2017. augusztus 19.










Átadtuk a rally.hu közönség díjait


Az idén is megrendezett, II. Rally Rarty-n a rally.hu közönségszavazás eredményeként immáron negyedik alkalommal adtuk át a rally.hu közönségdíjakat.

Sokan eljöttek, eljöttetek. Szokás szerint sok-sok versenyző érkezett, valamint szurkolók is szépszámmal. Ráadásul megtisztelt minket jelenlétével Ferjáncz Attila, az MNSZ elnöke is. A rendezvény megnyitásaként vele váltott pár szót Mihályi Csaba, majd elkezdtük a díjaink átadását.

Azoknak, akik még nem, vagy csak keveset hallottak erről, elmondom, hogy első alkalommal a 2000-es szezont követően merült fel a rally.hu fórumán, hogy ne csak ott cseréljünk eszmét mi szurkolók arról, kinek ki a kedvence és miért, hanem szavazzunk, és a legtöbbek kedvenceit díjazzuk is. Akkor tehát elindult ez a dolog, mégpedig úgy, hogy mi szurkolók adtuk össze a serlegekre való pénzeket, valamint láttuk vendégül egy kis büfé vacsira a versenyzőket. Azóta évről-évre szavazunk és szavaztatjuk szurkolótársainkat, hogy aztán egy fergeteges hangulatú közönségtalálkozó keretén belül átadjuk a díjakat a „legkedvencebbek”-nek. Így történt ez idén is.

A díjak átadását megelőzően azonban néhány szurkoló nyerhetett. Bizonyára sokan emlékeztek még, hogy az idei évben először nem csak azért volt érdemes szavazni, hogy ki-ki hangot adjon véleményének, de a szavazók legszerencsésebbjei részére kilátásba helyeztünk értékes, rally-s nyereményeket is. Elsőként ennek eredményét hirdettem ki. A nyertesek pedig a következők:

Ábel Dávid - Salgótarján - Pirellis sál, sapka, OMV-s kulcstartó

Martin Mariann - Bonyhád - Arany Ászok esernyő, Peugeot 206WRC 50-es jubileumi póló

Nagy Levente - Miskolc - Arany Ászok esernyő, Peugeot 206WRC 50-es jubileumi póló

Molnár Tamás - Csepreg - rally.hu póló, sapka, nyakbaakasztó

Tóth Mariann - Budapest, III. kerület - Rally Mánia 2003-as kazetta sorozata /

Sajnos egyik szerencsés nyertes sem volt jelen, így Őket igyekszünk mielőbb megkeresni, hogy egyeztethessük a díjak átvételének módját, lehetőségét.

Időközben adódott egy különdíjunk is, ennek átadása következett sorban. Az ötlet Galadrieltől származott, az Ő felajánlása volt, ráadásul ezt a fórumot tartotta megfelelőnek arra, hogy díjait átadja. A díjat nevezzük úgy, hogy a „legfotogénebbek különdíja”, ugyanis e díj nyertesei az idei szezonban úgy autóztak, hogy jobbnál jobb képeket készíthetett róluk. A nyertesek – Matics Misiék, Tagai fivérek, valamint Krózser Menyhérték – egy-egy fotómontázst vehettek át.

Ezt követően már valóban azok a győztesek következtek, akiknek a szurkolók szavazatai alapján adhattuk át jól megérdemelt díjaikat. Egy újdonsággal kezdtünk. Az idei évben először arról is megkérdeztünk Titeket, melyik verseny tetszett nektek a legjobban. A szavazatokat összesítve azt láttam, hogy sokakat vezérelt valamiféle provincializmus, de persze sokan szavaztak a rally iránti szeretetből, az átélt jó vagy rossz élmények alapján értékelve a versenyeket. Ebben a kategóriában komoly harc folyt az első helyért. A két „vetélytárs” pedig nem volt más, mint az FIA tetszését elnyerő, ezáltal a 2004. évi versenyen már 5-szörös pontot érő EB futam, a Fehérvár Rally, valamint az RSB értékelésében az év versenyeként elismert Mecsek Rally. Végül néhány szavazattal – tényleg csak pár szavazattal – a Fehérvár Rally nyert, a szurkolók többségének ez a verseny tetszett a legjobban.

