fucust, Octaviát is ne üljön semmibe???

Egyébként a Vizin Laci bácsi is többet hozott ki a Toyotából mint a Turi kivételével a többiek!!!
2004. oktober 01. 18:07   Don Pedro Válasz Előzmények
Rafi, ez szánalmas, amit leírtál, már bocs. Nem baj, hogy te nem hiszel el valamit, hanem az a szomorú, hogy bigottul vagy hitetlen. Azt azért tudni kell, hogy azért írta a könyvet az, aki, mert ő előbb kereste meg Asit, mint más író. És mivel máshonnan is jelentkeztek a mű megírására, Asi döntött úgy, hogy nem akarja felülteni azt, aki már belekezdett. Egyébként meg nem hiszem, hogy mások bevállaltak volna olyan dolgokat bevallani, ami a könyvben van. Azért egyszer olvasd el, hátha elgondolkodtat néhánymondat. Aztán vidd, ahova akarod, gondolj, amit akarsz, ez már a te dolgod nem meggyőzni szeretnélek.:-)
2004. oktober 01. 17:46   Rafi Válasz Előzmények
Ja.A könyve meg jól fogy,kár hogy Fekete Kálmánnál nem volt esélye,és ez olyan bosszantó hogy irat magáról egyet.Gratulálok.Egyébként ajándékba megvették nekem,nem tudták sajnos,hogy pont erre nem vagyok és nem is leszek kíváncsi.Mindegy,beviszem az antikváriumba,mert nekem nem kell.Wc-hez nem jó,mert fényes és vastag a lapja,de lehet,hogy a macskám alomtála alá jó lesz:))
2004. oktober 01. 17:21   L124PAR Válasz Előzmények
Az igazsag meg az: HOGY AMIT MOST AKAR KIBERELNI AZT AZ AUTOT MAR N-ESSEL IS ELVERTE!!!!!! NEM IS EGYSZER!!!! NEM FURCSA EGY KICSIT SEM MI?
2004. augusztus 25. 12:37   spiller Válasz Előzmények
Crash

Sajnos én már 40 éve is éltem!!!

A másik reagálást meg osztom Andris beírásával....

2004. augusztus 24. 13:25   spiller Válasz Előzmények
Gab

Béke veled rajongótárs!
:-)
2004. augusztus 24. 12:42   Gab Válasz Előzmények
Hello spiller!

Írtam neked egy e-mailt de visszajött! Én most ezt a témát lezártnak tekintem mert szerintem nem fogjuk meggyőzni egymást, de egy biztos én is szeretem az autóversenyt te is szereted az autóversenyt és azt hiszem ennyi elég is ahhoz hogy kulturáltan lezárjuk ezt a vitát.
Üdv.
2004. augusztus 24. 11:16   spiller Válasz Előzmények
Biggy!
Köszönöm!


Gab:

A FEFE egy ZSENIÁLIS sofőr, de nem bíznám rá az életem, szerintem te sem!

Az első és utolsó könyv volt amit megvettem a Földytől...
Ezen kívül minden megvan 1980-tól, amit kiadtak...

Én a RALLY-t szeretem.....ebben is élek.....ezért akaarom már, hogy befejeződjön a hányingerkedés....
Ez SENKINEK sem jó!

Szerinted?
2003. március 17. 16:52   Csonti [ link ] Válasz Előzmények
Hi all!!

Nem nagyon mennék bele az Asi témába de el kell ismerni, hogy ahányszor treningen voltunk Asival biztosan találkoztunk, és estig rótta a köröket a szakadt:) bivaj golfjával! A többieket nem akarom ezzel lehúzni csak nemelég ismerni a pályákat!!
Ő addig edz amig érzi a szakasz minden kanyarát!
Ezt nem hallottam és nem mondták hanem láttam!!!
Bye all!
Csonti alias Rrally!!
2003. március 17. 16:07   Gab Válasz Előzmények
b
2003. március 13. 01:19   highand Válasz Előzmények
a
2002. november 20. 13:23   mixike Válasz Előzmények
Hello Mindenkinek!

A napokban valaki irta, hogy egy N-es Suzukival? egy idényt végig lehet csinálni törés sbt nélkül...amit én is sejtek hogy irreális...de azért -mint laikust- érdekelne, hogy NAGYSÁGRENDILEG mennyit kell áldozni egy idényre vagy versenyre....

BYE all!!!!!
2002. augusztus 12. 00:30   highand Válasz Előzmények
Hali!Csak egy rövid hozzászólásom lenne a hyper N hez.
Egy hirtelen ötlettől vezérelve lemértük Zagyvarónán, hogy kinek mit tud a biomechanikus, vagy elektronikus rajtgépe. Aki nem volt ott annak kedvéért írom le, a rajt után van egy kb. 350 egyenes na meg 5% emelkedő, egy sima kis bal kanyarral, amit mindenki teli gázon nyom át, egészen az első balos kanyarig, ahol már muszáj fékezni. A hely tehát ideális megmérni, ki mennyi idő alatt teszi meg ezt a távot a rajttól, és persze azt, ki hogyan kapja el. Mint az látható lesz az időkből. a rajtprogram nagyon fontos tényező. A mérés perzse kézi, úgy rossz vagy jó ahogy sikerül, mi mindenképpen igyekeztünk pontosak lenni. Úgy mértünk, hogy fülre elkaptuk Janika indulását és ezután mértünk részidőket, ezért az abszolut idő lehet, hogy nem pontos, de a különbség az tuti, hiszen percenként van rajt. Angel odaérkezési idejét választottuk viszonyításnak. Az időket azonos ponton a féktáv előtt mértük. Ha valakinek nem teszenek a számok ne csak nálam reklamáljon, Haji is ott volt, speciel a számokat Ő olvasta le. Szóval a lényeg:


