2017. június 27.










Egri cél interjúk


Régi jó hagyományainkat követve ezúttal is igyekeztem szóra bírni a Dobó térre érkező pilóták sokaságát.

ASI:

- Gratulálok az eredményhez! Te hogy értékeled?

- Köszönjük szépen! Nagyon jó verseny volt, az idő kegyes volt hozzánk, hiszen április elején ilyen jó időben nagyon-nagyon rég versenyeztünk. Azt mondhatom, hogy mintaszerű győzelem volt: száz százalékos volt az autó, nagyon jól sikerültek a beállítások, hibátlan volt a szervizcsapat, egyszer sem gumiztuk el magunkat, csak az volt a feladat, hogy végigvigyük az autót, ez pedig hibátlanul sikerült nekünk, szerencsére.

- Az, hogy a kategórián belül mit értél el, az már evidencia. Az abszolút eredményedről mit gondolsz? Lehet ezt még jobb, vagy azok már azok a technikák, amikkel szemben esélytelen a Te autód?

- Az Országos Rallye Bajnokságban indulunk, és ott 1. lettem! Az előtt szerintem már nincsen helyezés. :o)

- Oké! :o) Akkor úgy kérdezem, hogy akarsz, próbálsz a WRC-kel meccselni?

- Nem, én nem próbálok, majd jövőre, ha nem lesz nekik se jobb autójuk, akkor úgy gondolom, ki fog derülni, hogy ők ennyire jók, vagy az autójuk ennyire jó.

B. Szabó Ádám:

- Mesélj! Milyen volt neked ez a futam?

- Nagyon-nagyon jó hangulatú futam volt: szép időben, jó hangulatú, jó kocsival, jó szervezésű, jó sok néző, tényleg rég nem láttam ennyi nézőt a pálya szélén. Abszolút azt kell, hogy mondjam, hogy nagyon jó hétvégén vagyunk túl. Életem egyik legjobb eredménye, amit abszolútban most elértem. Ugyan én még saját mércém szerint mennék előrébb, de azt kell, hogy mondjam, hogy most ez így nem rossz. Szeretnék az évben tovább fejlődni. A kocsi jó, Petivel régóta nagyon jó az összhang, nagyon élvezek vele menni, remélem csak javulni fogunk az év hátralévő részében.

- Volt valami kaland a hétvégén, vagy simán vettétek úgy a kanyarokat, ahogy kell, ahogy elterveztétek?

- Hát azért sajnos nem sikerült minden kanyar úgy, ahogy elterveztük, úgy érzem, hogy elég bátran közlekedtem... Még van hova fejlődni, de én belülről úgy éreztem, hogy a nézőknek is tetszett egy-két helyen, ahogy megérkeztünk... A mai nap elején beleestem abba a hibába, hogy nagyon akartam menni, de az idők nem ezt mutatták. Reggel egy kicsit el voltam szomorodva, amikor az első gyorsaságiról lejöttem, azt hittem, hogy az nagyon jó lesz, de nagyon rossz lett. Belülről úgy éreztük, hogy jó, de az idő nem azt mutatta...

- Összességében azért, ha jól értettem, kipipáltad ezt a futamot. De mivel lennél elégedett év végén?

- Ezt nagyon nehéz megmondani, de az első ötben azért szeretnék benne lenni. Nem azt mondom, hogy dobogó, de az ötben, ha ott tudok lenni, vagy a közelükben autózni, akkor én már elégedett lennék az idei évvel.

Kőváry Barna:

- Azt hiszem, gratulálhatok. :o) Mesélj!