Talán még emlékeztek, hogy amikor a kékszalag kezdeményezést elindítottuk, a Fehérvár Rally rendezői megtiszteltek minket azzal, hogy nem csak hogy kitüntettek figyelmükkel, de igyekezeteinket, törekvésünket egy serleggel jutalmazták. Így tehát különösen nagy öröm volt számomra, hogy most a szavazataitok alapján átadásra kerülő díjunkkal mintegy viszonozva az akkori elismerést, mi, szurkolók is megjutalmazhattuk ezt a csapatot, elismerve igyekezetét, törekvéseit.

- Gratulálok a díjhoz. Kíváncsi lennék, mit jelent egy ilyen szurkolói díj egy verseny rendezőjének.

- Nagyon sokat! Minden évben arra törekszünk, hogy minél jobban kiszolgáljuk a közönséget, és ezek szerint ez sikerült is.

- Azt hiszem, nagy szerepe van abban, hogy a szurkolók kedvence lett ez a verseny annak a bizonyos „négy fa” résznek, ahol a két gyorsasági szakasz összeér, amely minden viszontagsága, a töménytelen por ellenére is az egyik, ha nem „a” legvonzóbb része a Fehérvár Rally gyorsaságijainak. Ráadásul az idei évben újításként egy utcai gyorsasági szakaszt is bonyolítottak Dunaújvárosban, ami szintén elnyerte a szurkolók tetszését. 2004-re milyen extrát tartogatnak számunkra?

- Nem szeretném előre elmondani meglepetéseinket, de az biztos, hogy a Fehérvár Rally a továbbiakban Duna-Alba Rally-ként működik tovább, és kizárólag murvás gyorsasági szakaszokon zajlik majd a verseny. Terveink szerint 2004-ben is lesz gyorsasági Dunaújvárosban, a négyfát sem hagyjuk ki a sorból, sőt, szeretnénk a korábbinál is frekventáltabbá és nézhetőbbé tenni ezt a helyet. Igyekezeteink során előfordulhat, hogy az MNASZ-szel is meg kell vívnunk a magunk csatáját, hiszen mások a szempontjaink, de ahogy ez a díj is bizonyítja, igyekezeteink eddig is sikeresek voltak.

-További sikeres munkát kívánunk!

Ezt követően abban a kategóriában adtuk át a díjat, amely a szurkolók hiányérzetét hivatott szondázni. Hiszen azt is megkérdeztük Tőletek, ki vagy mi hiányzott nektek a legjobban. Elég sokféle válasz érkezett, így például sokan – figyelem versenyrendezők!!! – a szurkolók tájékoztatását hiányolták, mások – és ők sem voltak éppen kevesen – a hozzáértő és kellő információval bíró rendezőket, valamint nyakukból a sípot. Többen bizonyos autókat hiányoltak, így például egy Xsara WRC-t, még egy pár VFTS-t, több WRC-t, több S1600-t, és végül, de nem utolsó sorban Cigány Ladáját illetve Kőváry Trabiját. (Nem tudom, ennyire divatos szín lenne a zöld?) Legtöbben mégis a „ki” kérdőszócskára válaszoltatok szavazataitokkal, hiszen nagyon sokan hiányoltátokk az idei évben nem, vagy csak nagyon ritkán, illetve jobb híján külföldön rajthoz állókat, így például Kiss Ferit, Szelecky Tomit, Érdi Tibit (most már azt hiszem, úgy kell mondani, hogy az idősebbet), valamint Hideg Krisztiánt. Van azonban valaki, aki mindenkit felülmúlóan hiányzott a szurkolóknak a rally pályákról, aki az eddigi közönségdíj átadásaink alkalmával sosem ment haza üres kézzel, hiszen ha elindult, azért szavaztak rá a szurkolók, ha pedig nem, akkor azért. Így van ez idén is, hiszen a szurkolóknak 2003-ban Kőváry Barna hiányzott a legjobban. Szólogattuk is, vártuk a színpadra, és bár kis fáziskéséssel, de meg is érkezett. Kicsit leragadt ugyanis a földszinti bárpultnál, és megérkezvén a színpadra elmesélte mindnyájunknak, hogy Ferjáncz Attilával volt ott.