Angel - WRC: 12,21
ASI - N/4: 12,05
Bútor - A/6: 13,93
Oroszlán - N/4: 12,99
TRT - WRC: 11,54
Vizin - A/8: 12,50
Petrenko (UA) - N/4: 14,23
Szabó G. - WRC: 11,94
Szelo - WRC: 11,80
Borsi Gergő - A/8: 12,31
Németh István - A/8: 13,56
Szilágy János - N/3: 15,08
Dornai - A/8: 13,02
Tisza - N/4: 14,27
Titi - N/4: 13,28
Golyó - A/8: 14,27
Korda Erik - WRC: 12,98

Szóval amint látható Asi-ék rajtprogramja több mint 9 tizeddel jobb volt már ezen a rövid szakaszon.
2002. július 01. 08:08   tarmac Válasz Előzmények
Az Oroszlán miért csodálkozik,hogy mindig kikap amikor minden nyilatkozata így kezdődik:ezt a versenyt tesztnek szántuk!Illetve olyan kanyarokba ahova más 5.-be megy be ott Ő visszakapcsol 3.-ba lájtossan befordul verseny végén meg asszisztál a Kiss Ferinek,hogy hyper N.
2002. június 29. 10:52   ZoliHU Válasz Előzmények
Galadriel!

Köszi, megkaptam!
2002. június 28. 20:23   Galadriel [ link ] Válasz Előzmények
ZoliHU!

Küldtem neked mailt de nem tudom megkaptad-e.
Légyszi jelezz vissza, köszi!
2002. június 28. 16:54   ZoliHU Válasz Előzmények
Segítsetek! Hol találnék a Posta - Szenner párosról fotót a neten? Előre is köszi.
2002. június 27. 22:49   Taria Válasz Előzmények
Szal, én nem vagyok sem ASI ellen sem mellette, viszont azt meg kell, hogy jegyezzem, hogy a pályák szélén állok és érzem, látom a sebességeket. Talán nem támadnák ASI-t sem annyian, ha láthatóan gyors lenne. Szerintem Fehérváron az volt és jól ment. Az a baj, hogy senki sem látja, hogy gyors lenne. Ismétlem én is Fehérváron találtam annak, sehol máshol. :-)
Ennyi, bocsi, hogy zavartam.
Sziasztok
2002. június 27. 09:57   spiller Válasz Előzmények
Bugatti

Te ezt ugye nem gondoltad komolyan???!!
:-)))))
Te nem vagy tisztában a dolgokkal!
Méghogy anyagi helyzet, ne röhögtess!!!!!

A teljes mezőny egyik legszegényebb költségvetésű fazonja!!!
2002. június 25. 16:07   bugatti Válasz Előzmények
ZSe es Asi fanok!

Akinek lenne sansza megszoritani es megverni annak bizony SOKKAL szerenyebbek az anyagi korulmenyei
:(
ez van
Hajra Szajky! Hajra Ferike!
Ti igazi rallyeversenyzok vagytok
2002. június 25. 11:51   Zsé Válasz Előzmények
Srácok! Kérdeznék valamit: ha mindenki ismeri a szűkítős-kriptonitos-stb leleplezhetetlen, kis pénzből is megvalósítható csodatrükköket, hogyan lehet az, hogy csak Asi használja? Csak Ő annyira elmés, hogy ismerje a kiskapukat? Vagy a többiek felmenői a Szentföldön harcoltak, és náluk ez elvi kérdés?

Természetesen mindenkit(!!!) megillet az ártatlanság vélelme, de szerintem elég naív dolog azt gondolni, hogy ha valóban lehet úgy hosszútávon cselezni, hogy abból soha ne legyen bukta, más ne követte volna még a példát. Vagyis valaki már "követte", de neki meg nem jött össze...
2002. június 23. 10:09   adams Válasz Előzmények
Kriptonit???
2002. június 20. 09:55   Pixi Válasz Előzmények
Hello Bobi


Én is elismerem az Asi tudását de szerintem azért valami nem frankó körülötte mert én úgy gondolom 100 le-t nem lehet tudással potólni. És az ember mindig hal érdekes dolgokat pl a benzinbe keverhető anyagról amit -70 fokon kell tárolni és én utánna éreklőttem és tényleg meg lehet csinálni és a hatásfoka olyan mint ha nem lenne benne szükitő sőt még egy kicsit jobb is lesz tőle.
Az anyag nevét szándékosan nem fogom elárulni.
2002. június 20. 08:33   bobi Válasz Előzmények
Helo Pixi!
Szerintem nincs ember aki nem ismerné el Asit!
Csak a korábbi dolgai miatt mindig lesz "?" az eredményeivel kapcsolatban.
A körülötte(mellette)álló embereknek valamelyik gyári csapathoz be kellene Őt tolni.
Ritkaság az ilyen 100Le-s csákó.
2002. június 19. 22:02   Kistván Válasz Előzmények
RR és mindenki

Az MNASZ hivatalos oldalán a következő rendezők vannak:

Esztergom, Szombathely Tizofe Kft.
Fehérvár Váci Autó Se
Miskolc, Zemplén VR-Rally Autósport Egyesület
Veszprém Larocco Msc

Ennyi.

Kistván from Tatabánya
2002. június 19. 16:27   Pixi Válasz Előzmények
Kedves Bobi!


Én elismerem az Asi tudását csak hát az azért elgondolkoztató , hogy annak idején amikor Suzuki kupás autóval ment pl Miskolcon GTI SUZUKIVAL MEGVERTÉK(Grámán) utánna a nyomába sem értek!


R R

Szerinem egy bunkó paraszt vagy mert lehet beteség miatt is valaki túl súlyos mint , hogy a versenyzők között is van ilyen. Kitről könnyü okoskodi de üljbe Te is és mutasd meg. Ha meg versenyző vagy akkor szomorú hogy igy véleketsz a versenyző társaidról.
2002. június 19. 15:33   KunBéla Válasz Előzmények
Sziasztok! (megjegyezném hogy én ASI drukker vagyok)
tt elég sok mindent hallottunk arrol, hogy hogyan lehetne összemérni két pilóta tudását - autócsere (gyorsulás), plombált azonos kompjúter, fától-fáig mért idő, meg miegymás - volna egy sokkal olcsobb(??) és megvalósíthatóbb javaslatom: kinézni valamelyik versenyen egy eléggé technikás kanyarkombinációt fotocella az elejére és a végére aztán lehet mérni az időt. Kanyarban inkább a mechanikus elemek -mert azt meg lehet vizsgálni, hogy csalós vagy nem- döntenek (és a tudás), mint az hogy az autóban mennyi szussz van.

