2017. oktober 23.










A miskolci célból


Ahogy az már csak lenni szokott, ezúttal is a célban kaptam diktafon-végre néhány versenyzőt, akik oly' szerencsések / ügyesek / okosak voltak, hogy beértek ide. (A nem kívánt rész törlendő, ki-ki belátása szerint...)

Asi

- Mindenekelőtt gratulálok! Te mennyire vagy elégedett az eredménnyel?

- Abszolút jó! Nagyon nagy rutint szereztünk már ezzel az autóval, mentünk esőben is. Volt egy-két olyan gyors, ahol - úgy érzem - nem mentünk olyan rosszat, mint az előző versenyen. Az utolsó gyorson már annyira lassabban mentem, hogy még véletlenül se hibázzak... belementem egy gödörbe, defektem lett, onnantól kezdve meg sietnem kellett. Felnin meglepően jól tudtam autózni, defekttel csak húszon-pár másodpercet kaptam a kategóriatársaktól, úgyhogy ez is jó volt.

- Többször láttalak, hogy matatsz az első kereked körül: tegnap is pumpálnod kellett, meg most is Ragálynál mikor lejöttetek a második körben, messziről csak azt láttuk, hogy valami baj van... Ez így végig kísért?

- Nem. Tegnap az utolsó gyors előtt a bal első kerekem eresztett egy picikét; pumpáltam bele egy kis plusszt, hogy jó legyen, aztán a gyors végére lett ideális lett a nyomás. Most meg telement falevéllel meg földdel, rázta a kocsit, azokat szedtem ki.

- Folytatás?

- Két aszfalt verseny után jön egy murvás; ezzel az autóval még nem mentem murván egy métert se. Szombathely Rallye-n kiderül, hogy olyan gyors tudok-e lenni, mint az "A"-sal, vagy hasonlóan gyors.

Turi Tomi

- Mindenekelőtt gratulálok; de ahogy elnézlek, nem felhőtlen a boldogságod. Min múlott?

- Kiszakadt egy kerekünk. Bódvalenkén annyira rossz volt a gyorsasági, hogy eltörött a felni.

- Azért újabb pontokat raboltatok. Kell ez a folytatáshoz? Lesz folytatás, várhatnak a szurkolók?

- Mindenképp várhatnak. Harmadik helyen voltunk, aztán folyamatosan estek ki előlünk; az első helyre kerültünk, aztán a Friciék lettek az elsők, mert nekünk volt hibánk - ilyen ez a sport.

Turán Frici

- Hogy érzed magad így az első abszolút győzelmed céljában? :o)

- Jól, nagyon jól. Nagyon szerencsésnek érezzük magunkat; kellett ehhez a győzelemhez a szerencse. Az tény, hogy a hétvége folyamán nem mi voltunk a leges leggyorsabbak, de úgy gondolom, hogy egyenletes, jó teljesítményt tudtunk nyújtani, és ennek köszönhető az, hogy itt vagyunk. Korábban nagyon szerencsétlenek voltunk, nagyon szerencsések voltunk a mai nap.

- Hallottuk, hogy volt sok problémátok: például szegény navigátorod betegsége. Mennyire nehezítette ez a dolgotokat?

- Kálmi hősiesen helytállt: én úgy gondolom, hogy a navigációval nem volt semmi gond, jól csinálta a dolgát. Etapokon kicsit jobban figyeltem, mert próbált pihenni, meg rajtok előtt le-lefeküdt aludni kicsit a fűbe... Nagyon nagy dolog, amit végigcsinált, azért nem olyan könnyű dolog egy ilyen autóban navigálni, főleg ha az ember rosszul van, de hál' Istennek most is olyan fantasztikusan végezte a dolgát, mint eddig bármikor.

- Folytatás? Mit vársz?

- Én nagyon várom a murvákat; úgy gondolom, hogy ez az autó még gyorsabb lehet murván. Én imádok murván versenyezni, és most előnnyel állunk oda a murvák elé, ez most nagyon megnyugtató lesz.