Meglepődött. Azt mondta, nagyon örül, hogy a fenébe ne örülne, de nem érdemli ezt meg. Nem tudom, ezek szerint tévedtetek, tévedett a közönség :o) Kissé megilletődött volt még, de azért – már csak kínjában is – jött belőle a szó. Mint azt végül elmondta, hogy óriási dolog volt az idei évben a Pumával autózni, de esélyük sincs arra, hogy folytassák, pláne nem a rally-ban, hiszen az hatalmas pénz lenne, amit – ahogy Ő fogalmazott – nemhogy előteremteni, de még leírni sem tudna.

Ezt követően rátértünk a 2003-as szezonban rajthoz állt versenyzők jutalmazására. Aki az eddigi közönségszavazások eredménylistáját figyelemmel kísérte, talán már nem is lepődik meg, de a szurkolók ezúttal sem feltétlenül az eredményesség alapján, a legjobb időket autózókra adták voksukat, és nem is feltétlenül „párban” nyert egy-egy autó legénysége.

Hagyományainkhoz híven – és a rally-s díjkiosztók szokásával egyezően – a végéről kezdtük, ez pedig nem más, mint a harmadosztály, a túra kategória. Az idei évben az RTE mellett az MNASZ is útjára indította túra kategóriáját, így a „szavazhatók” köre is bővült. Vélhetően ennek hatására meg is oszlottak a szavazatok a sok-sok versenyző között, míg végül kialakult a végeredmény.

A rally.hu közönségszavazás túra kategóriájában a szurkolók kedvenc navigátora: Bebtó Ferenc lett, aki kissé meglepetten és megszeppenten érkezett a színpadra, nem is igazán tudott válaszolni, így megkegyelmezve neki, békén hagytam. De le nem engedtem, hiszen átadásra várt a túra kategóriában a szurkolók kedvenc pilótájának járó díj, melyet pedig nem más vehetett át, mint ifj. Érdi Tibor.

- Neked is gratulálok! Mintha Te is meglepődtél volna, pedig már másodszor veheted át ezt a díjat, hiszen a szurkolók kedvence tavaly is Te voltál.

- Igen, nagyon szépen köszönöm, igyekszem majd jövőre is megszolgálni ezt a díjat.

- És ha már így együtt vagytok, hadd kérdezzelek Benneteket, milyen tervekkel futtok neki?

- Az autóval voltak problémáink, de most már elmondhatjuk, hogy az autó kiforrott. Szeretnék rajthoz állni az MNASZ által először kiírt Junior bajnokságban, és elsőként meg is nyerni azt.

- Sok sikert kívánunk ehhez!

Léptünk eggyel feljebb, következett a másodosztály. Elsőként a szurkolók kedvenc másodosztályú navigátorát, Monostori Gábort szerettem volna a színpadra szólítani, ám Ő sajnálatos módon nem volt jelen, így mindjárt hívtam a rally.hu közönségdíj nyertesét a másodosztály pilótái közül, aki nem más, mint Kronome Ákos.

- Gratulálok! Már nagyon „rutinosan” állsz itt és veszed át a díjakat, hiszen, a múlt hétvégén megrendezett rally szakági díjkiosztón is igen sokszor szólítottak ki Titeket a pódiumra, hogy megérdemelt díjaitokat átvegyétek. Ezek szerint sikeres évetek volt.