Hajrá te béna ívmenő, csalós ASI 100Le gyerek!
2002. június 19. 15:09   Süti Válasz Előzmények
RR

Ez a Miskolci dolog marhaság!!!

Ez a hallottam, hogy valakinek a szomszédja aki majdnem járt ott.......hírszerzés egyszerűen röhejes!!!

Még egyszer sem(!!!!!) találtak komoly - kivétel Egom, kerékjárati műanyag burkolat - 1 kg -szabálytalanságot és ez tény(!!!), a többi meg gyermeteg hangulatkeltés!

Ha az MNASZ megvehető lenne, akkor a TRT tavaly megvette vpéna őket!!!
Kb 400-500-szor több pénzt mozgatnak, mint amit az ASI valaha látott!!!

Itt a fórumon tisztán látszik a savanyú a szőlő szindróma!

2002. június 19. 13:33   R R Válasz Előzmények
Hát én is átjöttem ide,de szerintem ez nem csak az N csoportról szól ám!

Azt hallottátok hogy az Asi autóját harmadszorra engedték csak át a Miskolci gépátvételen?
2*vissza küldék hogy még ezt meg ezt ki kellene cserélni mert A-s!
Normális esetbe ki kellett volna zárni!
Ja és azt is tudjátok hogy Fehérvárt,Szombathelyt és Veszprém ralit is u.azok rendezik!
Asi jó ismerősei,és mondták azt is hogy itt Ő fog nyerni!
A kövérség ritkán betegség! Legtöbbször a sok sörfogyasztás okozza,de lehet még sok kolbász,szalonna,esetleg dupla-tripla adag ennivaló fogyasztása,és annak el nem égetésének a következménye!
2002. június 19. 11:23   bobi Válasz Előzmények
Pixi,Domy
Plussz gyártatott 8db vezérműtengelyt hozzá.
De egyébbként lehet hogy csodagyerek! 100Le-t egyedül Ő tud pótolni tudással vagy bátorsággal!
Ezért éri Őt sok támadás és irigység.Ha mást nem, de ezt talán megérti.

Ő a 100Le gyerek!
2002. június 19. 09:40   Andris Válasz Előzmények
Mike!

A bukta után az Auto-motor írt egy cikket a Toyota szűkítőjéről. Egy rajzzal is szemléltették a dolgot.
2002. június 19. 08:33   Mike Válasz Előzmények
adams!

Vág az agyad, mint a borotva. Értem mire akarsz kilyukadni.

Elméleti síkon:

Nem hiába kérdeztem itt, hogy tud-e valaki valamit a Toyota csalásáról. Ha jól tudom, akkor csak néhány verseny után jöttek rá a FIA mérnökei, hogy a Toyoták miért adnak perceket a többinek.

Akkor más gyárak tervezői, szerelői, mérnökei vizsgálták, szedték darabokra, rakták megint össze a motorokat minden verseny után. Így is sok idő és rengeteg munka kellett hozzá. Akkor mi mit várunk egy MNASZ kenhető, fenhető technikai ellenőrtől? Hogy derítsek ki, hogy mi a bibi. Mert van.

A turpisság legnagyobb bizonyítéka, hogy amikor verseny előtt tuti volt, hogy követni fogják etapon és minden szervíznél szétszedik a vasat, akkor NEM nyert.
2002. június 19. 07:38   adams Válasz Előzmények
Domy!

THX
adams
2002. június 18. 21:39   Domy Válasz Előzmények
Adams !

Úgy tudom, hogy +kapcsolókat nem lehet szerelgetni az N-es autóra. Így (ha ez igaz) a rajtprogramot sem igazán kapcsolgatják ki-be.
2002. június 18. 21:33   Domy Válasz Előzmények
Gyorsulási verseny:
Hosszú idők óta sokmindenki a gyorsulásra van kibukva (ennyit mértem, annyit mértem, ennyit adott neki, satöbbi), éppen ezért értetlenül állok az előtt, hogy Naiivot lehurrogtátok...
A vezérlőprogram:
Intercet tudna róla mesélni... Az ausztrálok tőle veszik a programot az ottani Subarukba. Egy eléggé kényes pontja a "gyorskocsiknak". És ha lehet cserélni, hát akkor mi értelme, hogy ezen csámcsogtok ?
Szervízpont:
Miskolcon láttam, hogy a szerelők nem fértek hozzá az autóhoz a technikai ellenőröktől. Fényképeztek, kötekedtek, alkatrészeket kértek el. A szervizcsapat felszerelte a kereket az autóra, leeresztették, majd a tech.ell. újra felemeltette, leszereltette a kereket és alámászott. A Parc fermébe beállva a két Mitsubishit (Fefe-Asi) megint "gyóntatták" hosszú 10perceken keresztül.
Aki nekem ezek után azt mondja, hogy verseny közben ki-be szerelgetnek a kocsiba 2másodperc/km-t, az nem jár versenyre, hanem a monitor mögül szájal.
Akinek nem inge, az ne vegye magára.

ELNÉZÉST A HOSSZÉRT !
2002. június 18. 16:55   adams Válasz Előzmények
Üdv!