- Még most sem nagyon fogom fel meg hiszem el az egészet, de úgy tűnik, ezt megnyertük. A Tárnok Tomi ebből a szempontból persze nem ugyanaz a kávéház, elvileg nem is ugyanoda van nevezve... Mondjuk, nem volna rossz őt verni :o) de szerintem az még jó pár évtized, mire őt utol lehetne érni. Bár egy jó pilótával meg lehetne csinálni. :o) A lényeg az, hogy karcmentes, tanultuk, mentünk vele sokat, igazából nem hibáztunk, nem forogtunk meg. Néha csúszkáltunk, de az az érdekes, hogy amióta a Robi beállította, illetve a Schafer Zolival ezt a projektet közösen véghezvitték - amit ezúton is nagyon szépen köszönök - azóta az egész autó kezelhetővé és kisimultabbá vált. Sokkal lazább, sokkal inkább folyósabb lett: ha baj van, azt is jobban meg tudom fogni. Az időkön látszik, hogy azért úgy tűnik, hogy jó irányba haladunk, de azért még messze nem autózzuk ki, tehát nagyon sok maradt benne, ez semmi máson nem múlik, minthogy még mindig nem merem.

- Miért?

- Mert hihetetlen fölfogni, hogy milyen kanyarsebességre képes egy ilyen autó, főleg azon a "csapágy" felhordáson, amit nem értek a magyar autósport társadalomban, hogy miért kell nekünk egy sávval beljebb menni az erdőben... Oké, hogy levágjuk... De miért ennyire? A legtöbb esetben a csapágygolyón esünk el utána. Ha nem tudsz lehúzódni annyira, hogy találj egy normális nyomot, akkor elesel. Minden kanyart ki kellene gumizni. Ha ki lenne gumizva, rögtön kiderülne, hogy ki tud gyorsan menni. Ettől a levágástól mindenki autóversenyzőnek érzi magát. Már a tréningen olyan... A tegnapi gyorsunkon három utcai autó esett be fejjel lefelé. Ezt kéne szerintem csak elfelejteni, de egyébként lehet mondani, hogy kezdünk barátkozni, de a Super 1600-asok megvernek, pedig azért azt tudni kéne. A Bútor szerintem ezzel tudná alázni őket, de én még messze vagyok ettől. Azért mindenképp készülünk Miskolcra is, és utána a murvákra is. Remélem, hogy tudunk együtt dolgozni!

- Szerinted hova lesztek elegek az év végén?

- Igazából az első nap végén levő 10 másodperces differencia, azért az közel sem megnyugtató. Egyetlen egy célunk lehet a tavalyi után, mindenképp előre menni, az pedig az első hely. Arra már rájöttem, hogy egyáltalán nem szabad feltartott kézzel menni a csatába, és azt mondani, hogy jó nekünk a második... Nem jó nekünk a második! Menni kell előre. Az autó tudja, úgy látszik, a Szabi is már kezdi elhinni, én is talán kezdem elhinni, de azért ehhez kell egy profi navigátor és egy profi pilóta. Most már kezdjük komolyan venni, és ennek is van ugyanolyan feelingje. Jópofa játszani, csak még mindig átveri az érzékszerveimet, mert azt hiszem, hogy jót jövünk, és akkor jövünk rosszat, és amikor azt hiszem, hogy rosszat jövünk, akkor jövünk jót. Ezt kéne valahogy átfordítani, de ez csakis rutin és kilométerek ezrei.

- Versenyek után nézegetitek a belsőket, hogy mit lehetett volna máshogy, és ebből okultok, tanultok?

- Tavaly nem nézegettük, mert ott annyira bénák voltunk... Az idei évtől mindenképp elkezdjük elemezni, nézegetni, mert nagyon sokat lehet belőle tanulni. Főleg hogy most már van a csapat mögött egy mérnöki háttér. A fiúk profin megoldják a mechanikai részeket, most kellett egy olyan mérnök, aki a zsenialitását és a VB-n szerzett tapasztalatát, egy olyan pilótával, mint a Bútor Robi, át tudja ültetni erre a kisautóra, és nekem ezt el kéne tudni kormányozni. Na, hát itt azért még vannak hiányosságok :o) azért még messze nem vagyunk ott, mint a Bútor, de szeretnénk tanulni, gyakorolni, minél többet menni, és el kell hinni, hogy ez befordul még egy ganggal följebb, csak inkább még a biztonság, mert ennek tudni kéne ott lenni az elejében.

