2017. oktober 23.










Savaria Rallye


És akkor lássuk mi is történt Szombathelyen ...

Elnézést a csúszásért, csak a cikk nálam sikkadt el a rendetlenségben (főszerk.)

A szombati napon a gyorsok között beszélgettünk a versenyzőkkel, kinek milyen a napja, hogy alakulnak a dolgaik…

Szabó Gergő

Jobban vagy mára?

Jobban. Nincs már lázam, de egy kicsit érdektelenné vált számunkra a verseny, hiszen előttünk nagy a távolság, ahogy mögöttünk is. Pontosabban különösebben nagy erőfeszítéseket nem kell tennünk annak érdekében, hogy a harmadik helyen beérjünk. Ezért biztonságosan próbálunk autózni, ami néha nehezebb, mint amikor az ember siet, mert ilyenkor könnyebben hibázik. De bízom benne, hogy most már végig visszük ezt a versenyt, és ott lehetünk a célban.

Benik Balázs

Hogy sikerült eddig a nap?

A legelső gyorsot mi nyertük, Acsád-Szelestén kaptunk 2 másodpercet, Egyházasrádócon 1 tizedet, és így most 3 tizeddel elénk kerültek a Janiék.

Mennyire rossz neked elsőként menni a murván? Jelent ez hátrányt? Vagy még mindig jobb, mintha Te szívnád mások porát?

Az első körben nem volt por, hiszen éjszaka esett az eső. Nem tudom, hogy most lesz, vagy nem lesz, mennyire száradt fel a talaj. Én jól érzem magam. De szerintem innen a második körtől mindegy, hiszen megvannak a nyomok, elment rajta 40 autó.

Turi Tomi

Hogy vagytok ma?

Eddig rendben van minden. Megyünk óvatosan, ahogy tudunk. Célba kell érni.

Szerinted meglesz az első hely?

Nagyon bízom benne, hogy ha célba tudunk érni, akkor meglesz.

Tagai Tomi

Milyen a napotok eddig?

Hát eddig sokkal jobb, mint a tegnapi. Ott tudunk lenni közel az elejéhez, pedig valószínűleg ők is sietnek. Próbálunk azért biztonságosan menni. Sokkal előrébb nem nagyon tudunk menni, de azért igyekszünk, hogy jó időket autózzunk.

Volt valami kalandotok?

Egy-két hiba volt az első két gyorson, a harmadik kalandmentes volt. Egyelőre úgy tűnik, hogy jó.

Bútor Robi

Milyen napotok volt eddig?

Ugyan olyan, mint a tegnapi. Norbi üt-vág, alig tudok észhez térni :o) Remélem, hogy a végére marad egy picike kis előnyünk. Az biztos, hogy ha tudunk is nyerni, akkor sem percekkel, csak pár másodperccel, de az is lehet, hogy ez a verseny most Neki kedvez, és Ő fog nyerni.

Herczig Norbi

Azt mondta Robi, ütöd-vágod…

Ez így ebben a formában nem igaz. A mai napi eddigi 3 gyorsasági szakaszon mi nyertünk, igen, de az Acsád-Szelestén nagyon sokkal volt gyorsabb. Próbálkozunk. Igazából nagyon szeretnénk nyerni, megmondom őszintén, most először van az idei év folyamán, hogy nagyon közel vagyunk a Robihoz, nem csak követjük. Csata van. Azt gondolom, ez mindenkinek jó. Érzem a közönség szeretetét, mindenhol azt hallom vissza, hogy szeretnék, ha mi nyernénk. És ez nem a Robi ellen szól, hanem mindig a Robi nyer, és most egy kis szín van az egészben. Jólesik nekünk, és szeretnénk nyerni.

Elek Pisti

Mi történt Veletek?

Mi történt? Rossz helyre raktak egy árkot az út mellé. Ennyi.

Mit jelent ez nektek?

Nem történt semmi. A fiúk tegnap panaszkodtak, hogy nincs munka a kocsival. Most volt.

Vizin Laszló

Milyen a mai napotok?