Startprogrammal kapcsolatban kérnék felvilágositást.
Kapcsolható-e menet közben, ha igen árt-e valamit. Van egy teoriám, de mivel nem értek hozzá, igy szeretném megcáfoltatni azt.

köszi
adams
2002. június 18. 11:10   Mike Válasz Előzmények
Valszeg nem ide kellene írnom, de a másikra nem merem. Érdekelne, hogy tud-e valaki valamilyen cikket az anno Toyota "csúszószűkítős" megoldásáról, amire hónapokig nem jött rá az FIA mérnökcsapata?
2002. május 10. 08:13   Mis Válasz Előzmények
NH!
Először is köszönöm.A Radó féléről tudtam én is,igazából az új clio(váttós,speres)super n-es érdekelt volna,de kiindulásnak ez is ok. Megkérdezem majd őket,ha esetleg az újról tudnál vmit....
2002. május 09. 13:43   Pixi [ link ] Válasz Előzmények
Sziasztok!
Az Asi témához csak annyit , hogy mig kupás Suzukival ment minden versenyre új motort vett!!!! Vajon miért? Szerintem nagyon ügyeskezű gyerek csak a stilusával van baj de azzal nagyon.
2002. május 08. 16:33   NH Válasz Előzmények
Mis!
Magyari Beck Szabolcs 06-20 925-3353
Vele beszélj, ha nem is adja oda az autóját (bár szerintem igen) akkor is tud mindenkiről, aki Clioval megy. Vagy Dékány Sanyit keresd a 20-925-4384 számon, nála van egy kihasználatlan clio, illetve Radó Pistinek is van ilyen autója, az udvaron. 20-934-5415
2002. május 08. 09:26   Mis Válasz Előzmények
Sziasztok!

Kérésem lenne a tisztelt hozzá szólókhoz!
Soha nem írtam még a fórumba,most viszont kellene 1 kis segítség.
Renault clio n3-as autó után erdeklődnék,első sorban bérlés erdekelne,de minden infót szívesen vennék.
köszönettel
2002. május 05. 10:01   dorian Válasz Előzmények
Megint érdekes technikai dolgok jelentek meg itt a fórumon.

Par gondolatot leirnék róluk:

1. Nitro

Az, hogy semmiféle más változtatás nem kell, nekem nagyon sántít. Elég csak elolvasni egy ilyen rendszer technikai útmutatóját és már rögtön látjuk is, hogy KELL plusz benzin. Hiszen az NO befecskendezésével nemcsak az égéstér hül, de PLUSZ oxigén is jut a rendszerbe. Ez a keverék elszegényedését hozza magával. És még hozzátenném, hogy ökölszabály az, hogy teljesítmény csak plusz benzinből (éghető anyaból) hozható ki.
Nitronak nagy előnye - turbós motorok esetén -, hogy csökkenti a "turbólyuk" idejét. Tehát, ha csak hosszú egyenesekben nyomjuk be, ez a nagy előny is ugrik. Persze, erre van ALS, mondhatjuk.
Tehát szerintem egy NITRO rendszer beépítése nem csak pár cső bevezetéséről szól, hanem többletüzemanyag biztosításáról is szól. Ezt vagy a vezérlés kell, hogy tartalmazza vagy a benzinkört kell megcsapolni. Ez viszonylag egy komoly rendeszer, csak úgy pik-pak nem szerelhető ki-be, anélkül, hogy látható nyomai ne lennének egy gondos ellenőrző szem előtt.

2. SUZUKI, ami A-s Ladaként gyorsul

Ez már volt egyszer itt, akkor is reagáltam rá, de a beíró többet nem jelentkezett.
Akkor egy kis "kütyü" kellett, hogy az elektronika másképp menjen. Badarság.
Összehasonlítás képpen: nagyjából egy Gr.N-es 1.3as Suzuki Swift GTI gyorsul úgy, mint egy A-s Lada, amihez neki kell kb. 110LE. Nos, mivel a súly, kerekek, váltó hasonló, ezért kimondható, hogy a 68LE-s sima SWIFT-ből valamilyen módon kb. 100-110 LE-t kell csinálni, ha lépést akarunk tartani a Ladavál. A GTI duplavezérműtengelyes, gyakorlatilag sport motor, hengerenkénti befecskendezéssel. Azt, hogy NITRO-t fecskendezzűnk folyamatosan egy sima SWIFT-be (mert ugye azzal hozunk ki +30LE-t) megoldani szerintem lehetetlen. Nem lehet pontos benzinmennyiséget hozzáadagolni (ennyi többletet nem valószínű, hogy a központi befecskendezés elbír, máshonnan pedig nem szabályozható elég pontosan), és szerintem a motor sem bírná tartósan. Aztán felvetődött a vezérműtengely elcsavargatása. Ha ez ennyire egyszerű lenne, akkor a tuningcégek nem kínlódnának mindenféle "fokos" tengelyekkel. Állítom, hogy ilyen elállítással képtelenség 30LE-t kicsikarni a motorból.


Azt hiszem versenyautós körökben mindig mindenki hall érdekes dolgokat. Életem egyik legszebb története volt, amit azon bizonyos SALGÓ után hallottam, amit Érdi megnyert az N-es Mazdával. Akkor, ott sok embernél történtek "állítólagos" furcsaságok.
No, akkor hallottam egy nagyon bennfentestől: Keil Dodinak a verseny végére már négykerekes futómű volt az ASTRA alatt...
2002. április 11. 08:30   Rafi Válasz Előzmények
Ha a cső végét a levegőbe lógatod,akkor sivít a túlnyomástól,mint az állat!De ez be van kötve,úgyhogy a motortérből nincs zaj,ami meg lenne-mivel az Evo5 turbós-az is eltűnik seperc alatt.Durrog is alapból az autó-igaz..Csukinál jobban durrogott..-de az sem tűnik fel,hogy másként durrog.Egy alapból utcán 280 lovas autóból nem nehéz 150-200+ lóerőt kihozni-még ha másodpercekre is!De mindegy.Akár csalós az asi,akár nem,nekem nem szimpatikus.A tavalyi balhék után pedig már soha nem lesz az életben."ez őt nem érdekli"-mondhatnátok...csakhogy ha már csak néhány ezren gondolják így,az már gáz.Így meg pláne.....
2002. április 11. 08:29   Mike Válasz Előzmények
Elméletileg nem kell, hogy más hangja legyen. Szerintem egy EVO V-nél átlagmber észre sem veszi. Az a lényeg, hogy csak padlógázon,valamelyik sebességi fokozatban lehet nyomni max 3-4 mp-ig. Váltás előtt nem nyomhatja. Magyarországon TILOS. Még utcára is.

