2019. április 22.










 Szabad a száj (minden ami rally) + Kérem csak a mikrofont...
+ Fórumok
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [következő] [Utolsó]
2019. április 19. 18:23   Franci [ link ] Válasz Előzmények
Felkerültek a gyorsok Rally Radio youtube csatornájára.

https://www.youtube.com/channel/UCJwXksjPIJXfdlGjsnPgxvQ/videos
2019. április 19. 17:35   highand [ link ] Válasz Előzmények
Május 5.

Ki tud a leggyorsabban menni, a lehető legkisebb fogyasztással?
https://www.facebook.com/events/425368524944044/?event_time_id=425368534944043
2019. április 19. 10:35   zorro [ link ] Válasz Előzmények
+
2019. április 19. 10:34   zorro [ link ] Válasz Előzmények
FranciaOB2 eredmények
2019. április 19. 08:07   Kistván Válasz Előzmények
"bár nem hinném, hogy a szombathelyi gyorsokat és a laktanyát megszerezni nagy dolog lenne"

Dehogynem.
Amiben kicsit is benne van a Honvédség, azt személyes kontakt nélkül sehogy sem fogod elintézni, sehogysem....
2019. április 18. 23:53   zorro [ link ] Válasz Előzmények
wrc Csíle, 63 nem is rossz.
2019. április 18. 19:29   Franci Válasz Előzmények
Nevezési lista a DuEn-nél.
2019. április 18. 09:35   edelenyberes Válasz Előzmények
Söptén valami Legendák a levegőben rendezvény is lesz ugyanakkor.
2019. április 18. 09:17   Franci Válasz Előzmények
Igazad van, ebben tényleg nincs benne. Lehet akkor került ki amikor volt az év elején az a sok felszólítás a rendező fele közvetlen Orfű előtt. A kapcsolatrendszer igénye minden helyszínen előny vagy követelmény, bár nem hinném, hogy a szombathelyi gyorsokat és a laktanyát megszerezni nagy dolog lenne természetesen erre és a szervezésre 4 hét nem biztos, hogy elég.

https://mnasz.hu/uploads/documents/22/mnasz-naptar-2019_190415.pdf
2019. április 18. 09:04   Franci Válasz Előzmények
Szerintem a versenykiírás a jó ez egy elírás lehet.
ORB/ORC 3x, 12 gyors
R2/Historic 2x, 8 gyors

Apropó, a versenykiírás miért nem az R1,R1 ORC, R2 rövidítést használja az ORB stb. helyett?

Az az oldal tele van hamis adatokkal teljesség igénye nélkül:

Hadik cikk: "A „kékek” Ford Fiestáján ugyanis a Verpelét és Egerszalók között elromlott a gázpedál szenzor, így kénytelenek voltak félreállni." Parádsasváron estek ki nem Verpeléten.

Hadik cikk: "A vasárnapi teljesítményt nézve abszolútban a második helyen zártak, a Power Stage-en pedig szintén a második időt autózták, így végül négy ponttal zárták az aszfaltos egri versenyt." Vasárnap 4. míg a Poweren 2. így 6 pontot vittek haza.

Vicze cikk: "kettős az abszolút első hely mellett a power stage-en is eredményesen szerepelt, így maximális pontszámmal távozhattak a Credobus Eger Rallye-ról." Vasárnap 2. lettek, így nem max. hanem 39 pontot kaptak.

Apropó, vajon marad a pontozás Miskolcon vagy máshogy lesz? Itt most csak egy szakasz van talán nem igazságos ha kevesebbet ér ez a verseny mint a másik.
2019. április 18. 08:54   örm Válasz Előzmények
Ahogy néztem a versenynaptárat, az Iseum rali talán benne sem volt...igy meg pláne nem kérdés, hogy a lemondás időben volt-e..
2019. április 17. 23:50   visionary Válasz Előzmények
A Rendező nyilatkozata a verseny honlapjáról:
"....az ORB-s ORC-s valamint a Historicos egységek ezt a kört háromszor, a Rally 2-esek kétszer teljesítik majd".
A versenykiírásban található útvonallap szerint a Historic, csak két kört megy.