- Igen. Előszöris szeretném megköszönni ezt a díjat. Azt hiszem, valóban elmondhatjuk magunkról, hogy egy sikeres évet tudhatunk magunk mögött.

- Azért, valld be, ez a díj a „top” a 2003-as szezonban?! :o)

- Persze :o)

A díjak sorában elérkeztünk az első osztályhoz, ahol hagyományainkhoz híven ezúttal is géposztályonként, kategóriánként kértük szavazataitokat, és adtuk át a díjakat a legjobbaknak. A sort itt is a végéről, azaz a H csoporttal kezdtük. Az ott ténykedő navigátorok közül a szurkolók egy hölgyre adták legtöbben szavazataikat, Ő Revák Réka.

- Gratukálok! Áruld el nekem: nehéz egy nőnek ennyi pasi között?

- Nagyon köszönöm! Nem. Amikor én elkezdtem navigálni, mindenki nagyon kedvesen fogadott és sokat segítettek. És így van ez máig is, mindig számíthatok rájuk.

A H csoport pilótái kategóriában – ahogy arra számítottunk is – komoly csata zajlott a VFTS-ek között. Azt hiszem, ezt a szimpátiát, a közönség szeretetét érezhették egész évben, amikor megérkeztek egy-egy kanyarba, ahol egy hatalmas tömeg ovációja fogadta Őket. Csakhogy van egy pechük. Mégpedig az, hogy volt korábban valaki, aki szintén Ladával, szintén a közönség szeretetét élvezve autózott, majd egyszer csak eltűnt a pályákról. Sokan hiányolták, és az idei évben – bár a típust lecserélve de – ismét rajthoz állt. A H csoport pilótái közül az idei évben a közönség kedvence: Varga Cigány Zoltán

Az N csoport navigátorai között egy olyan valaki lett a közönség kedvence, aki rátermettségét és kitartását nem csak a rally pályákon, de a tereprally mezőnyében is bizonyítja: Oroszlán Tibor

- Gratulálok

- Köszönöm! Nagyon megleptetek. Nem számítottam rá.

- Engedd meg, hogy egy kicsit marasztaljalak még, és a színpadra szólítsam a N csoport pilótái közül a szurkolók kedvencét, Szajky Pistit.

Azért kértem, hogy maradjatok mindketten, mert segítenetek kellene. Ahogy így itt álltok egymás mellett, úgy tűnik számomra, hogy a két véglet vagytok: Tibor a higgadtság, a megfontoltság, Szajky Pisti pedig – hogy egészen finoman fogalmazzak – nem annyira. Ezek után segítsetek megfejteni, mi kell a szurkolóknak? Vagy nincs recept arra, hogy lehet elnyerni a szurkolók szimpátiáját?

- Az én navigátorom is egy ilyen higgadt ember, mint a Tibor – mondta Szajky Pisti – Ha nem így lenne, lennének ott még cifrább dolgok is :o)

- Ugyebár – fordultam ismét Szajky Pistihez - hűtlenül elhagytad a szurkolók egyik kedvenc típusát, amikor beleültél a Mitsubishibe. Hogy érzed: jobban szerettek, vártak téged, szurkoltak neked akkor, mint most?

- Azt hiszem nem. Igyekszünk ebben a típusban is megmutatni a szépségeket, ebben a kategóriában is ugyanúgy helytállni.

- Mégegyszer gratulálok mindkettőtöknek, és sok sikert kívánok a folytatáshoz!

Következzen az F2 kategória, ahol a szurkolók kedvenc navigátora Tóth Vili lett.

- Akik voltak már korábbi közönségdíj kiosztóinkon, már tudják, de azért lehetnek, akik még nem hallották, Te versenyről versenyre komoly csatát vívsz a szervezeteddel. Elmesélnéd?

- Hát csak annyi a probléma, hogy ha nem veszek be gyógyszert, hányok.