Vizin Laci bá'

- Hogy érzed magad? A szokásos teljesítményt most sikerült túlszárnyalni.

- Igen. A többieknek nagy balszerencséje volt itt a végén, és ezt nem tudtuk kihasználni. Mondták is, hogy ne kenődjek már el, jó ez az eredmény... Tényleg jó, de ez most hiba volt. Az utolsó körben átaludtuk kicsit az egészet, mondván, hogy úgysem tudunk se hátrébb kerülni... Vigyázunk az autóra, óvatosan bejövünk... Ha igyekeztünk volna, előrébb is lehetnénk.

- Szomorú vagy?

- Á, dehogy! Gyönyörű :o)

- Jönnek a murvák. Mi lesz?

- Szombathely, azt gondolom, inkább motor verseny, ott nem sok esélyünk lesz, az erős autóknak van esélyük, mert egyenesekből áll, meg derékszögű kanyarokból... Aztán meglátjuk, Veszprém már kétesélyes...

Hideg Krisztián

- Ma már jobban viselkedett az autó, mint tegnap?

- Egészen addig nagyon jól viselkedett az autó, amíg el nem ütöttem a jobb első futóművet egy betongyámnál; gyakorlatilag az autó vezethetetlen: 3 cm-rel hátrébb ment a jobb első kerék, szétnyílt a bölcső, elrogyott a karosszéria, keresztben állt egész végig a kormány, úgyhogy igen veszélyes volt. A kocsit a szerelők megcsinálták, utána én megoldottam, hogy vezethetetlen legyen. :o)

- Ehhez képest a végeredmény megfelel?

- A végeredménnyel maximálisan elégedettek vagyunk; egyáltalán nagy csoda, hogy be tudtunk érni, az eredmény meg egyszerűen tökéletes, úgy gondolom.

Matics Misi

- Morcos vagy, vagy szomorú?

- Mindkettő.

- Mi történt veletek?

- Tegnap aludtam egész nap. Ma az első gyorson rögtön egy defekt, utána három gyorson úgy kellett mennem, hogy nem volt pótkerekem, nehogy defektet kapjak, végülis emiatt... Az utolsó köröm volt úgy-ahogy jó.

- Ehhez képest a végeredmény?

- A harmadik helyen tudtunk bejönni, 10 másodpercet tudtunk ledolgozni, de kevés volt.

- Jön a murva.

- Hát most kipróbáljuk murván is, ott csak jobb...

Pethő István

- Na mesélj! Hogy telt nektek ez a hétvége? Jó volt, rossz volt, elégedett vagy, avagy sem? Mindent tudni akarunk :o)

- Egyik szemem sír, a másik nevet. Nyerni jöttünk, de nagyon kemény ellenfelekbe ütköztünk. Én úgy gondolom, hogy nagyon kemény küzdelemben szereztük meg ezt a pozíciót. Mindenkinek volt technikai problémája; Dávid kiesett előlem motorproblémával; Krisztiánnak is volt problémája, nekem is. Nekem az intercooler csövem szakadt ki, egy kört úgy kellett menni, hátrányt szereztünk így a Krisztiántól. De második körre megcsináltuk, de nem tudtam behozni, hiába mentem egy abszolút 3. időt is, kevés volt ahhoz.

- Jön a murva. Várod?

- Nagyon. Szombathely szerintem az én pályám, nagyon szeretem. Úgy gondolom, hogy nagyon fel fogunk készülni, és nyerni megyünk.

Borsi Gergő

- Na mesélj: hogy viselkedett ez a régi-új autó?

- Az autó fantasztikus volt; nagyon jól viselkedett, a végére egészen összebarátkoztunk, ahogyan az időeredmények is mutatják. Nagyon boldogok voltunk az utolsó körben nyújtott teljesítményünkkel. Egy kicsit hamarabb kellett volna elkezdeni, de nekünk is idő kellett, hogy beleszokjunk, és a gumiválasztás is a végére lett jó. Tegnap végig vizes gumival mentünk, és mindenhol száraz volt, úgyhogy iszonyú sok időt hagytam bent.