Különben a Historic 8:30-kor rajtol és 16:39-kor várható a célba, tehát elég nehéz lenne ugyan azt a távot abszolválni, amit az ORB/ORC csak 6:30-tó 19:01-ig képes teljesíteni. Az egyiknek 8 óra 9perc, a másiknak 12 óra 31 perc és ugyan az a táv ugyan akkora etapokkal ,gyorsokkal, szervizidőkkel? ;)
2019. április 17. 23:26   örm Válasz Előzmények
Szerintem azon a környéken nincs más rendezőnek kapcsolatrendszere hozzá, hogy másfél hónap alatt versenyt rendezzen Szombathelyen.
2019. április 17. 23:19   visionary Válasz Előzmények
noodles!
R1-ben 72, R2-ben 56, Histricban 14 páros nevezett.
2019. április 17. 19:50   Franci Válasz Előzmények
Kicsit még várni kell a tapasztalatok szerint. Hétfő 24:00-ig lehetett nevezni. Én is kíváncsi vagyok már.
2019. április 17. 19:05   noodles Válasz Előzmények
Félve kérdezem, nehogy ismét le legyek hurrogva:
Még mindig nem lehet tudni semmit az indulókról?

Elvégre a nevezési zárlat után vagyunk...másfél hétre az eseménytől.
2019. április 17. 18:53   Franci Válasz Előzmények
Úgy tűnik a pécsi futamnak sem lesz jó így az időpontja sajna. Meglátjuk, az valószínű megoldható még.
2019. április 17. 18:50   Franci Válasz Előzmények
Így, hogy nem publikus nehéz eldönteni, hogy valóban időben volt-e. Szabályok szerinte lehet, hogy az volt ezt nem kétlem. Más miért nem tudta volna megrendezni, mi volt az akadálya?
2019. április 17. 18:39   örm Válasz Előzmények
Időben lett az lemondva. Szabályok szerint. Más sem tudta volna megrendezni ott, az a véleményem. Majd máshol,másik időpontban.
2019. április 17. 16:44   Franci Válasz Előzmények
Jómagam azért nem osztanám azt a véleményt miszerint ez időben lett lemondva. Ha időben lett volna lemondva akkor egy másik rendező át tudná venni a szervezést de most már nem. Ha emlékem nem csal talán tavaly pont ez a verseny volt aminek sose lett hivatalos versenykiírása csak valami munkapéldány. Nagy kár érte mert egy jó kis verseny, de nem szabadott volna idáig eljutni sajnos voltak erre utaló jelek régóta.
2019. április 17. 15:54   edelenyberes Válasz Előzmények
A Baranya Kupa sem szerepel még most sem az éves naptárban... :/
2019. április 17. 11:21   örm Válasz Előzmények
Ez legalább időben lett lemondva. Kár érte, jo verseny, unikum itthon. Tibiék ráadásul elég sokat tettek os azért, hogy évről évre kicsit más, új legyen. Nyilván a verseny potlasa nem az eredeti időpontban lesz és alighanem nem is murván. Vagy ki tudja.. Ha viszont pénzügyi dolgok vannak, kérdés, lesz e Baranya kupa?
2019. április 17. 10:55   Franci Válasz Előzmények
Részemről teljesen mindegy miért mondta le, úgy tűnik, hogy a felére csökkentett kaució sem segített rajta.

A napokban kellett volna megjelenni a versenykiírásnak ehelyett a lemondás jelent meg. Nem tudom milyen lehetőség maradt ezután igazából a lemondás indoka sem derült ki. Vajon a versenyrendezéssel kapcsolatos vagy a rendező anyagi körülményei, fogalmam sincs. Jó volna ha valamelyik másik rendező esetleg át tudná venni a rendezést, de erre nem sok lehetőséget látok.

Nagyon szomorú, hogy 1 hónappal a versenyrendezés előtt ilyen megtörténhet. Sokan várták ezt a murvás versenyt mind a nézők, mind a versenyzők közül.
2019. április 17. 09:06   balli Válasz Előzmények
Nyilván úri jókedvében mondta le, az MNASZ RSB teljeskörű támogatása mellett.
2019. április 16. 07:36   Franci Válasz Előzmények
Ettől féltem, sajnálom. :-(

Marco Racing lemondta az ISEUM megrendezését.

(lehet nem szabadott volna eddig várni ezzel)
2019. április 14. 21:37   Franci Válasz Előzmények
Az új Fiesta R2 Ecoboost is turbós az 1L, 200LE/290Nm. Az 1.6 szívó kb. 170LE. Ez az R2B osztály. 1030kg

Akkor úgy tűnik ez R2C osztályú lesz ahol 1080kg a minimum, biztos nagyon jó lesz.