Szerintem Asinak nincs ilyen az autójában de elméletileg lehetséges.
2002. április 11. 08:13   h_geri Válasz Előzmények
Mike:

Ok! DE azert ez meg mindig meredek. Nem reg ota figyelem a rally vilagat, ezert kerdem, volt erre mar precedens. Plane MO-n?
ES milyen a hangja ha nyomatja? En meg nem hallottam soha.
Nem kotegedes, csak kerdem
2002. április 10. 15:39   Mike Válasz Előzmények
h_geri!

Semmiféle elektronikát nem kell állítani a NOS-hoz.
Kanyarból kiérve egyenes szakaszon, kb 150m-en már érdemes 2-3 mp-ig nyomni bele a kéjgázt. Semmit nem venni észre, csak azt, hogy furcsán durrog az autó. 150m-en szerintem lehet hozni 1mp-et. Ja, károsítja a motort. És? Nem takarékossági verseny. Egy Suzuki kesztyűtartójába egy 400g-os palack és veri az A-s autókat.
2002. április 10. 15:30   h_geri Válasz Előzmények
Az Ursu fele verzi nagy durva lenne. Szerintem az auto is maskepp viselkedne, es az elektronikat is hozza kene allitani, sokkal nagyobb terhelesnek lenne kiteve a motor, stb! De nem tudom, csak durvanak tunik, az utobbi mar inkabb elkepzelheto, de meg ez is durva. Ha ez igaz, akkor ez a magyar rally sport meggyalazasa, a versenyzo tarsainak szembekopese.
Egyszeruen hihetettlen :((
2002. április 10. 14:40   Mike Válasz Előzmények
Nem szarkavarás céljából, Asi téma:

Pletykák szerint 1. nap követték Asit az etapon, de nem bírták utolérni, csak látták, hogy porzik egy mellékút. Valszeg nem gombázni, hanem egy tiltott szervízbe igyekezett.
2. napon utánaeredtek végigkísérték az etapon. Mivel nem tudott letérni a következő gyors utáni ellenőrzésen megbukott az autó, de nem csak a doblemez hiánya miatt. Ha, ezt nagy dobra verik akkor majdnem biztos, hogy tavaly is csalós autóval ment és, mint tudjuk, ezen mult az N-es bajnoki cím.

Talán, az ilyen és ehhez hasonló furcsaságok miatt nem indult az a fránya EVO V. a Zemplén végére és kellett „mittudoménhogymicsodát” cserélni.

Ha valaki másképp tudja, hiszi akkor bocs, de ezt már több embertől hallottam és a tavalyi történések szerint valszeg van alapja.
2002. április 09. 14:58   ursu Válasz Előzmények
Sziasztok!

Én olyan kosza híreket halottam.: hogy ha a
Tűzoltó készülékben „NOS” van, és rendszerbe van kötve,
1-2 helyen lezárva, akkor percek kérdése, és már megy is a megfelelő helyre a „NOS”.
Az eltávolítása is csak 1-2 perc.

Akinek nem inge nem veszi…

Üdv: Ursu

Ui.: semmiféle vitát nem akartam nyitni, csak egy kosza hírt írtam le.
2002. április 07. 20:25   Kutyus Válasz Előzmények
Hi mindenkinek!
Nos elkezdődött a várva várt szezon, és végre az ATB elkezdte a rendcsinálást. Jót fog tenni a sportszerűen versenyzőknek, és a versenyzést támogató szponzoroknak is, ha a nyilvánvaló csalást végre megfelelően értékelik, s kizárják a szabályokat semmibevevő, sporttársnak nem igen nevezhető versenyzőket. Csak gratulálni tudok, igy tovább ATB!
2002. április 06. 21:45   Válaszoló Válasz Előzmények
Andrew!
Gyors reagálásodért minden tiszteletem a Tied! Azt hiszem, a begépeléskor könnyű elírni valamit,és ezt nem is lehet észrevenni, ha csak futólag átolvasod, hiszen a fejedben az eredeti szöveg van.
Ui: olvasd át figyelmesen a lapot, szerintem még van benne pár kis hiba, bár azok nem ilyen félreérthetőek.
Üdv: Válaszoló
2002. április 06. 10:37   Andrew Válasz Előzmények
Válaszoló:
javítom, elgépeltem.. bocs :-)
2002. április 05. 19:23   Válaszoló [ link ] Válasz Előzmények
Megnéztem Asi honlapját, és egy érdekes mondatrész ütötte meg a szememet. Lakatos Robi mondta: "ez már csal azért is..." Tudom, ez a szövegkörnyezetből kiragadott mondatrész, de ha egy betüt elírnak, milyen más lesz az értelme a mondatnak! Figyelni kellene, ki hogy szólja el magát, vagy aki begépelte, az hibázott?
Esztergom előzetes, www.asi.hu, riport.
2002. február 25. 12:32   21074 Válasz Előzmények
Csa!
Valaki meg tudná mondani, hogy a Módosék mivel mennek az idén? Tényleg EvoVII-tel, amit a TRT készít fel?
Thx:21074
2002. január 25. 15:34   Leopárd Válasz Előzmények
Megdöbbenve olvastam Szamos úr válaszát a TRT levelére.
Nem értem miért vannak az MNASZ vezetői meglepődve azon, hogy a tagság megkérdőjelezi a döntéseiket. Az ilyen és ehhez hasonló döntések nevetségessé teszik a szövetség vezetését.
Ezek nem a problémák megoldását, hanem asztal alá söprését szolgálják.
Szamos Úr!
Az Ön nyilatkozatából kiderül, hogy a TRT versenyzői folyamatosan félretájékoztatták a közvéleményt Ennek hatása ismert.
Ami meg a jóhiszeműséget illeti….Kiváncsi lennék, ezt hogy állapitották meg?Azt még értem, hogy mikor beszerelték az ÁC-t, akkor nem is sejtették, hogy nem homolog,de a Budapest rally után már tudták, hogy az ATB szerint nem az.Semmibe vették a szövetség határozatát és az év hátralevő részében folyamatosan csaltak. A szövetség vezetői meg asszisztáltak a csaláshoz. Mert tudtak róla,de nem tettek semmit ellene.
Ezt Szamos úr is tudja hiszen ezeket el is mondja ,csak mire döntést kell hozni addigra már nem fontos a Szövetség tekintélye stb. Maradt a sablon szöveg: "megállapítottuk hogy nem csalt". Érdekes csalni csak 30 as rajtszámtól felfele szoktak.
Persze én értem, egy olyan szövetségben, ahol a birok és a felügyelőtestületek bármit megtehetnek, az ilyen itéletek normálisak.
Csak azt nem értem, Szamos úr miért nem érti.
2002. január 24. 11:03   spiller Válasz Előzmények
A lényeg a Szamos riportban van!!!!
-