- A verseny előtt tudtatok egy kicsit tesztelni. Mennyiben segített ez, hogy érzed?

- A teszt mindenképpen szükséges volt ahhoz, hogy a verseny végére az autót nagyjából megismerjük; hogyha ez nem lett volna - mivel Eger Rally nekünk teljes egészében kimaradt - a következő versenyre várt volna, hogy összeszokjunk. Ami viszont murva lesz, úgyhogy az aszfalt akkor váratott volna még magára.

- Mivel murva lesz, teljesen más az egész. Mit vársz Szombathelytől?

- Mindenképpen támadni fogunk, és nagyon remélem, hogy egy jó eredménnyel tudjuk majd azt is zárni, mert murvákon tavaly is egész jókat mentünk.

Botka Krisztián

- Milyen volt nektek?

- Úgy érzem, hogy nagyon jól teljesítettünk; új navigátorral indultam a versenyen, ami nagyon jó örömöket hozott nekem és a csapatnak, és nagyon jól éreztem magam. Az autó még "nem százas"; valamilyen állítási probléma lehet, hiszen kigyorsításoknál nagyon sokat kapok. Mindent tempósan kellett vállalnunk ahhoz, hogy egyáltalán negyedikek tudjunk lenni. Hogyha ezt a hibát ki tudjuk küszöbölni, akkor onnantól fogva szerintem az első három hely esélyes lesz. De gratulálok a többieknek, nagyon jók voltak.

- Ez esetleg már murván, Szombathelyen bekövetkezhet?

- Én nagyon szeretem a murvákat - ezt szerintem mindenki tudja, hiszen azon nőttem föl - nagyon remélem, hogy ott azért jóval közelebb leszek hozzájuk.

Ollé Sasa

- Mesélj, milyen volt?

- Szörnyű elbukni az első helyet! Végre nyerhettünk volna... Nem gondoltam, hogy ilyen jól fogunk menni a betegségem miatt, de jól mentünk. Nagyon nagy harcban volt ez a 4 autó; utána Pálinkás feladta, akkor már csak hárman... Ariellel és Kakuszival nagyot harcoltunk, nagyon-nagyon jó verseny volt, én nagyon élveztem. Szerintem a nézőknek is tetszett, mert a gatyánk leszakadt, úgy mentünk a gyorsokon. Ez már nem is volt egészséges... Beleszólt az időjárás ebbe a jó kis adok-kapokba: ami előny volt Egerben a Zsoltiéknak, az nekünk nem volt előny, hogy elől mentünk. Leesett az eső Rakacán, amikor az eleje odaért; ő mögöttünk volt 5 autóval, és nekik már száradt föl... Nagyon jó időt mentünk az elejéhez képest, mert egy időt mentünk Hideg Krisztiánnal meg a nagy autókkal, de hát kaptunk 14 másodpercet a Zsoltiéktól, mert ők meg már majdnem szárazon jöttek. Ilyen a rally; de nagyon jó volt, én nagyon élveztem végig. Az igazi az lenne, ha osztanának három első helyet. :o)

- A folytatás Szombathely, murva. Ez Neked mit mond?

- Először is azt, hogy egy ugyanilyen autóm égett ki murván, úgyhogy csak nagy biztosítással vagyok hajlandó ilyen autóba ülni. :o) Én szeretem a murvát is; alapvetően gyorsan is tudunk menni; ez a Swift egy nagyon profin felkészített autó és egy új technika; remélem, hogy gyorsan tudunk menni. Elegem van a 2. helyből! 3. akarok lenni vagy 1. :o)

Kakuszi Zsolt

- Gratulálok! Milyen volt Nektek ez az adok-kapok?

- A tegnapi nap az nem volt annyira kellemes, de a mai már jól jött ki. Jól kellett nyomnom neki, hogy így alakuljon :o) Reggel nem gondoltam volna, hogy ez lesz belőle. Első körben megnyertünk minden gyorsot, alakult az eredmény így a végére.

- Szerinted min múlt, hogy a végére Ti jöttetek ki győztesen a meccsből?