Remélhetőleg az Peugeot R5-ből is csinálnak újat majd :-)
2019. április 14. 21:09   zorro Válasz Előzmények
3henger 1,2 turbo
2019. április 14. 15:40   zorro [ link ] Válasz Előzmények
új Peugeot 208R2
2019. április 14. 11:44   Franci Válasz Előzmények
Miskolc

Megjelent a véglegesített versenykiírás, sajnos ugyanúgy dátum nélkül mit a tervezet. Viszont aki már készült a tervezetből az figyeljen mert a változott az útvonallap.
B szerviz is 30 perces lett (60 helyett) és Gy3,7,11 vége nem Sátán van hanem átkerült Sajómercsére. Ennek megfelelően az idők is kicsit változtak.

Paolo Diana előfutó lesz. :-)

Szervíz DVTK stadionnál.

Belépő: péntek, szombat: 3500/fő csak szombat: 2500/fő
2019. április 14. 10:55   Franci Válasz Előzmények
Jómagam abban sem vagyok teljesen biztos, hogy ez így szabályos. A hivatkozott bekezdés Licencek és igazolványok szabályzat 6.1.2:

"6.1.2 aki rendelkezik az Rallye Szakági Bizottságlicencváltási engedélyével.A versenyzésben csak olyan versenyző vehet részt, aki érvényes rallye szabályismereti vizsgával rendelkezik. A rallye szabályismereti vizsga érvényessége: A rallyeszabályismereti vizsga érvényessége: tárgyév (a vizsga sikeres teljesítésének éve) december 31.A licencigénylésének módja és a licenckiváltás követelményeinek általános felsorolása jelen szabályzat „Versenyzői licencek –általános szabályok” pontjában szerepel."

forrás: https://mnasz.hu/uploads/documents/69/mnasz_licencek_es_igazolvanyok_20190313.pdf

Feltételezem, hogy nem a szabályismereti vizsga lehetett a gond de az "általános szabályok"-ban sem nagyon van olyan ami a határozat indoklásában van.

Van a szövetségnek fegyelmi és etikai bizottsága talán annak kellett volna először ezzel foglalkozni és ha szükséges fegyelmezni a sportolót (adott esetben licenc megvonás, korlátozás, pénzbüntetés vagy sarokban kukoricán guggolás). Amennyiben igaz, beadták az ST-hez fellebbezést, majd meglátjuk hogyan folytatódik.

Szeretném kijelenteni, hogy nem szeretnék állást foglalni egyik oldalon sem ebben az ügyben.
2019. április 13. 22:55   balli [ link ] Válasz Előzmények
így
2019. április 13. 22:54   balli [ link ] Válasz Előzmények
Az egyik legpatinásabb rally verseny, 1928-ban rendezték először, 30 éven át VB , azután IRC ajd ERC futam, ma egy csendben lezavart OB.
2019. április 13. 21:57   kit-car Válasz Előzmények
Biztos hogy nyerne! Néhány év múlva.Ideje lenne megpróbálni.Mert evvel élnek vissza "úgy is bele fáradnak" Így megtehetünk bár mit.
A sportszerűség,csak az egyetlen nem szavazó aktív versenyző RSB tagnál létezik. Sajnos.
2019. április 13. 00:04   balli Válasz Előzmények
:( Pryma Zoli ha van energiája és bíróságra viszi a licenc megtagadás ügyét nyer egy pert az MNASZ ellen.
Akkor vállalni fogják a szavazó RSB tagok a következményeket?
Kinek lesz ez jó?
Most jó ez így?
Sportszerűség mint olyan létezik még?
2019. április 12. 16:31   kit-car Válasz Előzmények
Semmi nem fog történni lesz verseny ez csak erő fitogtatás (bár egyszer már megérdemelné) minden alkalommal el játsszák.
Most már a kiadott licenceseknek is jaj lesz ha valami nem tetszik ugrik az igazolvány.
2019. április 11. 20:16   Franci Válasz Előzmények
RSB határozatok:
Aszfalt versenynél max. 1.2milló, murva esetén max. 1.8millió lehet az RSB hozzájárulás a rendező fele.
Megfelezték az ISEUM rally kaucióját.

Ami viszont nem hangzik jól, hogy a rendezőnek 1 hete van rendezni a dolgait különben törlésre kerül az ISEUM rallye. Nagyon sajnálnám ha ez bekövetkezne.
2019. április 11. 07:45   Jozy Válasz Előzmények
Az egyiknek nem adnak licenszet a másikat nem akreditálják....

jól visszavágtak:)szánalmas...