Hát, az az igazság, szokjuk még mi is a murvát. Rég mentem már murván, mert sajnos a múltkor kiestünk. Úgy érzem, hogy a féktávokat kicsit túl biztonságosra vettük az első körben, most a másodikban megpróbálunk gyorsabban menni.

Szajky Pisti

Milyen a mai napotok?

Nyugis. A tegnapi is az lett volna, csak az utolsó aszfalton elhagytam a kereket, és ezért volt egy kis kaland.

Most már szeretnél célba érni, problémamentesen versenyezni?

Azt hiszem, igen :o)

Tyavoda Csaba

Milyen a mai napotok?

Fehérvár rallyn beestünk, és ez az első murvás verseny azóta. Bennünk van nagyon. Tizeket kapunk a többiektől. Keressük az okát.

Meglesz a végére?

Remélem, mert ez nagyon sok.

Pálinkás Zsolt

Mi történt Veletek?

A mai első gyorson egy fát túl szorosra fogtunk, szorosan akartunk kerülni, és hozzáért az eleje.

Egyébként milyen napotok van ma?

Borzasztó. Egyházasrádóci szakaszon beszorult a váltónk negyedikben, úgyhogy így megyünk végig a versenyen, csak negyedik van.

Tobak Zoli

Milyen a mai napotok?

N abszolút időt mentünk az első gyorson, a másodikon pedig a cél előtt 2 km-rel tönkrement a transzferünk. Kicserélték a szervizesek, de 5 percet kértünk, ezért kaptunk 50 másodperc büntetést, és az első helyről a negyedikre szorultunk vissza. Szajkyék vannak 30 másodperccel előttünk. Hát nem tudom, még van egy gyors, tecnikai sport, bármi jöhet még, nekik is lehet defektjük, és nekünk is még bármi lehet. Addig megyünk, amíg tudunk.

Sikerül lassan összeszokni az új navigátorral?

Itt a murván nincsen gond. Igazából sok a hosszú egyenes, nincsenek olyan nagy történetű kanyarok, sok a derékszögű kanyar, ami belátható… Attól függetlenül elég jól mondja már, nincs semmi gond.

Gerencsér Tibor

Milyen napotok van ma?

Változékony. Leszakadt a motortartó bak, most azzal küszködünk. Reméljük, kibírja.

Ezeken a pályákon nagy küzdelem lehet ez, gondolom már kihordta a mezőny jó mélyre. Ez komoly hátrány nektek. Jól sejtem?

Féktávon meg gyorsításkor nagyon kopog az alja, valószínűleg nagyon mozog a motor, és ez nem igazán megnyugtató.

Hankó László

Milyen a mai napotok?

Egyelőre a negyedik helyen állunk, 1 másodperccel van előttünk a Vizin Laci. Folyamatosan dolgozzuk le a hátrányt, mert úgy fordultunk tegnap, hogy 10 másodperc volt közöttünk a differencia. Óvatosan.

Jobban tetszik ez a murva, mint az aszfalt?

Életemben most megyek először murván, eddig nem próbáltam ezt az autót murván, csak aszfalton. De tetszik. Ésszel kell menni rajta. Nem lehet ellazáskodni a dolgot, mert ha ez nem úgy indul el, akkor nem fordulunk be vele sehova.

Ábrahám Zoltán

Elég magasra fel lehet emelni ezt az autót ahhoz, hogy ezeken a pályákon is el tudj menni vele?

Sőt, le is engedtük. Ez nem gond. A fehérvári, az volt gáz. Most megy át mindenen.

Garami Zoltán

Milyen napotok van ma?

Ma már jobb, mint a tegnapi volt. Biztos hallottál róla, én 10 évig nem mentem. Kezdjük kóstolgatni az autót. Reméljük, hogy most már kezdünk beletalálni, főleg itt a második körben. Kezdünk helyen lenni.

Melyik pálya tetszik jobban?

Mindenképpen ez a gyorsasági, Horvátzsidány. Ez jó pálya. A másiknak az eleje kicsit szűkebb, de az is kellemes.