- Ez jó kérdés. Tegnap is ugyanígy nyomtuk neki, és nem mentünk egyről a kettőre. Volt egy 10 másodperces büntetésünk is, lehet, hogy a kedvünket vette el... Úgy mentünk ma is, mint tegnap; vagy hát úgy éreztük...

- Szombathelyen mire számítasz?

- Nagy csatára. Szombathelyen a Pálinkás is nagyon komolyat megy, és szerintem Ariel is jól fog menni, vakmerőek. Nekik bejátszott, több megforgásuk is volt. Azt hiszem, ha egy picikét lassabban megy, ma talán Ő lenne az első...

Gyarmati Ariel

- Na, mesélj egy kicsit! Hogy érezted magad? Úgy látszott, a nagyoknak néha feladtad a leckét.

- Én nagyon jól éreztem magam. Nagyon jó volt a kocsi; nagyon jókat meccseltünk: volt olyan gyors, ahol hárman lejöttünk egy másodpercen belül - tizedek döntöttek... A végén volt mai nap egy elég nagy hibánk: becsúsztunk háttal egy visszafordítónál az árokba, ottmaradt 20-30 másodperc, mert nem indult az autó, úgy toltak ki, meg betolták az autót, meg ilyenek. Összességében: nagyon örülünk a dobogós helyezésnek; abszolút nem gondoltuk az év elején, hogy az elejével, tényleg az első kettővel fogunk harcolni; nagyon jó volt a meccs. Hibáztunk, tanultunk belőle...

- Mi volt a hiba, és mit tanultál ebből?

- Azt, hogy ez az autó sokkal hamarabb elmelegíti az intermédiát, mint a kicsi. A kis autónak kellett egy Árpádtető ahhoz, hogy az intermédia elmelegedjen. Ennél viszont 2 km, és ha száraz, akkor elmelegszik, és nem áll meg fékúton. Illetve az is, hogy mások a tűréshatárok. Ott jobban lehetett hibázni, mert ott volt egy 50 méteres fékút, vagy 30, itt meg 15-20, és sokkal kisebb az intervallum, amiben hibázni lehet; még jobban oda kell figyelni, és koncentrálni.

- Ehhez képest mire számítsanak tőled a régi nagyok Szombathelyen?

- Szombathely... Igazából nem nagyon szeretem: bevállalós, semmi technika nincs benne. Nem tudom: még nem mentem vele murván; most a salakon, ami csúszósabb volt, és nagyon tetszett, majd meglátjuk. Szeretnék ott is komolyakat csatázni velük.

- Reszkessenek!? :o)

- Hát reszkessen most mindenki, aki Super 1600-ban megy velem együtt, mert tegnap 4-en voltunk a kategóriában, és mind a 4-en volt, hogy vezettünk... Nagy csata lesz!

Pálinkás Zsolt

- Volt a kategórián belül adok-kapok, és a legrövidebbet a végén Te húztad... Milyen volt ez így nektek?

- Felemás, mert a tegnapi nap sokkal jobban tudtunk volna menni, de az autó sajnos megmakacsolta magát, úgyhogy bespájzoltunk a tegnapi nap végére egy csomó időt. Mai napra teljesen felszáradtak a pályák, igazából úgy érzem, hogy a kocsiból és magamból is kihoztam mindent, amit lehetett; nem bírtam többet: erősebbek a többieknek az autói.

- Ehhez képest Szombathellyel kapcsolatban azt mondták, hogy ott nekik is fel kell kötniük a gatyát ellened. Te hogy érzed?

- Elég jól mentünk tavaly is Szombathelyen, megpróbáljuk. Szerintem ott nem jönnek ki annyira a lóerő különbségek. Ott tényleg az lesz, hogy ki hogy vállalja el,úgy gondolom... Majd megpróbáljuk.

Szíjj Zsolti

- Na, mesélj, milyen volt!