Ki volt az egy tartózkodó? és kik szavaztak a licensz megváltás elen?
2019. április 10. 22:31   barn Válasz Előzmények
A nagypolitika stílusa beszivárgott a sportba
(de nem csak most...)
2019. április 10. 21:41   visionary Válasz Előzmények
noodles!
"tényleg nem lehet semmit sem tudni?"

A nevezési zárlat vége előtt 5 nappal, vajon mit kellene tudni?
2019. április 10. 20:21   noodles Válasz Előzmények
Április 10 van, és a miskolci nevezésekről valamint a március végén kiadott tervezeten kívül tényleg nem lehet semmit se tudni?
2019. április 10. 13:50   levi.b Válasz Előzmények
Nem akàr nemkaphat.nem is kap.
És ezt egy kivételével mindenki megszavazta a tagok közül az a szomorú.
Mi volt Pryma Zoltán bűne?Kérdéseket tett fel?
Ez a vàlasz.
Szép világot élünk
2019. április 10. 13:21   örm Válasz Előzmények
Ezek szerint aki nem ért egyet a regnáló urakkal, az akár nem is kaphat licenszet? Ez sportemberi magatartás volna?
2019. április 10. 09:22   Don Pedro Válasz Előzmények
26/E/2019 Rallye Szakági Bizottság elektronikus határozat 2019.04.02.
A Rallye Szakági Bizottság úgy határoz, hogy az MNASZ Licencek és Igazolványok szabályzat
6.1.2 bekezdés alapján Pryma Zoltán Rallye licenc kérelmét elutasítja.
Indoklás:
Pryma Zoltán sportemberi magatartása, - ahogyan azt nyilvános bejegyzésekben is teszi -, nem
elfogadható a szakági bizottsági tagok részére. Pryma Zoltán, többször kijelentette, hogy nem
ért egyet az MNASZ működésével, azon vezetők személyeivel, akik a szövetség tisztségviselői.
Ezért a szakági bizottság részére nem szavaz meg licenc váltási lehetőséget.
2019. április 09. 07:26   Franci Válasz Előzmények
Ez a tüzel listája nagyon szomorú egy gyűjtemény, borzasztó nézni és belegondolni.
2019. április 09. 07:24   Franci Válasz Előzmények
Úgy tűnik megint nálunk van a legújabb Skoda R5. Topp-Cars, #281.

Nagyon bejött ez az R5-ös formula, talán soha nem épült még rally autóból ennyi gyári egy típusból.
2019. április 09. 00:02   Cancel Válasz Előzmények
Sajnos a nagy tüzek listája korántsem teljes.
Itt van pl egy név rögtön két tűzzel:

Armin Kremer
1997 Deutschland Rally, Subaru Impreza. Egy kicsúszás után az autó azonnal kigyulladt, Sven Behling, a navigátor és gyerekkori barátja nem tudott már kimenekülni.

2002 Deutschland Rally, Ford Focus WRC, szintén baleset után gyulladt ki az autó, de itt mindketten megúszták ép bőrrel.
2019. április 06. 20:15   Franci Válasz Előzmények
Közben DuEn is kiszámolta a pontállást, majd megjött a hivatalos is. Mindkét szakaszért jár a pont és a power stageért is, lényegében maradt a tavalyi csak kicsit több a bonusz pont. Így az én számításom sem volt helyes illetve illetve Vincze Feri sem szerzett maximumot Egerben. További érdekesség, hogy a hivatalos táblázatban Sasa egy pontja nincs benne.

Sajnálatos, hogy hibásan jelent meg a neten pár hete (lsd. vezess.hu-s cikk) és erre senki nem reagált. Ettől függetlenül az RVSZ: II. 11.4-ben szereplő "vagy" kapcsolat is rendkívül zavaró.

Maga a verseny az én szemszögemből nézve jó volt. Nagyon jó volt látni, hogy Szauer Gergő magasra tette lécet és a Maior és szépen ment pl.