Ifj Béres József:

- Mindenekelőtt gratulálok! Hogy érezted magad itt minálunk ismét?

- Nagyon szépen köszönöm! Nagyon jól éreztem magam, mint minden évben, nagyon szeretek a magyar mezőnyben versenyezni: nagyon jó az ellenfél, sok a szurkoló a pálya mellett. Az egész verseny nagyon tetszett, nagyon jók voltak a gyorsok is, picit gyors volt a mi szempontunkból, mert kevés a végsebességünk, nem tudtunk nagy tempóban utazni. De nagyon örülünk, hogy a szlovák mezőnyt meg tudtuk nyerni. Az autóval meg voltunk elégedve, úgyhogy örülünk nagyon.

- Volt valami kaland, kicsúszás, műszaki hiba, vagy minden flottul ment?

- Nem volt semmi, megmondom őszintén, minden rendben ment. Úgy érzem, hogy az autó is, mi is eléggé jók voltunk. A mai utolsó 4 gyorsasági szakaszt úgy zártuk le, hogy 40 másodperccel vezettünk a 2. előtt, úgyhogy csak a nézőknek autóztunk...

- Az nem egy olyan rossz eredmény. :o)

- Nem rossz eredmény, meg én nagyon biztonságban érzem magam, hogyha tudok menni keresztbe, ezt talán megmutattam az utolsó 4 gyorsasági szakaszon, úgyhogy remélem a nézőknek is tetszett.

- Abban nem volt hiba. :o) Látunk még idén?

- Én legszívesebben minden versenyen itt lennék :o) de úgy néz ki, hogy csak a Salgó Rallye-n látjuk egymást ismét.

BZ.:

- Na mesélj: milyen volt ez a hétvégétek?

- Egyik szemem sír, a másik meg nevet, hiszen megnyertünk minden gyorsasági szakaszt N/3-ban, amit lehetett, meg amit megtartottak, ehhez képest mégsem én fogom megkapni az első díjat, mert a tegnapi nap folyamán az utolsó gyorsasági utáni etapon történt egy probléma az autóval, egy üzemanyag ellátási gond, ami miatt fel kellett adnom a Magyar Bajnokságot. Behúztak, de szerencsére a szlovákoknál van Superrally, ez alapján tudtam ma indulni. Elég nagy munkával, hiszen 5 perc büntetést kellett ledolgoznom, amennyit kapnak a VB-n is a pilóták, ha ilyen helyzetbe kerülnek, sikerült ledolgozni a szlovák ellenfelekkel szemben. Egy pár másodperccel, úgy tudom, mi nyertük a szlovák N/3-at, úgyhogy legalább ezt meg tudtuk menteni. Azt el tudjuk mondani, hogy úgy tűnik, az autó és a csapat még mindig elég jó, hiszen egy nem olyan gyenge N/3-as mezőnyben minden gyorsaságit megnyertünk. Tanulságos volt: egy 14 forintos alkatrész, ami megakadályozott abban, hogy nyerjünk, de ettől függetlenül jó hétvége volt.

Dr. Kiss:

- Mesélj egy kicsit erről a hétvégétekről!

- A tegnapi az elég szomorú volt, mert sikerült két abszolút 78. időt menni Szuhán, először egy beesés, aztán másodjára egy gyönyörű defekt az elején...

- Mi volt az oka a beesésnek? Csak szimplán sok, vagy valami technikai probléma?