- Tegnap én hibáztam, ma meg az időjárás szúrt ki velünk. Tegnap becsúsztunk az árokba, egy percet voltunk bent; az egy kicsit visszavetett, utána meg váltóproblémánk volt a 2. körben: egy csavar kiesett a váltóból, és folyt a váltóolaj rá a fékre; féktávokon keresztbe állandóan elúszott az autó; 3-4 gyorsot így végigszenvedtünk. Nagyon sokat kaptunk így, 24. helyről vágtunk neki a mai napnak. 5 versenyzőt sikerült megelőzni. Talán fel tudtunk volna jönni számításaim szerint az abszolút 12-13. helyre, de a 2. körben leesett az eső két autóval előttünk. Mivel nekünk csont vizesen kellett menni, kaptunk 20-25 másodpercet. Utána a többi gyorson próbáltuk ezt ledolgozni, de sokat már nem tudtunk ledolgozni belőle. Így összességében 10 másodperccel lecsúsztunk az abszolút 15. helyről. Úgy gondolom, hogy olyan szorosak az eredmények, hogy ez a 20-24 másodperc számunkra egy 4 helyezést jelentett. Abszolút 16., kategória 3. helyen állunk.

- A kategóriában ott vagytok a dobogón, mégsem tűnsz boldognak.

- Nem, mert haragszom magamra a tegnapi hibáért, ma meg az időjárásra, hogy kiszúrt velünk. Hihetetlen, hogy milyen különbségek vannak abból, hogy ők lemennek szárazon, mi meg szakadó esőben. Persze, akik utánunk jöttek, feltételezem, nekik még rosszabb volt, de per pillanat a saját problémánk, ami fáj. Jó lett volna, ha ez a másfél perc összességében nincsen. Úgy gondolom, hogy ha nem esnek ki az élmezőnybeliek, akkor is abszolút 10-12. helyen tudtunk volna célba érni. Nem is merek számolgatni, mert most olyan abszolút 8-9. hely környékén lennénk. Ezek sajnos a rally szépségei és fintorai, nem is érdemes számolgatni. Úgyhogy ezért nem vagyok boldog.

Ifj. Ranga

- Mesélj! Hogy telt Neked ez a két nap?

- Nagyon jó volt. Az első két gyors után a 3. helyen álltunk "N" csoportban, és abszolútban is egész jól. A 3. gyorson a cél előtt 1 km-rel úgy sikerült beesnünk, hogy felült az autó, és kb. 40 ember úgy 3-4 percig pakolt vissza az útra minket. Úgyhogy bebuktuk az egészet.

- Miért estetek be?

- Hát, sok volt. :o) Muszáj volt gyorsan menni. Következő körben a futóművünk össze-vissza állt, mert nagyon odaütöttük. Másnap viszont nem volt nagyon értelme menni, kicsit tesztelgettük az autót.

- És akkor most már a további aszfalt versenyekre megvannak a tuti beállítások legalább, ezt elértétek?

- Úgy gondolom, már megvolt ide is, mert addigi gyorsok nagyon jól sikerültek. Kicsit még tudtunk volna menni a következő körökben is, de hát így, hogy ezt csináltam, így nem.

- Jönnek a murvák. Mit vársz Szombathelytől?

- Nagyon várom. Szombathely tavaly is nagyon ment; ott is abszolút 7. hely környékén autóztunk az "N" elején a Szabó Gergőékkel; ott is megpróbáljuk ugyanúgy felvenni a versenyt a többiekkel.

Kesó

- Sok-sok ideje nem láttunk már versenyautóban ülni. Hogy érezted magad újra?

- Jól, köszönöm szépen. Kicsit tanulgatom, mert én is kijöttem a gyakorlatból, meg az autó is új, a navigátorom is új... Minden össze fog előbb-utóbb állni, csak idő kérdése.

- Folytatás?

- Jó a kérdés. Én nagyon szeretnék menni Barum Rally-ra, mert ott azért dupla ennyi a kilométer, ez van idén tervbe véve Ózd helyett; és Pécsen szeretnék majd még menni.

- Meglepetés, hogy itt vagy. Ez azt jelenti, hogy építgetitek a jövő évet?