Igen, úgy tűnik Miskolcon egy szakaszért jár pont ami megint nem biztos, hogy szerencsés mert ezzel nem ugyanannyi összpont szerezhető ott mint máshol.
2019. április 05. 21:20   zorro [ link ] Válasz Előzmények
A tűz áldozatai...
2019. április 05. 15:09   zorro [ link ] Válasz Előzmények
AusztriaOB3Futam eredmények
2019. április 05. 15:01   edelenyberes Válasz Előzmények
Miskolcon miért járnak majd a plusz pontok? Mert csak egy napos "szakaszos" a verseny, nem?
2019. április 05. 13:49   stemo [ link ] Válasz Előzmények
Visionary, mivel az FIA a Regionális Rallyeversenyek Szabályai című dokumentumot ("2019 FIA Regional Rally Sporting Regulations" vagy "Règlement Sportif des Rallyes Régionaux de la FIA 2019") angol és francia nyelven adja ki az FIA, tőlem fordíthatod a franciából is... ;)
2019. április 05. 09:26   visionary Válasz Előzmények
Pisti!
Értem a célzást ;) de ha jobbá/érthetőbbé/pontosabbá kívánjuk tenni szeretett sportunkat, nehogymá' Villám Séxpííír nyelvét vegyük alapul!
(ejnye, hová lett belőled a kuruc virtus?)

Mellesleg pont azért fog megfenekleni minden újítási javaslat, amivel Te is érveltél. Itt van nekünk ez e szép régi kifejezésünk, hogy "így szoktuk".
No ezért piszok nehéz elmozdulni. :(
2019. április 05. 08:47   Franci Válasz Előzmények
Engem azért továbbra is érdekelne, hogy akkor most hogy is van a bónusz pont? Egerben az GY1-ért jár a pont vagy a GY1-G10-ért?
2019. április 05. 07:21   stemo [ link ] Válasz Előzmények
Visionary várom az építő javaslataid az alábbi angol a leg szó magyarra fordítására.

Ahogy azt te is tudod - hiszen évtizedekkel ezelőtt szerezted a bírói igazolványod - nem tegnap került a szakasz a magyar fordításba.
2019. április 04. 12:58   visionary Válasz Előzmények
Háááát mondjuk ez ügyben (is) rendet lehetne tenni.
Itt van pl. ez a "szakasz" kifejezés.
Általában az útvonal egy részét jelöljük így, (x.ponttól y.pontig, a köztük levő távolság ennyi kilométer).
A versenyen már más, ott lehet gyorsasági szakasz, vagy közúti szakasz. Az is megér egy misét, hogy ezt nálunk "etap"-nak hívják, ami a francia nyelvből vettünk át, és ott ugyancsak szakaszt jelent, vagyis egy értelmetlen szóismétlés.
(lásd bacon-szalonna, champagne-pezsgő, champignon-gomba és társaik)
Aztán van az a szakasz, ami egy versenynapnak a hivatalos megnevezése. (RVSz szerint: "..éjszakai gyűjtőállomás választ el.." No persze ha szuperspeciál van az előző napon, akkor ez így ebben a formában nem igaz. Még egy kavarodás. :(
Tehát ha egy versenyző nyilatkozza, hogy "ezen a szakaszon jót mentem" akkor minden bizonnyal egy gyorsaságiról beszél.
Ha a rendőrségi közleményben olvasod, hogy "a nézők miatt torlódás volt ezen a szakaszon", azt bizonyára közútra érti.
Ha az eredményeket nézzük, és pl. a szombati szakasz nyerteséről van szó, akkor azt a versenyzőpárost említik aki ezen a napon összességében legjobban teljesített.
(miközben az is lehet, hogy egyetlen gyorsaságit sem nyert)
És még egyéb érdekességek.
Vagyis volna mit rendbe tenni.
2019. április 04. 10:34   Franci Válasz Előzmények
Eger Rallye
1. szakasz: péntek-szombat
2. szakasz: vasárnap
2019. április 04. 10:18   Franci Válasz Előzmények
Pont ezen gondolkodtam én is reggel mikor átnéztem az RVSZ-t. Ez elírás lehet vagy sem? A power stage-nél jó a megfogalmazás. Ettől független szerintem a gyorsaságira vonatkozik, nem?
2019. április 04. 08:47   stemo [ link ] Válasz Előzmények
Franci:

Téves infó jelent meg a sajtóban.

Bónusz abszolút bajnoki pontot kap az az öt, RC2-RC5
géposztályban nevezett versenyző, aki az első, vagy
valamely ezt követő szakasz önálló értékelése szerint az első öt helyen szerepel.

Szakasz, nem gyorsasági szakasz...

(RVSZ: II. 11.4)
2019. április 04. 07:07   Franci Válasz Előzmények
Egerben az első és az utolsó gyorsért jár a pont.
Mindkettőt a Vincze Ferkó nyerte, így kimaxolta a hétvégét 35 ponttal. Nem hiszem, hogy lesz még egyszer ilyen az évben, hogy valaki mindet megnyer.