- Mégis mennyit? Egyszer technikai tanácsot kérve megkérdeztük tőled, hogy és mennyit kell ilyenkor bevenni, és egy nagyon nagy számot mondtál.

- Aszfalt versenyen akár hatot is, murván elég 3-4.

- Lehet, hogy azt a kitartást, a „tűrést” értékelték a szurkolók :o) Gratulálok még egyszer!

Ha azt nézegetjük, hogy ki volt eddigi díjazottjaink sorában az F2 kedvenc pilótája, rendre Bútor Robi nevét találjuk, hiszen évről évre elviszi ezt a díjat. Ahogy idén is. A kategória szurkolói kedvence ugyanis ebben az évben is Bútor Robi.

- Gratukálok! Nem unod még?

- Köszönöm! Nem. Sőt! A magam részéről sosem sajnálom a másodperceket, hogy esetleg egy-egy kanyarban úgy forduljak el, hogy az tetsszen a közönségnek.

- Mesélj egy pár szót a jövő évi tervekről!

- Jövőre egy C2-sel fogunk rajthoz állni. Azt hiszem, az abszolút bajnoki címért és a szurkolói abszolút díjért sem tudunk majd jobban beleszólni mint eddig, hiszen a WRC-k messze erősebb, gyorsabb autók, de majd jobban húzgáljuk a kéziféket :o)

- Sok sikert mindehhez!

Elérkeztünk az A csoporthoz, Ahol még a régi szabályok szerint működünk, azaz nálunk a WRC-k még mindig beleszámítanak e kategória értékelésébe. Természetesen itt is a navigátorokkal kezdtük a sort. Ebben a kategóriában nyertesünk Tóth Imi.

- El kell mesélnem Nektek, hogy Imi az az ember, akivel ha egy interjút szeretnék készíteni vele, rendszerint elküld, mondván, hogy ő „csak” navigátor. Ennyire nem szeretsz szerepelni?

- Van annyi dolog a csapat körül egy-egy versenyen, a pilótát kell sztárolni.

Nézzük az A csoport pilótáit! Azt hiszem, sokan találgattak, hogy az újdonsült bajnok, Benik Balázs nyeri-e el a szurkolók kegyeit jobban, vagy az idei évben második helyre került korábbi bajnok, Janika. Sokakban azonban felmerült még egy név, Szabó Gergő neve, mondván, hogy annyira „agyatlanul” közlekedik, hogy azt imádja a közönség. Mégsem neki lett igaza. Hiszen nem csak a királykategória autói között van ilyen „agyatlan” pilóta. A közönség kedvence Balázs Öcsi lett.

- Én? Tényleg én? – mondogatta Balázs Öcsi, miközben a színpadra jött.

- Gratulálok!

- Köszönöm! Nem gondoltam volna. Nagyon meglepett.

- Pedig sokszor érezhetted a pálya szélén álló közönség szimpátiáját, hogy szeretik, amit csinálsz.

- Igen, de hát akkor is. Nem is tudok most hirtelen mit mondani.

- Akkor elengedlek, csak még egy kérdés: mi lesz 2004-ben?

- Marad a Lada. Ezzel megyünk tovább.

- Sok sikert hozzá!

Mire erre a pontra elérkeztünk, már nagy volt a kíváncsiság, ki lesz az utolsó díjazottunk, az abszolút kedvenc. Itt – ahogy azt a második közönségszavazás óta bevezettük – nem a többi kategóriában legtöbb szavazatot elnyerő versenyző a győztes, hiszen úgy nem tudtunk volna az egyes szavazatokat sorokban súlyozni – ki-ki maga tudja, hogy azok között, akikre az egyes kategóriában leadta voksát, ki a leg – hanem saját legjobb belátása szerint itt bárkire szavazhatott a közönség, aki a korábbi kategóriákban egyáltalán szavazható volt. A szurkolók úgy döntöttek, hogy szeretik az „agyatlan” pilótákat, szeretik, ha egy versenyautó keresztben közlekedik a pályán, ha egy kanyarban a hídkorlát és az autó közé a kisujjukat sem mernék odatenni, és szeretik a top autókat. A rally.hu közönségdíj 2003. évi abszolút kedvence: Szabó Gergő lett.