Krózser Menyhért

Milyen napotok van ma?

Egyelőre nagyon jó napunk van, az autóval egyelőre nincs problémánk. F2 harmadikok vagyunk, kategóriát vezetjük. Tetszik, Nincs annyira meleg, nincs nagy por… Tetszik. Szeretnénk már mindenképpen célba érni a bajnokság miatt.

Spitzmüller Csaba

Hogy alakul a mai nap számotokra?

A mai nap egész jól, minden gyorsot nyertünk N-ben. De tegnap volt egy kis gondunk, és ezért ilyen hátul kell menjünk.

Lefaragható a hátrány?

Igazából 8. helyről kezdtük meg a felzárkózást. Első helről estünk vissza 8-ra, 8-ról igyekszünk felzárkózni, de szerintem egy 5. helyre tudunk majd feljönni.

Mi volt ez a tegnapi gond?

Az utolsó előtti gyorsaságin az elektromos AC-nk meghibásodott, amivel két és fél percet veszítettünk, sajnos.

Rózsa Norbi

Milyen napotok van ma?

Eddig nagyon jó, le is kopogom gyorsan. Az első két gyorsaságin egy picikét még hagytunk benne. Óvatosan mentünk, mert nem volt egyértelmű, hogy vizes lesz-e vagy sem az esti eső után, de most már teljesen száraz, így jobban próbálunk menni. Az Egyházasrádóc pedig nagyon jól sikerült, majdnem egy időt tudtunk menni a Kégliékkel, Várkonyi Szabiékkal, N3-asokkal. Úgyhogy eddig nagyon meg vagyok elégedve, reméljük, hogy a nap további része is így fog telni.

Hodula Mihály

Milyen napotok van ma?

Sokkal lassabbak vagyunk, mint tegnap. Próbálunk iparkodni, de 6 tizeddel előttünk van a Matics, Pethő nagyon ránk mászott, és nem tudjuk mi a probléma, nem találjuk az okát, miért vagyunk lassúak.

Matics Mihály

Nagyon jól álltok.

Elég rosszul kezdtünk, most majd egy kicsit belehúzunk. 7 tizeddel vezetünk. Ha ezt jónak lehet mondani.

Elég lesz ez a végéig?

Szeretnénk még egy kicsit bővíteni rajta. :o)

Osváth Péter

Milyen napotok van ma?

Nem igazán jó, mert az első Acsádon beragadt 4-ben a váltónk, és a kanyart így mentünk ki, végig negyedikben. Ott egy 40-50 másodpercet szedtünk össze, visszaestünk a negyedik helyre.

Be lehet hozni?

Nem, mert ilyen 3-4 másodpercek vannak a többi gyorson közöttünk, és így ehhez legalább még 10 gyorsaságnak kellene lenni ahhoz, hogy be tudjuk hozni.

És akkor most már az a cél, hogy célba érjetek?

Szeretnénk. De azért megpróbálunk egy jó tempót menni, hogy ha valaki még hibázik, feljuthassunk a dobogóra.

Pethő István

Milyen napotok van ma?

Ma egész jó napunk van. Tegnap egy kicsit elaludtam a gyorsaságikon, de ma elég jól tudunk menni. Valószínűleg jobban tetszik ez a pálya stílus, mint a tegnapi. Tegnap nem voltam itt egészen, de ma úgy érzem, hogy versenyzünk rendesen.

Molnár József

Hogy alakul a mai napotok?

Meglehetősen problémásan. Ezen a gyorsaságin az előző körben kicsit beraktuk az árokba. A fű bement a hátsó kerékbe, vigyázni kellett ngyon, hogy ne kapjunk defektet. Acsád-Szelestén pedig tuskó volt a fűben, amikor valahogy keresztben állt az autó,és megütötte a hátsó futóművet. Teljesen elment, cserélni kellett. Nagyon sokat kaptunk.

Akkor adtatok munkát a szerviznek is. :o) Be lehet hozni a hátrányt?