- Az első gumilassítónál - nyilván a mi hibánkból - úgy írtuk fel, hogy tövön van a gumi, közben rajta volt az úton. Mivel eléggé bent voltak a gumik, lassabban kellett volna rámenni a kanyarra, és elforgott. Másodjára ugye a defekt, az is elég rossz volt. Verpeléten viszont sikerült menni egy abszolút 9. meg egy 10. helyet, az elég jó volt. A mai nap pedig nagyon érdekes volt, mert másodikok is lehettünk volna, vagy negyedikek is... Tobak Zoliéktól reggel még 40 akárhány másodpercre voltunk, ebből sikerült 30-at lefaragni, úgyhogy azt gondoltuk, hogy a 2. körben meglesz. De sajnos a 2. kör 1. gyorsaságiján fölforrt a vizünk, amit viszont a Zoliéknak nem mondtak el, úgyhogy ők próbálták menekülőre fogni, hogy nehogy beérjük őket, estek is egy szép embereset. Mivel a 2. gyors, Tarnaszentmária átlagolt volt, így nem tudjuk, hogy most milyen időnk van.

- Abban, hogy hogy' érzed magad a verseny végén, számít, hogy 3. vagy 4.?

- Jó a kérdés, mert azt gondolom, hogy a kocsikázásból kicsit agresszívabbra vettük, a következő versenyre nyilván jobbak a sanszok.

Ifj. Érdi:

- Gratulálok! Azt hiszem, nem lehet panasz az eredményre, miközben nem volt viszontagságoktól mentes... Mesélj egy kicsit!

- Igen, sajnos az első nap 5. gyorsaságiján elrontottuk a játékunkat: kaptunk egy lassúdefektet és megforogtunk kétszer a gyorsaságin. Azon elment minden: ott másfél percet kaptunk. Nem volt mit tenni, láttuk azt, hogy a 3. helyre be tudunk jönni, azt meg is céloztuk. A mai napot leválasztottuk a tegnapihoz képest, ez jó volt. Az a legfontosabb, hogy tudunk gyorsaságit nyerni, ha valami kitűzött célunk van, azt véghez tudjuk vinni. És jó érzés itt lenni. :o)

- Mennyiben más ezt az autót vezetni?

- Mindent gyorsabban kell csinálni, a reflexeket gyorsabban kell használni. Nagyon sokat állítottunk a verseny alatt az autón, hogy jobb legyen. Van itt egy angol mérnök, aki a Petter Solbergnek a saját mérnöke. Nagyon sok mindent elmondott, hogy mit kéne változtatni a stílusomon, hogy gyorsabban tudjunk menni... Változtattam is, ezt látja is és örül neki, meglátjuk, hogy mit hoz a jövő...

- Nehéz a régi berögződéseken változtatni?

- Hogyne, nagyon nehéz! Fiatal vagyok, de ezek tényleg nagyon berögzött dolgok. Egy-egy kanyarban csináltam csak meg, amit kért, de a zűrösebb részeken úgy érzem, hogy még mindig jobb az, amit én tudok. :o)

- Itt most szétnézve szerinted melyik a top autó a WRC mezőnyben?

- A Korda Teamnek a 2007-es autója a legfrissebb, azért is szégyenkeztem egy kicsit, hogy a legfrissebb autó végzett a dobogó legalján, majd teszünk róla Miskolcon, hogy jobb legyen.

- A kérdésem most már csak az, hogy összemérve a tudásokat és a technikákat: mi a cél az év végén?

- A dobogó legfelső foka! :o)

Herczig Norbert:

- Gratulálok! Új csapat, új navigátor... Hogy érzitek magatokat?

- Nagyon jól! Már csütörtök óta mosolygunk. :o) Nagyon vártuk ezt a versenyt, nagyon szerettünk volna ebbe az autóba beleülni. Csütörtökön, mióta megvolt a teszt, onnantól kezdve mosolyogtunk. Valahol titkon éreztük, hogy jó eredményt fogunk tudni csinálni. Azt hiszem, bizakodásra ad okot, hogy jókat tudtunk meccselni. A tavalyi bajnokhoz méri - azt gondolom - mindenki magát, mi is hozzá, Spicihez, úgyhogy azt hiszem, a további versenyeken nagyon jó kis meccseket fogunk tudni vívni, nemcsak vele, a többiekkel is, természetesen. És bízom benne, hogy előbb-utóbb kijövünk mi is győztesen. :o)

- Hová teszed most magad, ha a technikát és mindent összehasonlítod, és szigorúan csak ez alapján rangsorolsz?