- Így van. Még az autón is van mit fejleszteni, még nem teljesen ütőképes. Elvileg egy nagyon jó autónk van, jól össze van rakva, de még hiányzik némi pénzösszeg a motorjába ahhoz, hogy ütőképes legyen. Én nagyon élvezem, nekem így is boldogságot ad, csak gyakorlatilag most még nem nagyon tudunk beleszólni a versenybe, csak itt vagyunk.

Janzer Gyuri

- Arra kérnélek, hogy egy kicsit összegezd, milyen volt nektek.

- A vége jó volt, mert azért nyertünk, több mint egy perccel, de főleg a mai napunk nagyon kalandosra sikeredett. Volt egy korai rajtunk; volt két lassúdefektünk; volt egy megforgásunk, mert majdnem egész nap 2-3 féle gumi volt az autón. A defekt az pont az 1. kör 1. gyorsaságiján volt, akkor csak intermedia volt, hátulra intermedia került, ez megbosszulta magát. De összességében, nyilván, mivel nyertünk, csak elégedettek lehetünk.

- Hogy vizsgázott az új navigátorod?

- Ügyes volt. Tudtuk, hogy ért ehhez a szakmához; nem volt vele semmi probléma: jól csinálta a dolgát.

- Folytatás? Mentek Szombathelyen?

- Szombathelyen megyünk. Igazából talán nekünk jobban is fekszenek a murvás pályák, megyünk persze.

- És ott mi a terv?

- Ott mindenképpen nyerni szeretnénk.

Suba Egon

- Mesélj! Milyen volt?

- Annyi mesélnivalóm van, hogy nem fog ráférni. :o) Életem első halálfélelmét átéltem.

- Mit csináltál?

- Annyi, hogy eltűnt a fék. Nem tudjuk, hogyan: a jobb első fékbetét kiesett az autóból. Eltűnt. Egy olyan 150 körüli tempónál vissza kellett lassítani egy nekünk 4.-es kanyarra, és egyszerűen nem volt fék az autón. Ha nincs nyom ott, ahol eltaláltunk, akkor szerintem olyat esünk, hogy még most is keresnek. Kigyulladt az autónak a jobb eleje a fék miatt. Defektek. Minden volt. Pedig egészen jól alakult a dolog, mert jöttünk föl, a mai nap 2. körét a 3. helyről kezdtük a Leviék kiesése miatt, aztán Meszesen utolért a baj... De végülis itt vagyunk.

- Nálatok néha már ez is csoda :o)

- Annyira nem vagyunk olyan törősök, bár idén így kezdődött az év, de most legalább nem törtük össze a kocsit emiatt a műszaki hiba miatt. De azért nem vagyok annyira boldog.

- Gondolom. Szombathely?

- Megyünk, mindenképpen ott leszünk.

Kőváry Barna

- Na, mesélj! Milyen volt ez neked belülről?