Nem, ezt már nem lehet behozni. Megpróbálunk végig menni ezen a helyen, ahol állunk. A szervizünk nagyon jól muzsikált, tíz perc alatt kicserélték a komplett hátsó futóművet.

Ferencz Krisztián

Milyen napotok van ma?

Nagyon élvezzük, bár nem érezzük, hogy elkaptuk volna azt a verseny ritmust, amit Fehérváron. Kicsit álmosan kezdtük a napot, de most azt gondolom, hogy már gyorsulunk.

Mire lesz ez elég a végén?

Előttünk van most 3 VFTS meg a Mitsubishi. A Mitsubishit nem hiszem, de talán a három VFTS-t sikerül megelőznünk.

Golyó

Milyen napotok van ma?

Kérlek szépen, most azt várjuk, hogy a mai napon ki fog hibázni. Mert tegnap mi hibáztunk, nem is kicsit. Nagy keresztet vettünk magunkra. Ma le vagyunk nyugodva, megyünk, ahogy tudunk, normálisan. Bízom benne, hogy a hátra lévő gyorsokaon is így lesz ez. Teszteljük a kocsit, és próbálunk iparkodni előre. Jók is az időeremények. Kategórián belül megy az oda-vissza. Régi barátom, Vizin Laci eredményét nézem, az elsőn adtunk neki 2-t, a másodikon kaptunk 1-et. Adunk-kapunk. Majd meglátjuk.

Baracskai Zsolt

Mi a helyzet veletek? Jól láttam, szereltetek?

Szerencsére csak ilyen apróságok, a menetünket ez nem befolyásolta, egyelőre. Az a lényeg, hogy érjünk be a célba :o)

Krupp Zoltán

Mit szerelsz?

Eltört a gázrugónk. De most már túl vagyok rajta.

Ezen kívül milyen napotok van ma?

Elég tréfás. Előbb rugót kellett cserélnünk, a hátsó rugónknak sanyi lett. Istenigazából fölütött tőle az autó egyből, de a szervizcsapatunk rendkívül jól megoldotta. Megyünk. Istenigazából pozíciót tartunk, ez a mai nap funkciója.

Kern Nándor

Milyen napotok van ma?

Elég nehéz. Jönnek ránk az ellenfelek. Konkrétan az Ernőék. Ráadásul az előző gyorson volt egy érdekes kalandunk.

Mesélj!

Megütöttük a jobb első kerékkel a lassítót. Az megcsapta a kormánykereket, a könyököm meg beakadt a csőbe, és kiugrott a vállam bent a gyorsaságin. Úgyhogy fél kézzel mentünk egy párszáz méter. Péter váltott, én fél kézzel kormányoztam. Aztán ahogy nyújtózkodtam, kattant, visszaugrott. Izgalmas volt, azt hittem, ott a vég.

Ferenczy László

Milyen napotok van eddig?

Köszönöm szépen, üldözzük a Kern Nándiékat. Faragunk a hátrányunkból, amit tegnap összeszedtünk. 30 másodperc volt, de már nem sok van közöttünk. Még van hátra néhány gyorsasági, remélem, sikerül behozni a hátrányt.

Valami kaland?

Eddig semmi különösebb. Csak annyi, hogy reggel azzal kezdődött a nap, hogy nem volt átbeszélő, és ott kaptunk elég sokat. Úgy nem jó menni, hogy nem halljuk egymást. Próbáltam mutogatni az Ernőnek, ő meg ment, amerre akart. De túléltük, szerencsére :o)

Rongits Attila

Minden rendben van ma?

Igen. Eddig probléma mentes a nap. Semmi gond az autóval, most már eltaláltuk a fúvókázást is ennél az új motornál, úgyhogy remélem, továbbra is ilyen jó lesz. Élvezzük a pályákat, próbálunk egy kicsit felzárkózni a többiekhez.

Páhi Csaba

Milyen napotok van ma?

Elég melegünk van. Az autó szépen fokozatosan javul. Az apró kis tízfilléres hibákra jövünk rá. Valószínű, hogy az első négyet, ha nagyobb hibájuk nem lesz, nem fogjuk tudni utolérni, de gyorsulunk, mindent megteszünk a verseny érdekében.