- Az eredmény is mutatja azt - és most nem feltétlenül a helyezésre gondolok, hanem az időeredményre - hogy képesek vagyunk nyerni, tudunk gyorsaságit nyerni, azt hiszem, hogy a verseny 12 gyorsaságijából hetet vagy nyolcat tudtunk nyerni. Én úgy érzem, hogy az elmúlt években tanultam már annyit, hogy meglett a rutinom ahhoz, hogy most már tudom, hogy mit miért csinálok, úgy gondolom, hogy a technikai hátterét kellett megteremteni ennek. Ez most megvan, úgyhogy mondtam a verseny előtt is, hogy ez most már csak rajtunk múlik.

- Most már túl vagytok az első versenyen, összemértétek, amit össze lehetett... Ezt ismerve mi a cél év végén?

- Mi lenne más? :o) A tavalyi bajnokot utolérni!

Hideg Krisztián:

- Mesélj egy kicsit: milyen volt neked ez a verseny?

- Nagyon jól esett, nagyon jól éreztem magam ezen a versenyen, nagyon jókat is mentünk. Az autó hibátlanul működött, kivéve azt a kis apró problémát, hogy a rajt előtt szombat hajnal 4-ig csinálták az autót. Le kellett venni róla a kuplungot, lendkereket, sebességváltót, osztóművet, önindítót... De megcsinálták a fiúk, alvás nélkül végignyomták a versenyt. Én úgy gondolom, hogy mi nagyon nem hibáztunk, egész végig versenyben voltunk Asival. Az utolsó gyorsaságin láttam, hogy már nem tudjuk utolérni, ott teljesen kiengedtünk. Amit nagyon sajnálok, hogy a Tobak Zoli az A/8 3. helyén állt, ő ugye a csapattársunk, és ugyanott, ahol a Magyar Miki, az utolsó gyorsaságin a cél előtt 3 kanyarral összetörte az autót, és ő is megsérült, úgy tudom. Jobb lett volna, ha ez a mi kis csapatunk az 1. és a 3. helyen végez, úgyhogy egyik szemem sír, a másik pedig nevet.

- Most egy kicsit jobb kedvvel vágsz neki a szezon többi részének? Szezon előtti beszélgetésünkkor azt mondtad, hogy itt majd sok minden eldől arról, hogy akartok-e ebben a bajnokságban tovább menni... Most hogy érzed?

- Most úgy érzem, hogy minden rendben volt, különösebb atrocitás nem ért minket, sőt amit meg kell köszönjek a kisKokónak, hogy 8 év alatt végre megoldódott, hogy kaptam egy olyan mozgássérült belépőt, amivel mindenhova be tudok menni - úgy gondolom, hogy ezt a problémát áthidalták. Én pozitívan értékelem ezt az egészet, egy biztos: ezeket a versenyeket Magyarországon sokkal jobban is meg lehetne rendezni, de úgy gondolom, hogy ez van, menni fogunk.

Matics Misi:

- Le vagy törve, mint a bili füle... Mi a baj?

- Nincs semmi baj, elfáradtam. :o)

- Mi volt a sok?

- A tegnapi hátrány, amit összeszedtem, az volt a sok. Ma meg rengeteget kellett volna kockáztatnom, hogy ezt ledolgozzam, meg kellett volna csinálni, de nem vállaltam be.

- Jó lesz ez? Hogy érzed?

- Bízom benne, hogy jó lesz, jónak kell lennie. Az autó makulátlanul működik, én még nem riadtam meg. Ez a tavaszi fáradtság, vagy nem tudom, mi lehet ez... Nagyon le vagyok lassulva. :o)

- Ha összeszeded magad :o) szerinted hova leszel elég ebben a mezőnyben?