Gratulálnék, de csak nem jön senki. Sajnos, Gergő nem jött el.(legalábbis erről most lekésett)
Pedig volt még egy meglepetésünk. Színpadra hívtam a korábbi évek közönségszavazásai alkalmával abszolút kategóriában nyertes versenyzőket, azaz Kőváry Barnát és Bútor Robit.

Mint azt talán mindnyájan sejtitek, az első rally.hu közönségszavazások alkalmával még nem lehetett tudni, hogy csak hirtelen fellángolás az egész, vagy hagyományt teremtünk. A magam részéről azt kell mondjam, hogy minden évben a díjkiosztó után megfogadom, hogy soha többet, majd elérkezik a következő szezon, és elkezdem tervezgetni, hogy is lehet majd megvalósítani a következőt. Van azonban valaki, aki megtisztel minket azzal, hogy már hagyománynak tekinti kezdeményezésünket, mégpedig olyannyira, hogy úgy érezte, ideje, hogy az abszolút kedvencek vándorserlegben részesüljenek. Ez ugyebár úgy működik, hogy a nyertes a következő év végéig őrizheti, közben ismét megküzd – nem csak a stopper órával, hanem – riválisaival a szurkolók kegyeiért is, hátha még egy évig náluk maradhat a serleg.

Aki pedig elérkezettnek látta az időt arra, hogy ez a vándorserleg útjára induljon, nem más, mint az első (és mellesleg második) abszolút közönség kedvenc, Kőváry Barna, így tehát ez a díj kedvenctől kedvencnek szóló serleg.

- Kérlek, Barna, ragadd magadhoz ezt a kupát, és közben meséld el, mit jelentettek neked az elnyert közönségdíjak!

- Nagyon sokat! Mindent! Ezért volt érdemes csinálni. Azok a kupák, amiket Ti adtatok nekem, sokkal többet jelentenek Nekem, mint … bárki másnak a kupája. Ezért ajánlottam fel ezt :o) Én vettem! És akkor most átadom Neked, Robi :o)

- Szeretném most megkérni Robit is, hogy ő is meséljen ugyanerről!

- Igen, én is nagyon szeretem ezeket a díjakat. És minden évben igyekszem is ehhez mérten versenyezni. Remélem, jövőre majd én nyerhetek megint, és vihetem haza ezt a kupát.


első sor: Revák Réka, Kőváry Barna
második sor: Oroszlán Tibor, Tóth Vili, Balázs Öcsi, Bútor Robi, Tóth Imi, Szajky Pisti,
Varga "C" Zoli, ifj. Érdi Tibi, Bebtó Feri

Sajnos az átadás ugyebár elmaradt, így következett a csoportkép. Minden díjazott a színpadra állt, hogy a fotósok elkészíthessék csoportképeiket. Sejthetitek, nem volt egyszerű! Ki ki mellé, elé, mögé álljon, ki kit takar el… De azért csak megszületett :o)

A legjobb verseny: Fehérvár Rallye, Aki a legjobban hiányzott: Kőváry Barna a rally pályákról

Harmadosztály navigátor: Bebtó Ferenc, Harmadosztály pilóta: Ifj. Érdi Tibor

Másodosztály navigátor: Monostori Gábor, Másodosztály pilóta: Kronome Ákos

H csoport navigátor: Revák Réka, H csoport pilóta: Varga Cigány Zoltán

N csoport navigátor: Oroszlán Tibor, N csoport pilóta: Szajky István

F2 csoport navigátor: Tóth Vilmos, F2 csoport pilóta: Bútor Róbert

A csoport navigátor: Tóth Imre, A csoport pilóta: Balázs Öcsi

Abszolút kedvenc: Szabó Gergő

Ezt követően egy utolsó meglepetésként előrukkoltunk még egy újdonsággal. Készítettünk egy-egy matricát, amely a nyertesek autóira ragasztva hirdetheti – amennyiben megtisztelnek minket azzal, hogy kiragasztják – hogy szereti Őket a közönség, hogy Ők a kedvencek.

