2017. oktober 23.










A szezon előtt



Ahogy ígértem, íme a folytatás, a további beszélgetések arról, ki mivel, kivel, hogyan, mennyit... az idei szezonban


Kőváry Barna

- Mire számíthatunk Veled kapcsolatban az idei szezonban?

- Roppant fogós és jó kérdés. Nem tudom még megmondani, de komolyan nem tudom megmondani, hogy mi lesz. Most is egy megbeszélésről, tárgyalásról jövök... Az szinte 100%, hogy a tereprally szakágban képviseltetjük magunkat, a Bamakoból kiindulva megvan az Isuzu, ami úgy lett megépítve, hogy indulhassunk vele, de ott is most mindenféle változások vannak, pont az a kategória nincs, amiben indulni szerettünk volna... Nem egyszerű a helyzet, dolgozom azon, hogy valamilyen úton-módon működhessen. A BMW Dízel project is folyamatosan szervezés alatt áll, azt sem szeretnénk eldobni, mert egy iszonyat nagy kihívásnak tartom, ha nem feltétlenül a legjobb pozíció meg eredmény született a Mecsek Rally-n, de 18 év elsőkerekezés után átülni egy hátsókerekes autóba, azt gondolom, hogy komoly feladat, és van benne potenciál. Meg lehetne tanulni, és jó lehet. Ez a kihívás még érdekelne. Lesz Ázsia túra, ahova megint megyünk... A gyorsasági szakágban a Zsolt megy a saját M3-as BMW-jével... Tele vagyunk autósporttal, csak még nem körvonalazódott pontosan a dolog. Arról nem beszélve, hogy a munkák és hétvégi rendezvények miatt egyre kevesebb az idő, miközben március van, és lassan le kell adni a nevezést az Eger Rally-ra. De valamilyen megoldás csak születik majd!

- Ha már az autósportok ennyi ágában képviseltetitek magatokat, kihagyhatatlan a kérdés: Mit vársz az új MNASZ vezetéstől?

- Had versenyezzenek a versenyzők! Ezzel már mindenki boldog lenne. :o) Had versenyezzenek a versenyzők! Legyen hozzá versenyünk!

Kakuszi Csaba

- Érdeklődnék, hogy áll az idei évetek. Tudjátok-e, mivelé mentek, és persze,hogy hány versenyen.

- Amit itthon rendeznek versenyt, azon szeretnénk rajthoz állni, és szerintem tudunk is. A kocsi ugyanaz, mint a tavalyi. Nekünk ez így egy egyszerű dolog volt. Persze átesett az autó egy felújításon, van egy-két dolog, ami új fejlesztés, de általában amire lehetőség volt, azt megcsináltuk. Apróságok végülis, de azt reméljük, kicsit jobb lesz. Majd Egerben kiderül.

- Mi a terv? Milyen eredményt szeretnétel elérni?

- Szerintem az első 5-be kellene beférni, de majd meglátjuk, hogy ez hogy sikerül. Nem tudom, Zsolti erre mit mondana, de én azt gondolom, nekünk jó az első 5 bármelyik helye. Ha mindenki fogjönni, akit most emlegetnek, akkor ez jó eredmény lenne. Aztán az első 5 közül bárki nyerhet, az, hogy kinek hogy jön össze, az nagyban múlik a szerencsén is. Sokismeretlenes az egynelet szerintem. Úgy nekiállni, hogy "én biztos, hogy első leszek" szerintem picikét butaság lenne.

- Szerinted lesz, aki majd kimagaslik, vagy komoly pontosztozkodás lesz köztetek?

- Szerintem szoros lesz. Lesznek olyan versenyek, amelyek a Mitsubishis technikáknak lesz jó, Pécs esetleg az S2000-nek kedvez... Az, hogy ez az egész éves viszonylatban hogy fog megoszlani, azt nem tudom. Majd kiderül a végén, de szoros lesz. Legalábbis én arra számítok. Apróbb hibákon sok minden elúszhat. Tavaly is voltak szoros gyorsasági eredmények, de összetettben mégis Asi körül alig maradtak... A folyamatos kiegynelített tempó kifizetődő lesz versenyenként is és a végén is. Biztos, hogy benne lesz némelyek szerencséje és másik szerencsétlensége is, csakúgy, mint a tavalyi évben is. Idén ráadásul többekre számítok, mint tavaly, mi magunk is idén már év elejétől megyünk, nem csak menet közben kapcsolódunk be. Mindenképpen szoros dolgokra számítok.

- Az pedig jót tesz a versenynek.

- Igen, és az is fontos, hogy kiderüljön, hogy ki hogy tud nyomás alatt versenyezni. Mert Asin például tavaly nem igazán volt nyomás. Butor is ott lesz... Minél több szereplős lesz, annál izgalmasabb lesz. De a szerencse nagyon fontos tényező lesz, az biztos.

- Akkor sok szerencsét kívánok az idei versenyzésetekhez :o) De egy kérdést még engedj meg! Mit vársz az új sportszakmai vezetéstől?

- Munkát :o) Dolgozni kellene. Gondolom, a régiek is dolgoztak, de talán többet vagy máshog ykellene. Például a verseny rendezőknek van egy ligájuk, ők képviseltetik magukat az RSB-ben, erős lobbijukvan, míg a versenyzőknek ez nincs meg. Pedig mi sem kevés fizetünk be a közös kaszsába, jó lenne, ha rólunk is szólna a dolog. Persze mi vagyunk kétszázan, és biztos nehezebb ennyi ember minden nyűgét meghallgatni, mint a 6 verseny rendezőjéét, de azért mégiscsak legalább annyi súllyal kellene lennünk, mint a rendezőknek. Csak egy példa: Egerben ugyanott lesz a szervizpark, ahol lenni szokott. Senki nem szólt a rendezőknek,hogy ne ott legyen, mert ne oda menjünk vissza a sárba, méteres tuskók állnak i mindenhonnan, kitüörik mindnekinek a bokája... Persze én sem hívtam Nattán Gyurit, hogy kérdezősködjek, hogy megint ott lesz-e a szervizpark, ez is igaz, de egyrészt ez nem az én tisztem, másrészt én nem vagyok ilyen, meg Nekem mindegy, ha kell, felőlem akár egy nádasban is lehet a szerviz, nem ez a lényege annak, amit mondani szeretnék. Csupán egy példa arra, hogy mennyire nincs versenyzői képviselet, és hogy nem nagyon érezni a változást. Persze, reméljük, nem lesz ez mindig így! Az is lehet, hogy csak már nemvolt idő változtatni, majd meglátjuk, ha év végén visszatekintünk a versenyekre.

Természetesen még jön a folytatás...


>>>>>>>> Szezon nyitányhoz közeledvén...




© 1997-2011 rally.hu. Minden jog fenntartva.
A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.






Webstar Csoport Versenynaptár Fórum Chat Linkek