2017. oktober 24.










Sárga Trabi a Budapest Rally-n


Nagy meglepetéssel szolgált Kőváry Barna a szurkolóknak...

Nagy meglepetéssel szolgált Kőváry Barna a szurkolóknak.
-Ha jól tudom, indulsz a Budapest Rally-n. Hogy sikerült?
-Már tavaly év végén elkezdődött ez a történet. Megkerestek, beszélgettünk, majd a gyorsasági díjkiosztóján ez év elején hosszabban elbeszélgettünk Pais Józseffel a Pirelli magyarországi főnökével. Nagyon pozitívan állt hozzánk. Emberként kezelt, nem egy köcsög trabantosként. Szó volt támogatásról, ezért is került föl a Trabira a Pirelli matrica, amit például a Fábriban vagy a miskolci prológ alkalmával is láthattatok, de ezidáig csak ennyi volt. Aztán, ahogy közeledett a Michelin Budapest Rally, szóba került, hogy valami nagy durranás kéne, így most sárga lett a Trabi.
-Milyen volt a tárgyalás? Milyen hangulatban telt?
-Nagyon meglepő volt, de komoly üzletfélként tekintett, ők is komolyan vették a dolgot. Így aztán meg tudtunk állapodni. Nem állítom, hogy a tőlük kapott pénz 100%-ban fedezi a költségeinket, de azért jobb a szájíz, mint korábban. Egy versenyre ennyire korrekt összeget még nem kaptunk.
-Ez a megállapodás csak a Budapest Rally-ra szól?
-Alapvetően igen, de modtam nekik, hogy indulnék a Semperiten is, márpedig nem fogom havonta átfényeztetni a Trabit. Tudod, a Közlekedési Múzeumban már hajlanak rá, hogy bekerüljön a Zöld Trabi. Szóval nem egyszerű ez. Nem lehetetlen, hogy meghagyjuk Semperitre is sárgára, az osztrákokkal együttműködve talán megoldható a dolog, esetleg németül kerülne rá a „mit ér az erő, ha nem uralod” szlogen, talán őket is be lehetne vonni, de ez még a jövő. Majd meglátjuk. Mindenesetre egy 10-szeres EB futamon nem volna rossz. A lényeg, hogy egy komoly, korrekt üzletembert ismertem meg Pais József személyében. Nagyon korrekt volt a hozzáállása, ami a mai világban igen ritka, mint a fehér holló. Pedig mi kicsik vagyunk, hiszen ott van nekik például Benik Balázs is.
-Milyen elvárásaik vannak? Milyen céllal vágtok neki?
-A lényeg, hogy ott legyünk. Megmondtam nekik is, hogy nem tudok nekik ígérni eredményt, azt sem, hogy nem dobjuk el, de a célunk azért, hogy végigmenjünk, minél kevesebbet törjük, és a közönséget kiszolgálva autózzunk. Szeretnénk célba érni. De hát ez egy technikai sport, ahol bármikor bármi történhet, pláne, ha az ember egy régi technikával autózik, de azon dolgozunk, hogy ilyen ne nagyon legyen.
-Mennyire publikáljátok a dolgot?
-A tegnapi Blikkben már fénykép is volt róla. Tudod, sírt a kis autó, beszélgettem is vele. De megértette, hogy erre most szükség van. Persze, megígértem neki, hogy előbb-utóbb visszakapja a régi ruháját.
-És akkor most tréningeztek ezerrel?
-Hogyne. Ma este megyünk Salgótarjánba, ott elalszunk a VFTS-esekkel, aztán holnap felírjuk az 5 salgói pályát, majd vasárnap a tatabányaiakat. És közben meg igyekszünk a kocsit összehozni, minél jobb állapotban rajthoz állítani. Nem tudom, tudod-e, de nem csak mi leszünk trabisok. Turáni Tamás Kovács Adriennel (Szentiványi Szabi navigátorával) az oldalán áll rajthoz egy Trabival. Úgyhogy eltévedni nem fogunk, mert Adri tudni fogja az utat, magunk elé engedjük. No meg lesz megint közös trabis szervizpark meg minden.

Mit is mondhat erre az ember: nagy kalappal!






© 1997-2011 rally.hu. Minden jog fenntartva.
A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.






Webstar Csoport Versenynaptár Fórum Chat Linkek