Suba Egon

Milyen napotok van ma?

Meleg van ma is. Lassan megyünk, sajnos, melegszik a motor. Nem tudjuk, mi az oka. Sejtéseink vannak, de nem tudjuk. Mivel a szervizidők elég szűkösek ahhoz, hogy bármihez is hozzányúljunk, így marad. Hárman vagyunk a kategóriában, reméljük, kibírja. Ábrahámnak porolunk :o)

Ábrahám Imre

Porol nagyon nektek ? :o)

Igen, porol a piszok :o)

És milyen a mai napotok?

Megyünk a szokásos tempónkban. Nem fogjuk tudni a lemaradást, hogy dobogós helyre kerüljünk, nagyon elment tőlünk a Ferencz testvérpár. De megyünk. Gyakorolunk. Vagy hogy mondják ezt a nagyok? Tesztelünk :o) Na, nem, én ilyen hülyeséget ne szoktam mondani. Megyünk, ahogy tudunk.

Holczer Dani

Mi történt veletek?

Tegnap sok volt egy kanyar, ráhúztam egy kéziféket, hogy ne az eleje törjön, ha már törik. Végül nem tört, de egy szolgalmi úton krellett kimennünk, ahol pedig a Botka autóját kellett kerülgetni, ami előzőleg egy fába fúródott bele. Ezért volt egy kis öt perces lemaradásunk, ezért megyünk most ilyen hátul.

Hanzély Péter

Milyen napotok van ma?

Tök jó :o)

Bővebben?

Jó. Játszunk.

Pályák?

Tetszenek. Az az Egyházasrádóc egy kicsit rázós, de ezek nagyon jók, mindkettő.

Mennyire autóztok a versenyért, és mennyire az autózás öröméért?

Az utóbbi. A versenyért egyáltalán nem. Ketten vagyunk a kategóriában. Új a navigátor, én is hol megyek, hol nem, minden versenyen más autóval. Az, hogy itt vagyunk, az a lényeg.

És a Savaria Rallye céljában

Benik Balázs

Ez volt a nagy álmod, úgy győzni, hogy megvered Janit, amikor mindketten célba értek. Hogy érzed most magad?

Nagyon-nagyon nagy boldogság ez számunkra. Most először tudtunk úgy nyerni, hogy Jani is versenyben volt. Iszonyatosan nagy csata alakult ki közöttünk, úgyhogy most nagyon boldogok vagyunk.

Szerinted ez a győzelem a végelszámolásban jelentheti a bajnoki címet?

Nagyon bízunk benne, hiszen mindenki azért versenyez, hogy a lehető legjobbra törekedjen… Köztük vagyunk mi is.

Volt valami nehézség ma, vagy „csak” Janiékat és az órát kellett leküzdenetek?

Csak az órát figyeltük, hogy azt az előnyt, amit szereztük, nehogy vissza tudják szerezni. Bár az utolsó körben hibáztunk, ami miatt leállt az autó a gyors közben, és meg is ilyedtem, hogy sokat fogunk kapni, de nem.

Mi volt a hiba?

Az, hogy túl óvatosan mentem, túlságosan biztonságit akartam menni, és ezáltal hibáztam. De most már itt vagyunk, és ez a lényeg.

Tóth Imi

Másodikok lettetek. Nagy csata volt?

Igen. Nagyon nagy csata volt. Ezek a pályák egy kicsit nehezek abból a szempontból, hogy igazán nem technikásak. A második napon nem tudtunk komolyabb előnyt szerezni. A nap közepén volt egy kisebb megingásunk, akkor kaptunk pár másodpercet, amivel elbuktuk a versenyt.

Elég lesz így a pont a végelszámolásnál a bajnoki címhez?

Én már kiszámoltam, számoljátok ki Ti is ! :o)

Janika

Az a csata, ami ezen a hétvégén zajlott, már nagyon hiányzott a közönségnek. Most azonban nem Ti jöttetek ki győztesen. Szomorú vagy, hogy csak másodikok lettetek?