Rallye1-2-3, de nyilván sokáig még ORB-nek fogjuk mondani.

Milyen kérdésekre gondoltál még?
2019. április 03. 21:35   zorro Válasz Előzmények
Most akkor vannak napi pontok vagy nincsennek? Frici többször hivatkozik rá...
Most akkor ORB vagy Rallye1?
meg még egy csomó kérdést lehetne írni...
2019. április 02. 17:12   visionary Válasz Előzmények
Köszönöm Franci!
2019. április 02. 16:44   Franci Válasz Előzmények
Szuperrallye, legjobb idő + 5 perc.
2019. április 02. 16:10   visionary Válasz Előzmények
Nézegetem a Q8 Oils Rallylive.hu oldalát.
A Hadik-Kertész párosnak 4.gyorson 8:16,6 a 7.gyorson 8:21.1 és a 10. gyorson 823.6-ot mértek.
Az említett gyorsaságik Verpelét-Egerszalók között kerültek megrendezésre.

Mindössze annyi a problémám ezekkel az eredményekkel, hogy ezen szakaszon az említett versenyzőpáros egyetlen alakalommal sem állt rajthoz!
Akkor most hogy is van ez?
2019. április 02. 11:56   Franci Válasz Előzmények
Köszönöm a javítást! Gyors volt!
2019. április 02. 11:00   stemo [ link ] Válasz Előzmények
Bocs, volt valami a feltöltéssel. Javítottam, már ott van.
2019. április 02. 09:20   Franci Válasz Előzmények
Sasa miért kapott az utolsón 2:07 büntetést? Nem találom a 19.sz. FT-t.
2019. április 02. 08:47   Franci Válasz Előzmények
2019-ben szerezhető maximális pont abszolútban: 247.5
Az első verseny után szerezhető még: 212.5

Állás abszolútban Eger után:

1. Vincze Ferenc : 35
2. Turán Frigyes : 21
3. Balogh János : 15
4. Velenczei Ádám : 13
5. Bodolai László : 12
6. Botka Dávid : 11
7. ifj Érdi Tibor : 7
8. Hadik András : 4 (minuszos verseny: 1)
9. Ollé Sasa : 4
10. Lovász Pál : 4
11. Osváth Péter : 2
12. Hevesi István : 2 (minuszos verseny: 1)
13. ifj.Kiss László: 1