Ezután átadtam a szót Mihályi Csabának, hiszen ők is egy díjátadásra készültek. Az idei évben először a versenyzők szavaztak arról, kik a legjobb fotósok, újságírók, média személyiségek, MNASZ tisztségviselők, és melyik volt a versenyzők szerint a legjobban szervezett verseny. A díjakat a versenyzők képviseletében Tóth Imi és Oroszlán Tibor adta át az arra legérdemesebbeknek, munkájukat pedig a női kajak válogatott tagjai segítették.

Sajnos, ezen ceremóniák végéig folyamatosan a technikával küzdöttünk. Komoly gondok voltak a hangosítással. Így – bármennyire is szerettük volna, és tudtuk, hogy a szurkolók várják is – el kellett halasztani a beszélgetéseket, nem tudtuk feltenni kínos kérdéseinket és kérdéseiteket a versenyzőknek, nem tudtuk meséltetni Őket az elmúlt év – számukra legemlékezetesebb – eseményeiről, történéseiről. Így nem maradt más hátra, mindenkinek jó étvágyat kívánjunk, hiszen a földszinten egy sok-sok finomságot kínáló svédasztal várta a megjelenteket.

Míg tartott az evés-ivás, szólt a zene, tombola szelvényeket vásárolhattak az egybegyűltek. Igen értékes nyeremények vártak a szerencsésekre – mint például Kőváry Trabijának kormánykereke, Bútor Robi kesztyűje, csapatpólók, nem is beszélve a rally.hu-s pólóról, sapkáról és nyakbaakasztóról – ráadásul a cél is igen nemes volt. A tombolából befolyó pénzösszeggel ugyanis a születési károsult gyermekekért tevékenykedő Gézengúz alapítványt támogatjuk, támogatjátok.

A tombola nyeremények végül szerencsés nyertesekhez kerültek, a támogatásotokból pedig a Gézengúz alapítvány most épülő Cseppek házának berendezésében segíthetünk majd. (A februári átadás alkalmával beszámolunk majd erről.)

Időközben megérkezett az „abszolút kedvenc”, így átadhattuk a díjakat. Nem volt egyszerű történet összeverbuválni az elődöket, hiszen addigra már a hangulat a tetőfokára hágott. Amikor azonban mégis sikerült, elszabadult a pokol :o) Alig tudtam Gergő közelébe férkőzni a plakettel, Barnának és Robinak olyan sok mondanivalójuk volt utódjukhoz. Ahogy Barna fogalmazott, savazták rendesen. :o)

Miután Gergő megkapta minden megérdemelt díját, és még azt is sikerült a lelkére kötni, hogy a vándorserleggel jövő ilyentájt tervünk van, küzdjön érte, hogy nála maradhasson, fergeteges örömében nem állhatta meg, hogy ne bontson pezsgőt. Megkértük, egy pár fotó erejéig álljon meg az emeleten a közönségdíj molinója előtt. Így is lett, ott bontott pezsgőt, mellyel minden összesereglettet a frissen birtokába került serlegből kínált.

Ez után mi is következhetett más: buli hajnalig!

>>>>>>>> Nyerd meg Kőváry Barna kormánykerekét!
>>>>>>>> A közönség kedvencei 2003
>>>>>>>> 140.000 Ft
>>>>>>>> rally.hu díjkiosztó by 206WRC
>>>>>>>> rally.hu díjkiosztó képei 2003




© 1997-2011 rally.hu. Minden jog fenntartva.
A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.






Webstar Csoport Versenynaptár Fórum Chat Linkek