Nem, boldog vagyok :o) Nem, hát ez most így jött ki. Ennyit sikerült kihozni magunkból. De van még bennünk, reméljük, legközelebb ki is jön.

Szabó Gergő

Gratulálok. Még így betegen is sikerült megszerezni a harmadik helyet…

Köszönöm szépen. De ma már azért sokkal jobban voltam, és egy kicsit élveztük is a versenyzést.

Mire lehetnek elegek a pontjaid? Számolgattál már?

Év elején azt fogalmaztuk meg, és beszéltünk róla sokat, hogy dobogós helyen szeretnénk végezni év végén. Ez lehet egy harmadik hely is. Nagyon örülök, hogy jól állunk, és bízom abban, hogy még több befejezett versenyünk lesz, és tényleg felállhatunk év végén a dobogóra.

Bútor Robi

Mesélj, hogy alakult ez!

Iszonyatos volt! Ekkora csatát azóta nem vívtam, amióta életemben először versenyautóba ültem. De szerintem a Norbi sem. Ez hihetetlen volt! Az utolsó gyorsasági rajtjánál 1,2 másodperc volt a különbség. Ma szinte az összes gyorsot megnyerte. Én nem bíztam benne, hogy meg tudjuk nyerni. Csak nagyon kicsi esélyt adtam annak, hogy mi nyerünk. Próbáltam a körülményekhez képest a legpontosabban és leggyorsabban menni. Éppen elég lett.

Mi az oka, hogy ennyire elől, előtted tudott lenni Norbi?

Nagyon jó fékutakat tudott venni. Ez a verseny tulajdonképpen a kigyorsításról és a fékutakról szólt, ami Neki nagyon jól működik. Az autók között nincs semmi különbség. Egyforma autók, egyforma gumik… Norbinak egyébként mindig bejött ez a verseny, nekem pedig nagyon rosszul megy. Ez az Ő versenye volt teljes mértékben, én csak rohantam utána.

És Te jöttél ki győztesen…

Sikerült az utolsó lét gyorsra összeszedni magunkat, és éppen elég lett. Megpróbáltunk nem leszakadni, végig tartani Vele a lépést.. Tehát nem Ő tartotta velünk, hanem mi Vele. És ez nagyon nagy különbség. Mi rohantunk utána. Szerintem ez látszott kívülről is, és belülről is éreztem, hogy rohanok utána. Én ezt nem szoktam meg. Nagyon furcsa érzés, és rengeteget tanultam ebből is.

Herczig Norbi

Gratulálok ehhez a hatalmas csatához!

Köszönöm szépen. A csata valóban figyelemre méltó volt. Nem tudom leplezni a csalódottságomat. Szerettünk volna nyerni. Így indultunk neki a versenynek. Igazából nagyon pici volt a különbség. Azt hiszem, hogy az utolsó két gyorsaságin, mivel nagyon vehemens vagyok, túl nagy volt a lendület, túlcsúszkáltam a kanyarokon… De hát nincs igazából mit megmagyarázni, a Robi gyorsabb volt, ilyen egyszerű ez az egész. A tegnapi napon, az aszfalton hiányzott az a pár másodperc, ami a technikai hibából adódott. Ha az nincs, akkor talán most más a helyzet, és akkor most mi mosolygunk. Így sincs igazából nagy baj, hiszen nagyon meg vagyunk elégedve a második hellyel, de hát szerettünk volna nyerni…

Ezután már nem érezheti magát annyira biztonságban, ahogy esetleg eddig…

Remélem, hogy így lesz! Egy nagyon picit azért tartok tőle, hiszen az már kiderült, hogy aszfalton közel tudunk menni hozzá, ellenben ezek a murvás gyorsaságik merőben más gyorsaságik, mint egy veszprémi vagy székesfehérvári pálya. Ott nagyon-nagyon ki kell használni az autót, és ezt a Robi nagyon tudja, és el is hiszi az autónak ezeket a dolgokat. Itt nem jöttek ki ezek a dolgok, ennek volt köszönhető az, hogy közelebb tudtunk hozzá jönni. Persze, mi is jövünk fel az autóhoz, tanuljuk az autót, versenyről-versenyre gyorsabban tudunk vele menni.. De hát, így legyen, ahogy mondod, és a Veszprém rally-n esetleg nekünk legyen okunk egy kicsit nagyobb örömre.