Érdekesség: az utolsó 5 évben az lett a bajnok aki az elsőt nyerte.
2019. április 01. 10:07   visionary Válasz Előzmények
kit-car!
A rendezőtől nem várhatod el, hogy napi szinten képben legyen a szabályokkal, az Ő feladata más.
A megfigyelők -tisztelet a kevés kivételnek- elég ritkán szokták a kora hajnali óráikat a gyorsasági szakaszok ellenőrzésével kezdeni.
A jelenlegi előfutók már régen nem felelnek meg a valamikori elvárásoknak, miszerint " tapasztalattal rendelkező -korábbi- versenyzők". Leginkább olyanokat látok ebben a szerepkörben, akik vagy alsóbb osztályokban versenyeznek, vagy valamely cég promótereként, reklámautóval próbálják ellátni a "nullás" követelményeit. Általában nem sok sikerrel.
:(
2019. március 31. 22:07   kit-car Válasz Előzmények
visionary
Meg az a jó néhány személy akinek az lenne a dolga hogy észre vegye a hibákat a rendezőtől, megfigyelőtől,hangos autótól az előfutókon keresztül.Ezek szerint teljesen feleslegesek.Nem beszélve arról,hogy lehet értékelni egy hibás szakaszt? Ha meg lehet, akkor meg miért nem minden versenyzőnek a saját idejével?
2019. március 31. 20:44   visionary Válasz Előzmények
Ez így nagyon bután hangzik, hogy: "rossz helyen van a cél".
A cél vagy ott van ahová engedélyezték, vagy ott ahová települt.
Az első esetben az a hunyó aki jóváhagyta, a másodikban aki kivitelezte.
Szerintem ennyire egyszerű a sztori.....
2019. március 31. 20:35   nofo Válasz Előzmények
Kisérdivel én sem tudom mi van, de az első pillanattól hogy mikrofont tettek elé baj volt minden. Rövid a gyors, szar a gyors, szar a szervezés, sok a kár. Namost van olyan hogy kiírás. Abban gyorsok gyakorlatilag benne, azt meg ő sem gondolta komolyan hogy néhány év kihagyással mondjuk leaszfaltoznak ma. magyarországon. pl egy erdészeti utat. de a többinek is utána lehet járni nevezés befizetése előtt. Sportsikereit nem kérdőjelezem meg, azt sem hogy kár keletkezik egy autóban vagy hogy rövid a 4km és még az utak is szarok, de neki igy hogy nem megy itthon tudtommal a bajnokságért miért is volt fontos végig rinyálva itt "versenyezni", nem értem mi volt a terv, mi lehetett a terv?
2019. március 31. 10:58   zorro Válasz Előzmények
rossz helyen van a cél, megéri kifizetni a nevezési díjat....
2019. március 31. 10:41   evo6 Válasz Előzmények
Miért Etap Szuha?
2019. március 30. 22:47   kit-car Válasz Előzmények
Hát ez szép, Szuha után négyen nyilatkozhattak a tőbbi nem számít,hogy mi mit mondanánk tán jobb is.
Gratula a pálya átvevőknek közük nincs a szakmához
2019. március 30. 19:48   undorito22 Válasz Előzmények
Elindult a szezon itt is, az irigy megkeseredett, emberek élednek...
2019. március 30. 19:15   barn Válasz Előzmények
Be tudnám írni a három lehetséges nyilatkozatot :-)
2019. március 30. 12:19   tutus Válasz Előzmények
Az Érdi gyerekkel mi van?
Behibázott valahol, és a papa megtiltotta, hogy nyilatkozzon?
Vagy csak egyszerűen lassú?
2019. március 29. 20:45   Jozy Válasz Előzmények
19 r5 közt
4.Hevesi/Józsa Mitsubishi Lancer Evo VI +2,1 :D
szépvolt!!!
2019. március 29. 14:27   zorro [ link ] Válasz Előzmények
Korzika élő
már sok minden történ, defekt, forgás, hibák... Evans az élen
2019. március 28. 11:06   örm Válasz Előzmények
Közben pozitívum, megjelent a miskolci kiírás is. Meglepő számomra, hogy egy napos a verseny. Jó pályák, egész elfogadható arány a gyorsasági-etap. Ami kicsit kellemetlen, hogy a rally2 ugyanannyi időt tölt a versenyen, vagyis nem olcsóbb és főleg ismét két munkanap megy rá az amatőröknél, ami ugye ott jobban fáj, ha munka mellett versenyeznek.
2019. március 27. 10:18   zorro [ link ] Válasz Előzmények
Eger Rally
Minden érdekesség 1helyen a linken

-Lepontozzák az első és az utolsó gyorsaságit is, 5-4-3-2-1 egységért, azaz a Power Stage intézménye megmarad, a nyitó gyorsért járó extra pontok pedig a korábbi EB-s gyakorlatot követik, viszont a nap végi pontozás megszűnik.
2019. március 27. 09:46   Franci Válasz Előzmények
Duen facebook oldalán van egy tegnapi bejegyzés, ott van 2 napi összefoglaló.

Szerintem lesz Duen itiner is majd.
2019. március 27. 08:28   tszabiii Válasz Előzmények
2 nap múlva Eger rali, de én nem találok térképet a gyorsokról. DuEn-féle itiner most nem lesz?
2019. március 25. 09:32   edelenyberes Válasz Előzmények
Köszi Ati, figyelmetlen voltam :)
2019. március 25. 08:56   atiwrc [ link ] Válasz Előzmények
Mert csak ennyit kell oda beilleszteni:
www.eger-rali.hu/2019/03/1-sz-rendezoi-kozlemeny/

Nem ezt:
https://www.eger-rali.hu/2019/03/1-sz-rendezoi-kozlemeny/

Azért van az űrlap előtt beírva a http:// hogy azt neked nem kell oda berakni. https://-re átállnak automatikusan a böngészők.