- Mindenképp a 2-3. helyen ott kell, hogy legyek. Ha nem, akkor a sisakot fölakasztom...

Krózser Menya:

- Mesélj egy kicsit! Hogy éreztétek magatokat?

- Igazából vegyes érzelmekkel távozunk haza. Van pozitív, van negatív dolog is.

- Mik a bajok, mik a jók?

- A jók azok, hogy azok az idők futhatóak, amit itt a kategóriában mennek a fiúk. Nagyon gyorsak, persze, de szerintem az még benne van, ha minden klappol... A negatív az, hogy igazán nem állt össze ez a verseny sem az autóban, sem bennem, van még min elgondolkozni, ha hazamegyünk. Ezeket a hibákat, ha kiküszöböljük, akkor jó lesz.

- És mi a cél mindezek tükrében? Most már láttad, kikkel kell meccselni. :o)

- Szerintem itt, ha bárki fent van a dobogón, az komoly eredménynek számít, úgyhogy mindenképpen valahogy meg kell közelíteni a dobogót.

Ollé Sándor:

- Mesélj erről a versenyről!

- Jó volt az Eger Rallye. Először is az, hogy ilyen jó időt ritkán kapunk. Mindig esett az eső, és azt kellett nézni, hogy most milyen gumit rakjunk föl... Így most az egész versenyt 4 darab gumival megúsztuk, úgyhogy ez nagyon jó verseny volt. Azért így rosszul hangzik, de hiányzik az a nagy harc. Lehet, hogy jobb egy lecsúszott harmadiknak vagy másodiknak lenni, mint így elsőnek. Azért volt kicsi küzdés, de igazából nem volt küzdés. Hiányzik egy Bútor, egy Kakuszi, akivel nagyokat harcoltunk, és az úgy jó volt, izgulhattunk minden gyorsasági szakasz előtt. Most úgy volt, hogy ne cseréljünk gumit, mert akkor lesz Miskolcra, meg lesz a 2-3. gyorsaságira... De amúgy nagyon jó volt, nagyon élveztük ezt a versenyt. Vigyáztunk a technikára: ahol csúszott, ott kicsikét visszább vettünk, ha ránk jöttek, akkor mentünk egy kifejezetten erős tempót, egy olyan régifélét, akkor sokat adtunk a többieknek... Szerintem a Pálinkás és a Bíró Peti az, aki tudja majd velünk tartani a lépést, és ők lesznek az ellenfeleink. Csak a Zsoltéknak most nem volt szerencséjük, a technika megállt. Nagyon sajnálom, hogy a Peti nem volt elég taktikus, mert olyan hátránnyal volt már a 2. helyen, hogy az behozhatatlan - majdnem 2 perccel. Megcsúszott és összetörte az autót az utolsó előtti gyorson. Nagyon sajnáljuk, mert egy 1., egy 2. és egy 3. hellyel a csapat azért boldog lett volna. :o) Majd legközelebb.

- A csapat teljesítményével mennyire vagy elégedett ezen kívül?

- Elégedett vagyok, mert igaz hogy hibázott a Peti, de nem volt nehéz hibázni, hiszen ki is vették az utolsó gyorsot, annyira életveszélyesen csapágyas volt, felhordásos volt, de hát ezt kell megoldani mindenkinek. Nagyon taktikusan és jól versenyzett mindenki, a kis autók is jól szerepeltek. Ha a Petit nem számolom, akkor 1-2-3. hely, és a kis autóknál is így lettünk volna... Olivérnek volt egy féltengely törése, amit nem értettünk, mert etapon kiesett a féltengelye, és nem bírták visszarakni... Lehet, hogy csak vissza kellett volna dugni, és be tudtak volna vele jönni, két percet kikéstek, ezért ki lettek zárva.

Pethő:

- Mesélj, milyen volt!