Turi Tomi

Hogy érzed magad itt a célban?

Fáradt vagyok nagyon. De rendben volt minden. A mai napon óvatosan mentünk. A lényeg az volt, hogy célba érjünk.

Eredmény tekintetében mennyire vagy elégedett?

Elégedett vagyok. Ezzel az autóval ennél jobb eredményt nem lehet elérni. A WRC-k azért egy kicsit komolyabb autók.

Elek István

Gratulálok! Hogy érzed magad itt a célban?

Köszönöm az egész csapat nevében. Mert ez nagyon csapatmunka volt. Tegnap panaszkodtak, hogy nincs munkájuk, csak mit akarok, hogy akarok, egy picit ide állítani, egy picit oda… Hát ma csináltam Nekik :o)

Mennyire vagy elégedett az eredménnyel, a visszatéréseddel?

Mit lehet erre mondani, ilyen eredménnyel? Jól érzem magam! Az első öt gyorsaságin úgy mentem ma, mint egy vak koldus. A tegnapi nap után egy kicsit jobban gondoltam, hogy összeszedem magam. Ma reggel gondoltam, megyek egy light-os első gyorsaságit. Aztán a következő gyorson valahogy nem úgy mentem, ahogy szoktam, össze-vissza kacsáztam a nézőknek… Szóval nem én voltam. Erre még tettem egy fejest is. Onnantól kezdve kicsit szétestem. Aztán az utolsó három gyorsra kellett valamit csinálni, mert még mindig hátrányban voltunk, és akkor az utolsó 3 gyorson majdnem egy teljes percet adtunk az N-es mezőnynek.

A fejes pontosan hogy sikerült?

Semmi különös. Az Acsád-Szeleste szakaszon van egy olyan féktáv, ahol egy bukkanóról egy sáros részen kell megállni egy elég szűk jobbos kanyarban, és hát a bukkanó előtt kellett volna egy kicsit fékezni. Namost a legelső gyors volt, tiszta sár volt a tegnap esti eső miatt, ráadásul a fák is összeérnek, így fényt sem kapott, hogy kiszáradhatott volna, én meg a bukkanón kezdtem meg a fékezést, ami már nem igazán sikerült. Odaértem, visszakapcsoltam, befordítottam, de valahogy a bal oldala lecsúszott a fűre, és becsúsztunk az árokba. A kocsi finoman ráborult az oldalára, aztán a tetejére. Sebesség nem volt már, mégis így sikerült.

Krupp Zoli

Mi történt az autóval? Jobb így a szellőzés? :o)

Persze, és így be tudtuk csukni a tátikát is végre :o)

Mi volt?

Beborultunk az alagútba. Ami a legnagyobb cumi, az az, hogy beszorultunk. Nézd! Tegmap harmadik helyen álltunk, beestünk orral egy árokba, visszaestünk ötödik helyre. Most végre felküzdöttük magunkat a negyedik helyre, és egyből beborultunk Acsádon az alagútba. :o) De az ötödik megvan. Még 8-cal mögöttünk vannak az Ábrahámék.

Hogy sikerült ezt elkövetni?

Picit elúszott a hátulja, még hagytam is, és volt ott valami a rekettyésben, amit nem vettünk észre, ami megdobott. Átborultunk. Még szerencse, hogy nem neki az alagút falának, hanem pont telibe, előre-hátra volt vagy 5 centi, keresztbe beborultunk. Pont talpra esett. Eltartott egy darabig, amíg a beszorult autót egyenesbe raktuk.

Képeket, videókat és további híreket a lenti linken találtok.


>>>>>>>> Savaria Rallye




© 1997-2011 rally.hu. Minden jog fenntartva.
A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.






Webstar Csoport Versenynaptár Fórum Chat Linkek