2017. augusztus 24.










Herczig Norbi a román futam után



Herczig Norbit is megpróbáltam szóra bírni Arad kapcsán Arad után.


- Kezdjük a végén! Mi volt a baj, ami miatt nem tudtál végigmenni?

- Nem tudom alapvetően az okát. Pontosabban tudom, hogy milyen banánhéjon csúsztunk el, csak nem értem, hogy mostanában hibát hibára halmozok, miközben ez alapvetően nem jellemző rám, és most sem tudom, miért... A kiesés oka az volt, hogy egy féktávon kihelyezkedtem nagyon a bal oldalra egy jobb derékszögű kanyarhoz érve, és ott az előttem elhaladó autók nagyon-nagyon kiverték a murvát a kanyar külső ívére, és azon elcsúszott az autó. Nem túl sokkal, de egy picit megütöttük a bal hátulját a futóműnek, és a lengőkar és a csonkállvány között lévő alumínium közbetét tört el. Nem is lett komoly baja az autónak, de kifordult a kerék, és nem tudtunk tovább menni.

- Tehát az anyagi kár nem jelentős, épp csak arra elég volt, hogy ne tudjatok tovább menni?

- Pont így, igen. Ha más nem, legalább ennyi öröm lehet az ürömben, mert ezen a versenyen nagyon gyorsan lehetett volna sokkal nagyobb kárt csinálni, talán ez lehet egy kis örömünk az egészben.

- De ha már Aradról beszélünk, nem tudjuk egészen kikerülni az Arad előtt történteket sem, és itt Asiék pályabejárására gondolok...

- Erről nem szeretnék beszélni. Nem vagyok híve a médián keresztül üzengetésnek. Szereztem magamnak egy erkölcsi sikert, és részemről ez lezárva.

- OK, tiszteletben tartva ezt a kérésedet csak annyit kérdeznék: mennyire tudtad ezt kikapcsolni a verseny alatt?

- Teljesen. Ami történt, én azt az utána való este le is zártam, nem foglalkoztam ezzel.

- Akkor tekintsünk előre! Hiszen jön Mecsek, ráadásul IRC futam lesz. Hogy vágtok neki?

- A tavalyi évtől kezdődően készülök valamilyen formában Mecsekre, legalábbis trenírozom magam. Nagyon vártam ezt a versenyt több okból is. Az egyik az előbb említett IRC, a másik az mindenképpen az, hogy a mecseki pályákat nagyon-nagyon szeretem, a harmadik pedig az, hogy a Mecsek jön nekem eggyel, mert a tavalyi évben az utolsó gyorsaságin első helyről sikerült kiesnünk. Persze ez a vicc kategória, az alap az, hogy nagyon szeretem ezeket a pályákat, és olyan gyorsasági szakaszok lesznek, amiket én nagyon kedvelek: az alsómocsoládi, a zobákpusztai, az Árpád-tető, ezeket mind nagyon-nagyon kedvelem. Nagyon várom ezt a versenyt, megpróbálunk felkészülni annak ellenére, hogy most még egy picit magunk alatt vagyunk, hiszen a történtek után akár vezethetnénk is a magyar bajnokságot, de pár nap, összeszedjük magunkat és a Mecsekre koncentrálunk.

- Lehet számszerűsíteni, milyen célkitűzéssel vágtok neki?

- Nem tudok erre mit mondani. Ezzel mindig kicsit csínján bánok, így most is ugyanazt tudom mondani, mint mindig: nagyon jó felkészülést szeretnék, nagyon pontos itinert szeretnék, és utána már jöhet a verseny. Nem tudom, hova rakjuk magunkat. Sokan megkérdezik tőlem, mire lesz jó a magyar mezőny az IRC-ben, de szerintem semelyikünk nem tudja ezt megmondani. Talán ifj. Tóth Jani tud erre válaszolni, aki ebben a kategóriában már indult ilyen autóval ezek ellen a srácok ellen, de én még soha nem mentem, így erre nem is tudok válaszolni.

- De azért cél összemérni velük magad?

- Persze, mindenképpen.


>>>>>>>> Kakuszi Zsolt Aradról
>>>>>>>> Sasa nyerte a kategóriát Aradon
>>>>>>>> Menya Arad után
>>>>>>>> Bútor Robi Arad után
>>>>>>>> Hadik a dobogó második helyén
>>>>>>>> Arad után Janikával beszélgettem




© 1997-2011 rally.hu. Minden jog fenntartva.
A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.






Webstar Csoport Versenynaptár Fórum Chat Linkek