A kettőspont eltűnésére meg gondolom abból ered, hogy egy urlben, a http (vagy ftp) után ha van egy olyan hogy user:password, azt érzékeli a rendszer be akarsz lépni arra a linkre ezzel a névvel és jelszóval, akkor a belépés és azonosítás után kettőspontot és password-öt alapból elszokta tüntetni, hogy amíg böngészel, addig a címsorra pillantva más ne tudja leolvasni a jelszavad.
2019. március 25. 08:42   edelenyberes Válasz Előzmények
Sosem értettem miért hagyja le a kettőspontot a linkből, szóval itt a közlemény:

https://www.eger-rali.hu/2019/03/1-sz-rendezoi-kozlemeny/
2019. március 25. 08:41   edelenyberes [ link ] Válasz Előzmények
A részletesebb helyszíni tudósítások szerint a motoros hagyta el nem kicsit a sávját, apa és fia ültek a BMW-ben, aminek nekicsattant :(

Visi, ezt gondolom olvastad már, szóval a (tiltott) pályabejárásokról csak ennyit...
2019. március 24. 22:53   visionary Válasz Előzmények
Az abból a szempontból is ronda dolog lenne, mivel hivatalosan 28-29-én van csak a pályabejárás.
2019. március 24. 21:34   örm [ link ] Válasz Előzmények
Ez önmagaban is szomorú, remelem nem valami palyabejaro páros volt az autóban..
2019. március 24. 18:56   edelenyberes Válasz Előzmények
Licenszesek nélkül verseny se lenne (szerintem), de egyébként igazad van.
2019. március 24. 10:03   zorro [ link ] Válasz Előzmények
Rallye3 eredmények, és ez nem licenszes verseny, ahogyan sok helyen foglalkoznak vele...
2019. március 23. 18:40   Franci Válasz Előzmények
Majd az utolsón kiesett. Hihetetlen.
2019. március 23. 18:09   Franci Válasz Előzmények
Lukyanuknak defektje volt az utolsó előttin visszaesett a 3. helyre. Micsoda balszerencse. 22-re van a 2-tól.
2019. március 22. 19:47   edelenyberes Válasz Előzmények
Én meg a tegnapi Citroen Rallye Team Hungary sajtótájékoztatóról :D

2019. március 22. 16:15   Franci Válasz Előzmények
Herczig Norbiék kiestek. :-(
2019. március 22. 15:19   kit-car Válasz Előzmények
Sziasztok! Nem találom Endre képeit a szűkkörűre sikeredett Rallye gyűlésről
2019. március 22. 14:31   crash Válasz Előzmények
A nyakbaaksztó igen, a többo a VIP jegyhez jár!
2019. március 22. 14:16   Franci Válasz Előzmények
A hazai rendezők ilyenre nincsenek felkészülve, hogy szekciók is legyenek. Ha teljeset veszel akkor akkor jár még hozzá bármilyen kiegészítő pl.: nyakbavaló programmal, toll, matrica, térkép, stb?
2019. március 22. 12:52   crash Válasz Előzmények
Ha mindkét nap kimész és ugyanott maradsz akkor az csak 100 Csk....!Ez nálunk 300o Ftl
2019. március 22. 12:04   Franci Válasz Előzmények
200 Csk az kevesebb mint itthon.

Eger Rally 2019:
-Péntek: 1500.- Azt nem értem, hogy ezt hova gondolták pontosan mert annak a GY1-nek az a 4km-s szakasza csak a rajtban vagy a célban közelíthető meg, nem? Nem tűnik egy nézőcsalogatónak.

Egész hétvége: 3000.-, hogy ez kevés vagy sok majd a verseny után kiderül. :-)
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [következő] [Utolsó]
...Cikkek és interjúk
Elhunyt az örökös Bajnok!
ISEUM Rallye videó
Fehérvári porolós videó
Az egri harc mozgóképen
Szezonnyitó interjú
Ez kell mindenkinek!
Hiába vártuk
Bükfürdői videó
 
...Legfrissebb hírek
A miskolci csata videója

A videó Full HD 1080p felbontással...

Eger Rally 2015 HD mozi

A videó Full HD 1080p felbontással...

A Mokka „új ruhája” és egyéb újdonságok Szalayék háza tájáról

Szalay Balázs és Bunkoczi László kedden...

Back to Dakar

Ezzel a szlogennel tartotta tegnap sajtótájékoztatóját...

Több szerencse kell

- Túl egy befejezett versenyen, ami...

Továbbra is a bajnoki cím a cél

- Veszprém Rally nem jól indult...

 
...További Fotó, videó
Eger Rally 2015 HD mozi by zsola
Barum Rally - KRF
  
Barum Rally - KRF
  
Veszprém Rallye - KRF
  
Fehérvár Rallye by :::zsola:::
Fehérvár Rallye - KRF
  
Bükfürdő Rallye - KRF
  

© 1997-2011 rally.hu. Minden jog fenntartva.
A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.






Webstar Csoport Versenynaptár Fórum Chat Linkek