A riport egyeztetésekor kaptuk a hírt Szamos Miklóstól, hogy az MNASZ elnöksége, Tagai Tamás meghallgatását követően az alábbi határozatokkal zárta le ezt, a 2001 versenyévad sok port felkavaró folyamatát.
-Az elnökség megállapította, hogy a Tagai testvérpár nem előre megfontolt, csalárd szándékkal szerelte a szabálytalan üzemanyag szivattyút a versenyautójába.
-Az elnökség, annak ellenére, hogy Tagai Tamás ismételten elismerte, hogy a teljes 2001 versenyévad során ezt az üzemanyag szivattyút használták a versenyautójukban, nem kívánja visszamenőleg megfosztani őket az elért verseny és bajnoksági eredményektől.
-Az elnökség figyelmeztetésben részesíti a Tagai testvérpárt, a fellebbezési eljárás befejezését megelőző nyilatkozataik miatt, melyek a közvéleményt tévesen informálták és a szövetséget kedvezőtlen színben tüntették fel. Felszólítja őket, hogy a jövőben tartózkodjanak az ilyen jellegű nyilatkozatoktól.

Ezzel zárnám az N-es topicot- ha én lennék a záróember...
2002. január 14. 20:52   bravo Válasz Előzmények
Süti:

Engem érdekelnek a tények!


Andrew:

tudsz/mondhatsz valamit a jövövel (vagyis az idei évvel) kapcsolatban Asiról?
2002. január 14. 20:50   Eco Válasz Előzmények
Süti!
Ha az elmúlt időben nem az indulatok röpködtek volna oda-vissza, akkor talán érdekesek lennének a tények. Így a semleges embereknek (mint én is) inkább csak elegük van az egészből.
Egyébként meg azt gondolom, hogy utána kéne gondolnia az Asinak, miért is van mindíg forrongás körülötte. Nem nagyon emlékszem, hogy másnak is kijutott volna ebből a "jóból".
Azt is gondolom, hogy az okosabb enged, és nem veszi fel a kesztyűt egy ilyen huzavonában, hanem megmarad a hivatalos kereteken belül. Ráadásul sokkal szimpatikusabb is lenne. Ugyanez vonatkozik a szzurkolóikra is.
Szerintem a FIA akárhogy is döntött itt csak vesztesek vannak. Vesztett a rally, a komálósok, a két versenyző, stb. Kár...
2002. január 14. 17:08   Tito Válasz Előzmények
Hja, a vita arrol is szol, ki jobb sofor, nemcsak arrol, kinek mi az eles a szekerben. Most mar tenyleg kivancsi lennek egy Asi-Tagai meccsre, azonos autoval, bar attol tartok, ez nem dontene el a vitat. :)

Tito
2002. január 14. 16:14   Andrew Válasz Előzmények
Süti:
Hmm.. na ja.. csak nehogy egy "nehogymáhogyigazadlegyen" lavinát indítsak el vele :-(
2002. január 14. 15:57   Süti Válasz Előzmények
Andrew

Komolyan gondolod, hogy a vádaskodók közül valaki is kíváncsi a tényekre?
2002. január 14. 15:07   Andrew [ link ] Válasz Előzmények
Beszélgettem ma Asival. Mondtam neki, hogy valaki felvetette, a Zellhoffer féle Suzukit már Ausztriában is kizárták, mert csalós volt. Ő ezt válaszlota erre: A Magyar Suzuki RT. a bérbevétel előtt tájékozódott az Osztrák Autósport Szövetségnél, hogy a Zellhoffer féle autó úgymond tiszta-e, nem fog előfordulni, hogy valami turpisság van az autóval. Miután senki (pláne nem a Suzuki RT.) nem akarja lejáratni magát egy csalós autóval. Az Osztrák szövetség válaszában egyértelműen kiderült, hogy az autó soha nem állt kizárás alatt, szabálytalanságot nála nem találtak az elmút évek során. Ezért bérelték ki azt a versenyautót. És a Magyar Bajnokságban is volt térfogatmérésen az autó, 2x is. Semmilyen szabálytalanság nem fordult elő vele. Azt hiszem, ez kimerítő válasz lehet erre a kérdésre.
2002. január 14. 11:12   HB Válasz Előzmények
Süttipaldi!
Este mélek Neked a témában.
2002. január 14. 09:41   Süttipaldi Válasz Előzmények
H.B.

Mostmár visszatérve a helyes vágányra!

