2017. június 23.










Benikék a bajokság élén
(Forrás: aaa)

A hétvégi 4. Fehérvár Rallye-n Benik Balázs Somogyi Pál és a Focus végig dominálva, mondhatni simán nyerte meg a bajnokság harmadik futamát.

Balázsék a prológon még maguk elé engedték az Érdi féle Subarut, ám szombat reggeltől estig senkinek sem engedtek át szakaszgyőzelmet, így az első nap után több mint egy perces előnnyel fordulhattak.



Nem csoda hát, hogy az utolsó gyorson -ami a második napot jelentette, „biztonságit” autóztak, így is 32 mp-el végeztek a második Érdi-Varga duó előtt. Benikék ezzel a hőstettel átvették a vezetést a bajnokságban, ezzel is feladva Janikáéknak a leckét.

Érdi nem lehetett igazán boldog, hiszen a Tóthék távolmaradásával kínálkozó esélyt a győzelemre nem sikerült megragadni, a 15 pont viszont még nagyon jól jöhet. Még inkább elégedetlen lehet Turi, akinek Corollája igencsak gyengélkedett a hétvégén, így végül 1perc 22 mp-es hátránnyal, absz. harmadikként gurulhatott fel a céldobogóra.

A negyedik célba ért WRC pilóta Angyalfi volt, aki valószínűleg nem zárta igazából szívébe a hétvégi futamot: szombaton több defekt okozott gondot, a vasárnap reggeli gyorsaságin pedig az ablaktörlő romlott el…

Nála is rosszabbul járt Szabó Gergő, aki alatt már a második gyorson behalt a Budai féle Toyota, (pedig aki látta az elsőn menni az autót, igazán nem erre számított.)

Az N4-ben Asi „gyenge” 4 percet vert a második Oroszlán-Oroszlán duóra, míg igen bíztató autózással a Módos-Kolesza páros lett a harmadik. Az eddigi meglepetésember, Szajky „izgalmas” hétvége után mindössze a hatodik lett, a pályákra visszatért Tobak EVO VI-a és Tyavoda is megelőzte. Valószínűleg a dobogón lett volna a helye Kiss Feriéknek is, de a szombati utolsó előtti gyorson elektromos probléma miatt félre kellett állniuk. Az igazsághoz persze hozzá tartozik, hogy amíg mentek, addig is sorra 2. időket értek el.

Az A8-ban rendesen lecsökkent a mezőny (4 autó ért célba): a csoport első helyét megszerző Borsi Gergő összetettben a 11. pozíciót harcolta ki magának a Mitsu-val.

Befért viszont az első 10-be a Bútor-Tóth-Citroen egység, akik csak a szokásos formájukat hozták, úgy nyerték az F2-t, hogy hat perccel Szilágyiék, és nyolccal Balogh János Hondája előtt végeztek (persze utóbbiak N-es autók.) Érdekes volt, hogy a legjobb A7-es autóban Fülöp Rajmund 9 percet kapott a mérges kis Saxo-tól.

A következő futamon, a Szombathely ralin három hét múlva remélhetőleg újból teljes lesz a mezőny, s így mindenkinek lesz majd kiért szurkolni.




© 1997-2011 rally.hu. Minden jog fenntartva.
A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.






Webstar Csoport Versenynaptár Fórum Chat Linkek