- Érdekes, és iszonyatosan fárasztó. Ha azt mondom, úgy érzem magam, mint akin átment egy hadsereg, az megállja a helyét. Szabi sincs sokkal jobban, ezt hozzáteszem. Etapon most idefelé majdnem elaludtunk. Irgalmatlanul kivesz belőlünk mentálisan és fizikailag egyaránt. Konkrétan a kezeim lógnak. Ez tényleg egy más story, nem lehet mást mondani. Egyszer-kétszer már meghúztuk a kéziféket, nem mondanám, hogy kezdünk összebarátkozni, de a magázódásba már belefért egy-két szia. :o) A prológon forogtunk meg egyébként, meg egyszer egy gyorsaságin, más hiba nem volt, de nagyon-nagyon-nagyon lassan és megtisztelve, nagyon óvatosan mentünk vele. Mindenhol minimum 2-3 fokozattal lejjebb, mint ahogy kellene, mert emberi épp ésszel felfogni nem lehet, hogy mire képes ez. Amikor a két trabantos hülyegyerek ül benne, és tudjuk, hogy a dobbantó után van még 300 méter a lassítóig, és megbeszéltük, hogy ezt itt át fogjuk tolni, és hatodikban tiltáson szól, mert már el merem vállalni, amikor egyenes van; és ordítunk mind a ketten, hogy "Csukd be a szemed, told át!" Akkor szorítom a szemem, és ordítunk, hogy "ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ". Átmegyünk a púpon, utána elkezdek fékezni, hogy veszünk most egy nagyon durva féktávot, és akkor még mindig jön még egy Mixis féktáv, még akkor váltsunk vissza egyet, mert még mindig odamehetünk. Végsebességről megáll 80-100 m alatt, a végsebessége meg olyan, mint a Csillagok háborújában amikor fénysebességre kapcsolunk: az út szűkül, a fák elkezdenek nyúlni... Én mindent a Trabanttól kaptam, mindent a Trabantnak köszönhetek, soha nem is akarom és nem is fogom elfelejteni, sőt gondolkodom azon, hogy csinálunk egy Trabit, de ez egy űrtechnológia. Ha 10 évig ilyennel mehettünk volna a Trabant helyett... De semmi nincs véletlenül, ennek most jött el az ideje. Ezt meg kell tanulnunk; mondjuk azt, hogy ez egy hosszú teszt volt, amikor itt volt a szervizcsapat, le volt zárva, itt volt a rescue - ami sose baj, ha van. Az látszódott, hogy az 1. gyorsaságikon indiszponáltak voltunk, nem tudtuk, mi merre hány óra, full összeveszések, erdőben félre állás, madárcsicsergés hallgatása... "Jól van Szabi, meg tudjuk csinálni." "Jól van Barnus, meg tudod csinálni"A Trabantozás tényleg egy sokkal könnyebb és felelőtlenebb bulizás volt, ez kőkemény munka. Nem tudom, hogy melyik a jobb, mert ugye 15 évig erre vártunk, hogy ez legyen; és most itt van és félünk tőle. Nagyon király! :o) De ha szép lassan az ember hozzászokik, akkor biztos, hogy irgalmatlan nagy flash, maga az élmény belülről: ahogy autózunk, ahogy gyorsul... A kigyorsítás már eleve megterhelés a szervezetünknek, a kis hab testünknek; akkor jön egy kanyar, aztán féktáv: félelmetes, hogy mik történnek. Nagyon élvezzük. De nagyon elfáradtunk: tegnap este sem kellett altató, valószínűleg ma sem fog kelleni. Örülök annak, hogy itt vagyunk. Jövő héten megy a Pannónia Ringen... Szombathelyre áll össze a saját motorom. A murvákon szerintem majd elkezdjük játszani, hogy hogyan is működnek ezek a csúszások, csúszáshatárok. Mondtam Budai Ferinek is, hogy Mecsekre bekerül majd a vízbefecskendezés, eljön majd az az idő is. :o)

ifj. Kanyik Antal

- Mesélj: milyen volt nektek ez a hétvége?

- Az elején az viszonylag jó volt, aztán volt egy váltóproblémánk és Rakacán csak negyedikben tudtunk elrajtolni és végigmenni, ott begyűjtöttünk körülbelül 40 másodpercet, visszacsúsztunk a 7. helyre. Az utána lévő gyorsaságikon már feljöttünk az 5.-re, másnap már feljöttünk a 2. helyre; a legutolsó gyorsaságin kicsit félreszámoltuk magunkat: azt hittük, többel vezetünk, és az utolsó gyorsaságit elspóroltuk, és 2 másodperccel kikaptam.

- Ideges vagy, szomorú, vagy melyik a jó szó erre?

- Igazából nem mondok rá szót, mert talán úgy a legjobb. Szomorú, ideges... Majd legközelebb.

- Legközelebb Szombathely?

- Szombathelyen megyünk, nevezünk; gyakorlunk a murvára, és hátha ott nem jön ki majd a lóerő különbség.
>>>>>>>> Beszámolók a miskolci futam után
>>>>>>>> Miskolci előzetesek




© 1997-2011 rally.hu. Minden jog fenntartva.
A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.






Webstar Csoport Versenynaptár Fórum Chat Linkek