Hogyan volt pontosan az az üdvrivalgás?
Én nem voltam ott!
2002. január 14. 09:32   HB Válasz Előzmények
Kiss Feri zemplénes interjújából: Én elmondtam az Asinak, a csapatfőnökének és egész csapatának teljesen őszintén, amikor kijöttünk a parc-ferméből, hogy az Asi egy teljesen ügyes és gyors pilóta és egy nagyon jó versenyző lehetne belőle, hogyha a körülötte lévő emberek nem rontanák el, vagy nem próbálnák így segíteni őt.
Még nem beszéltem olyan versenyzővel, aki ne ismerte volna el ASI tehetségét, de valamiért mégsem tapsoltak neki túl sokan a díjkiosztón. (Én mindenkit megtapsoltam) Sőt az sem volt túl sportszerű, hogy néhányan a terem bal elejéből vad tapsolásban törtek ki akkor, amikor a fellebbezésről szóló döntést kihírdették.

Általánosságban: Bunkóságra nem bunkósággal kell reagálni. És N-es témában az N-es topicban kell vitatkozni.
2002. január 13. 20:59   bravo Válasz Előzmények
Gabe:

Köszi a linket!... ez is elgondolkodtató!
Ha még olvasgacc valami érdekeset a "múlt" válaszai közt, akkor azt megoszthatnád. THNX
2002. január 11. 18:53   Löszy Válasz Előzmények
Andrew, Juhi: köszi a felvilágosítást. Bocsi, abban a hitben éltem, hogy ez az ügy két fronton zajlik.
Kíváncsi leszek mi lesz idén, ha a két éllovas a legmagasabb géposztályban folytatja.
Csak aztán nehogy indítani kelljen novemberben egy "A csoport Magyarországon" fórumot...
2002. január 11. 13:28   Gabe [ link ] Válasz Előzmények
Sziasztok!
Lapozgatva a régi fórumot, érdekességre bukkantam! lásd link. (Kupa 1999. október 26. 20:36 és 22:22 hozzászólását)
A dolog pikantériája, hogy KOTI navigált ekkor a Kupának!
célom nem hangulatkeltés volt, de érdekes/érdemes visszaolvasni a régi fórumot


2002. január 11. 12:53   Norberg Válasz Előzmények
Ez az ASI ellenes hangulat már egyre gázosabb,legközelebb az jön ,hogy az FIA-t is lepénzelték...
Inkább előre tekintsünk,minthogy itt áskálódunk....Ha mindkét pilóta A8 ban (és a többi várományos is )megy akkor jó szezonnak nézünk elébe...
2002. január 11. 12:13   Juhi Válasz Előzmények
Löszy
Zemplénbe csak ugy hangzott el az FIA-nál történő fellebbezés ha az MNASZ nem hoz érdemi döntést.De Asi is, meg a birók is beismerték.Ezért az MNASZ hozta a pénzbüntetést.Ez a beismerés már elég volt a Kiss-Tábori párosnak.Itt csak erről szólt a történet,én igy tudom.(beismerni a csalást)

Domy
Ha ez nekik megért ennyi pénzt?
2002. január 11. 07:13   Andrew Válasz Előzmények
Löszy
A Zemlplén Rallyn Asiék pénzbüntetést kaptak.
FIA-sól szó sincs.
2002. január 10. 23:37   Löszy Válasz Előzmények
Üdv mindenkinek

Megvan a bajnok, de nem tudom mi lett a vége az Asi zempléni kocsitologatós történetének? Valami olyasmiről szóltak akkor a hírek, hogy annak az ügyében is az FIA dönt...
2002. január 10. 21:23   Gran Turismo Válasz Előzmények
Bocs, Domy, amit írok, nem ellened van! Igen sokan használják a "lebbezett fel" kifejezést.
Ezzel szemben fellebbezni annyit tesz, hogy magasabb fórumra, feljebb="fellebb" vinni valamit eldöntés végett. (Tehát ez nem a "lebbezni" ige elváló "fel" igekötős alakja.)
Elnézést kérek Tőled is meg mindenkitől, senkit nem akartam ezzel megbántani, de szakmámnál fogva nem tudtam megállni...
2002. január 10. 20:52   Domy Válasz Előzmények
Sintér !

A hozzászólásom valóban komolytalan, de csak olyan mértékben, mint azon hozzászólók 95%-a, akik úgymond érdemi "infót" közölnek.
Nem tényként közlöm, mert nem voltam ott, és a haverom sietve elhadarta a telefonban a sztori magját.
Nem akarok hangulatkeltésért kapni a pofámba, így majd ha valaki jobban tudja, az megerősít, ha nem, akkor hallgat...
Ha meg végképp köze nincs hozzá, akkor lehülyézi a másikat
Ennyi...

Juhi !
A lényeg: A legelső mérés állítólag jó értéket hozott, a többi nem. Ezért lebbeztek fel az FIA-nál a magyar mérési módszer ellen.
Csak "elfelejtettek" szólni, hogy ennél a megfelelő eredménynél volt a csőben egy szűkítés. Így már nem volt hiteles az az egy mérés. Amit hallottam, azt így értelmeztem. Ha valaki jobban tudja, állok elébe.
2002. január 10. 20:43   roller Válasz Előzmények
Sziasztok!
A témához csak annyit,hogy itt már nem széria autókról van szó!!!Ha igazi "N"-es autókról beszélünk,akkor Gerencsér Titi-é esetleg az!!!Asi bizonyára nagyon jó versenyző(lásd suzuki-kupa),de ezek az autók már nem szériák.Ezt el kell fogadni,de akkor miért szaroznak ilyen dolgokon?!Szerintem Asi és Tagai kb. ugyan olyan szinten vannak,mind vezetéstechnikailag,mind az autók terén!Én 1-et nem értek,hogy miért megy ez az oda-vissza óvás?Nem kéne gyerekek!Ha majd a technikai bizottságban lesz olyan,aki ért hozzá,lehet vizsgálódni... Egyébként hajrá Tagai!!!!!!!! Nálam ő a bajnok!!!
2002. január 10. 20:02   Speider Válasz Előzmények
Szépen vagyunk! Felkerült a pont az i-re! Az MNASZ intézményesitette a csalást! Asi bajnok lett!
Az elnök interjujából is kiderül, hogy mindennel "képben van" mégsem tett/ek/ ellene. Az idei évben ezek szerint mindenkinek mindent szabad?
Az hogy idáig jutott a sport a vezetés egyértelmü hibája! Köpönyegforgató, sportból élősködő szamosokból, kiskokókból félős birókból, leszegénydett rendezőkből, kéregető sajtósokból már elegünk van!
2002. január 10. 19:46   Mészáros Válasz Előzmények
Sintér te gyökér !!!