- Az első N-es versenyen célba értünk, ez nekem nagyon pozitív. Tudtunk meccselni a 3. helyen is akár, igaz hogy volt műszaki problémánk, és ezért bekéstünk, és kaptam 20 másodperc büntetést, így visszaszorultam a hetedikre, de onnan feljöttünk az ötödikre. Akár meccselhettem volna a harmadikért... Át kell értékelnem a hosszú tempós kanyarokat, mert ott még nem megy. A technikás, úgy néz ki, hogy megy már ezzel az autóval, de a tempósokat még át kell értékelnem. Kicsit még A-san mentem, és azt ki kellene vernem a fejemből.

- És akkor szerinted hova leszel jó ebben a mezőnyben, ha sikerül összerakni magadban?

- Mindenképpen az első ötben szeretnék lenni mindegyik versenyen. Nyilvánvalóan a dobogóra szeretnénk állni. Szerintem, ha előre az első versenyre azt mondja valaki, hogy 5. hely, akkor gondolkodás nélkül elfogadtam volna. Nyilvánvaló, hogy sok jó pilóta van itt, és technikai sportról lévén szó sok kiesés is volt, de van mit keresnünk N csoportban. Még edzünk arra, hogy jók legyenek a tempós gyorsok is, és akkor biztos, hogy jó lesz.

Spici:

- Gratulálok! Jól indul a szezon. :o) Hogy érzitek magatokat?

- Nagyon-nagyon jól! :o) Egy olyan helyen nyerni, ahol még soha nem tudtunk, nagyon jó érzés. Az egri várat még soha nem tudtuk meghódítani, úgyhogy Eger várát most bevettük végre! :o)

- Volt valami nehézség azért a 2 nap alatt?

- Mint mindenkinek, nekünk is voltak kisebb nyűgjeink-bajaink, de hál' Istennek azért most nem volt olyan komoly problémánk, ami nagyon hátráltatott volna. Nagyon sok lassúdefektünk volt, amivel szerencsénk volt, hogy nem igazán hátráltatott, pont kiadta mindig... Nagyon jó volt! Küzdelmes volt egyébként. Lehet, hogy kívülről ez nem látszott, de úgy gondolom, hogy a jövőre nézve nagyon fel kell kötni azt a bizonyos alsót, mert van két régi-új rivális, akik most megkapták azt a technikát, amit ha ki tudnak használni, akkor bármikor tudnak nyerni. Azt hiszem, késhegyre menő csaták várhatóak.

- A következő kérdésemet már félig meg is válaszoltad, de azért felteszem. Most hogy már láttad, hogy kikkel és milyen autókkal kell küzdeni, mi a cél, mi a terv, mit szeretnél elérni?

- Cél a bajnoki cím, és cél minden futamot megnyerni, más nem lehet. Ennek van ugye realitása. Mi maximumot el fogunk követni, abszolút odatesszük magunkat, a csapat is, és majd meglátjuk, hogy mire leszünk elegek. Az biztos, hogy nagyon nehezen fogják adni ezt az ideit, ezt látom tisztán.

- Hogy érzed, most már a többi autót is látva: ez még mindig a legjobb autó, vagy most már kiegyenlítettebb a mezőny e tekintetben? Vagy van ennél jobb technika, és most már neked kell többet belerakni ahhoz, hogy a végeredmény meglegyen?

- Én úgy gondolom, hogy nem a miénk a legjobb autó, bár az én szívemnek a legkedvesebb, és én nagyon-nagyon szeretem. Van hasonló jó autó, meg jobb is... De ettől függetlenül nem adjuk könnyen, nem tesszük föl a kezünket, még ha így is gondolom, mert ettől szép a csata... Úgyhogy, szerintem nagyon jó lesz ez a nézőknek, és jó lesz a sportnak. :o)




© 1997-2011 rally.hu. Minden jog fenntartva.
A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.






Webstar Csoport Versenynaptár Fórum Chat Linkek