Hát nem tünt fel hogy a FIA(Nemzetközi autósport Szövetség , azért írom le mert a jelek szerint fogalmad sincs róla mi az) HIVATALOSAN is kimondta , hogy a Tagai CSALÓ ??????????????
Nem vagyok ASI fan de ezek után a Tagai nagyon picire összehúzhatja magát , és örülhet ha még valaki ezek után kíváncsi rá !!!
2002. január 10. 19:18   Sintér Válasz Előzmények
Domy!
Te mindig csak "állítólag" beszélsz! Ezért minden hozzászólásod komolytalan... A csalós Asi haverodat fogják hamarosan megrángatni, mert a fák nem nőnek az égig...
2002. január 10. 15:59   Gabe Válasz Előzmények
Az MNASZ-nél nem vették jó néven, hogy az FIA-nál megszellőztették a hazai viszonyokat, s ezt az érintett párosnak nyomatékosan a tudtára is adták!
2002. január 10. 09:05   Norberg Válasz Előzmények
Szerintem illene megkérdezni a másik felet is ,aki bajnok lett tavaly...
2002. január 09. 21:53   Juhi Válasz Előzmények
Domy
Pontosabban?Má csak hogy értsük.
2002. január 09. 20:36   Domy Válasz Előzmények
Szereztek egy jó pontot a Tagaiék az FIA-nál !
Állítólag nem osztottak meg velük egy fontos információt a magyar mérési módszerről, így előfordulhat, hogy egy kitsit megrángatják őket.
2002. január 09. 13:46   Amadeus Válasz Előzmények
Szíven szúrom magam!
Vessetek egy pillantást a hírekre!
2002. január 06. 18:53   spiller Válasz Előzmények
Szerintetek miért van itt ekkora ügy ebből az óvásosdíból?
Az elmúlt években mindíg volt balhé az N4 ben!
Lásd: Elek, Vizin, Hideg, Martin.....stb...
2002. január 03. 19:34   bgm.hu [ link ] Válasz Előzmények
Még nincs! A dec.20.-ra tervezett FIA döntéshozatal új időpontja Jan.08.Talán ők is kicsit gondolkodóban vannak,mert közben kiderült,hogy bizonyíthatóan több VB-s autó is ezzel az AC-vel ment.Ezért nagyon körültekintően kell dönteniük.Mivel ott ezért senki nem óvott,az eredményekre nézve nincs jelentősége,de a jövöre igen.
2002. január 03. 16:33   Gabe Válasz Előzmények
Hello
van már kis hazánknak N-es bajnoka? (végleges, megfellebbezhetetlen, nemzetközileg is elismert, hivatalos)
2001. december 27. 12:13   Süti Válasz Előzmények
Szerintem főleg annyi a különbség a külföld és az itthon között, hogy ha valaki N-es géppel jól szerepel, akkor ott az jelenik meg a sajtóban, hogy jó a sofőr!!!
Ihhon meg: Biztos csalt!

Ki mint él, úgy ítél!!!
2001. december 24. 18:16   RaliSport Válasz Előzmények
Sziasztok

Pár gondolat az N-es témáról: ha megfigyelitek, a top N-es pilóták főleg a rövid, technikás pályákon (pl. Nyírád) mentek jó időket. Itt talán jobban kijön a vezetési tudás.

Más: azt hiszem, az egyik német pilóta mondta a Budapest Rali után, hogy szerinte a hazai N-es Mitsuk nem mindenben homológok

Ádám
2001. december 22. 19:30   Juhi Válasz Előzmények
Szepi,Cumi
Sajnos ez a jelenség a sportban , politikában, stb ott van!Furcsa hogy 120 emberből 1-2 embernek jut eszébe télen szögesgumi!De ha már eszébe jut!Ráadásul ha a barátja és támogatója, a verseny rendezője,akkor miért nem tűnik ki azzal hogy felhivja a figyelmét a szögesgumi használatára a kiirásban!Nem pedig azzal hogy a szabályt megszegi és versenyzőhöz nem méltóan mocskolja a rendező által(aki a barátja)hozott versenykiirást! De biztos én látom rosszul,igaz Domy?
[1] [2] [következő] [Utolsó]
...Cikkek és interjúk
Fehérvári porolós videó
Az egri harc mozgóképen
Szezonnyitó interjú
Ez kell mindenkinek!
Hiába vártuk
Bükfürdői videó
Szezonnyitóhoz közeledvén...
Janika nélkül
 
...Legfrissebb hírek
A miskolci csata videója

A videó Full HD 1080p felbontással...

Eger Rally 2015 HD mozi

A videó Full HD 1080p felbontással...

A Mokka „új ruhája” és egyéb újdonságok Szalayék háza tájáról

Szalay Balázs és Bunkoczi László kedden...

Back to Dakar

Ezzel a szlogennel tartotta tegnap sajtótájékoztatóját...

Több szerencse kell

- Túl egy befejezett versenyen, ami...

Továbbra is a bajnoki cím a cél

- Veszprém Rally nem jól indult...

 
...További Fotó, videó
Eger Rally 2015 HD mozi by zsola
Barum Rally - KRF
  
Barum Rally - KRF
  
Veszprém Rallye - KRF
  
Fehérvár Rallye by :::zsola:::
Fehérvár Rallye - KRF
  
Bükfürdő Rallye - KRF
  

© 1997-2011 rally.hu. Minden jog fenntartva.
A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.






Webstar Csoport Versenynaptár Fórum Chat Linkek